Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
Tele2 on alati seisnud selle eest, et töötajad tunneksid end väärtustatu ja motiveerituna. Just sellest põhimõttest sai alguse ka Teenindusliiga – unikaalne, pooleaastane arenguprogramm, mis keskendub enesearengule, teadlikkusele ja parima kliendikogemuse loomisele.
Sellel aastal stardib Tele2 Teenindusliiga neljas lend, kus enamik osalejatest on teenindus- ja müügispetsialistid, kes saavad end süvitsi tundma õppida ning täiendada oma oskusi, et aidata kaasa nii isiklikule kui ka professionaalsele arengule ja edule. Tele2 leiab, et parim teenindus ja kliendikogemus saab alguse ettevõtte seest ja selle ägedatest inimestest. Seetõttu on oma inimeste heaolu väga oluline ja „hoolime oma töötajatest“ pole pelgalt ilus slogan, vaid selle nimel tehakse päriselt väga palju tööd. Kui tele2lased on hoitud, tunnevad ka kliendid ennast hästi.
Teenindusliiga keskne filosoofia on seega lihtne, kuid mõjuv: eneseteadlik ja motiveeritud töötaja saab pakkuda Eesti parimat kliendikogemust ja toetada ettevõtte arengut. Seetõttu ei ole tegemist pelgalt müügikoolituse või klienditeeninduse seminariga - kõik osalejad vaatavad Teenindusliiga käigus iseendasse ja lahkuvad veelgi motiveeritumalt ning enda sõnul ka paremate inimestena. Sellele aitavad kaasa Eesti parimad koolitajad ja coachid, kes õpetavad näiteks kuulamiskunsti, emotsioonide juhtimist ja persoonibrändi arendamist.
Eneseareng ennekõike
Teenindusliiga suurim väärtus peitub selle osalejate isiklikus kasvus. Liis Jäger, üks programmi eestvedajatest Tele2s, tõdeb, et töötajate jagatud lood ja emotsioonid kinnitavad programmi positiivset mõju. „Meil on läbi aastate olnud osalejaid, kes on julgenud võtta vastu uusi väljakutseid, astuda juhtivatesse rollidesse või isegi avastada endas peitunud varjatud kirgi,“ rääkis ta.
Programmi teine eestvedaja, Sandra Tael, lisab, et Teenindusliiga jooksul saab iga osaleja endale algteadmised eneseabist. “Ei saa salata, et klienditeenindaja töö on stressirohke. Stress omakorda on oluline riskitegur igasugu (vaimse) tervise murede tekkeks. Selleks, et hoida meie inimesi, käsitleme igas moodulis mõnda olulist osa eneseabist ja/või -arengust,” ütles ta.
Vaimse tervise vaatepunktist tähendab see, et Tele2 toetab riikliku vaimse tervise püramiidi esimest kaht astet: enesehoid ja -abi ning kogukonna tugi. Sellist võimalust pakuvad Eestis vähesed ettevõtted. Loomulikult tuleb õpitud teooria panna praktikasse moodulite vahelistel aegadel, kus tegelik töö toimub. Moodulite vahele jäävatel perioodidel teevad liigalased usinalt kodutöid, näiteks kujundavad uusi (tervise)harjumusi või loevad erialast kirjandust. Kodutööde tegemine aitab viia kohapeal omandatu reaalselt kasumliku tulemuseni ja sel viisil kinnistatakse teadmisi.
Töötajad on ettevõtte nägu
Teenindusliiga edu ja populaarsus on andnud Tele2le kindlust programmiga jätkamiseks ja selle arendamiseks. Juba neljas lend osalejaid on alustanud oma teekonda ja huvi programmi vastu kasvab aasta-aastalt.
Tele2 näeb oma töötajaid mitte ainult teenindajatena, vaid eelkõige väärtuslike inimeste, ettevõtte näo ja hingena. “Sellised algatused, nagu Teenindusliiga, kinnitavad meie pühendumust oma töötajatele ning aitavad Tele2l eristuda tööandjana, kes väärtustab ka isiklikku arengut ja pikaajalisi suhteid,” ütles Jäger.
Teenindusliiga näitab, et edu ei tule ainult tehnoloogiast ja müügistrateegiatest – see algab inimestest. Läbi teadlikkuse, kuulamise ja enesearengu toetamise loob Tele2 tugevama ja inspireerituma tiimi, mis suudab ka klientidele parimat pakkuda. See ei ole ainult ärile kasulik, vaid ka sügavalt inimlik lähenemine, mis aitab kujundada töötajate elu ja karjääri.