
Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi
Nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Klienditeenindus on palju enamat kui küsimustele vastamine ja probleemide lahendamine. See on töö, kus iga päev kohtutakse erinevate inimeste ja lugudega, mis õpetavad, arendavad ning annavad ainulaadseid kogemusi. Kolm Tele2 teenindajat –Martšela Kurlõkova, Aureelia Kald ja Liis Reinaru – jagavad oma kogemusi ja mõtteid sellest põnevast, väljakutseid pakkuvast ning südant soojendavast ametist.

Nutiseadmed on meie igapäevaelu keskmes – nendega töötame, suhtleme, ostleme ja lõõgastume. Uue seadme soetamine võib aga olla märkimisväärne rahaline kohustus, eriti kui soovid alati uusimat mudelit kasutada. Selleks pakubki Tele2 nüüd koostöös Inbankiga Smart Rent teenust, mis võimaldab sul saada uus telefon suuri kulutusi tegemata. Seadmerent ühendab endas taskukohasuse, vabaduse ja keskkonnasõbralikkuse ning pakub head alternatiivi traditsioonilisele tarbimisele.

Klienditeenindus ei ole lihtsalt amet, vaid midagi palju enamat – see on võimalus areneda ja inimeste päeva paremaks muuta. Tele2 teenindajad räägivad oma kogemustest, mis on neid inspireerinud ja kujundanud. Alates esimestest tööpäevadest kuni mälestusteni, mis on südamesse jäänud, peegeldavad need lood teeninduse tõelist olemust: empaatiat, inimlikkust ja kirge.

Tänapäeva konkurentsitihedas ärimaailmas on kliendikogemus muutunud ettevõtte võimaluseks eristuda. Kliendi ja ettevõtte vahelised kokkupuutepunktid mõjutavad otseselt lojaalsust ning rahulolu, mistõttu on iga detail oluline – alates esimesest reklaamist kuni probleemide lahendamiseni.