Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Uued AI nipid Samsung S25 Ultra näitel
Uued AI nipid Samsung S25 Ultra näitel

Tele2 tehnokratt Silver testis uusi Samsungi lipulaevasid ja annab Samsung S25 Ultra põhjal ülevaate peamistest tarkvaralistest uuendustest.

5 nippi, kuidas telefoni väärtust hoida
5 nippi, kuidas telefoni väärtust hoida

Eile kukkus autost välja astudes mu tuttuus Samsungi telefon plärts vastu asfalti. Murphy seadusele kohaselt – ilma kaitsekile ja ümbriseta ning ekraan ees, korralik faceplant. 

Empaatia, huumor ja kannatlikkus: ehedad lood klienditeenindusest
Empaatia, huumor ja kannatlikkus: ehedad lood klienditeenindusest

Klienditeenindus on palju enamat kui küsimustele vastamine ja probleemide lahendamine. See on töö, kus iga päev kohtutakse erinevate inimeste ja lugudega, mis õpetavad, arendavad ning annavad ainulaadseid kogemusi. Kolm Tele2 teenindajat –Martšela Kurlõkova, Aureelia Kald ja Liis Reinaru – jagavad oma kogemusi ja mõtteid sellest põnevast, väljakutseid pakkuvast ning südant soojendavast ametist. 

Alati uus! Nutika tarbimise tulevik on kohal: Tele2 Smart Rent seadmerent
Alati uus! Nutika tarbimise tulevik on kohal: Tele2 Smart Rent seadmerent

Nutiseadmed on meie igapäevaelu keskmes – nendega töötame, suhtleme, ostleme ja lõõgastume. Uue seadme soetamine võib aga olla märkimisväärne rahaline kohustus, eriti kui soovid alati uusimat mudelit kasutada. Selleks pakubki Tele2 nüüd koostöös Inbankiga Smart Rent teenust, mis võimaldab sul saada uus telefon suuri kulutusi tegemata. Seadmerent ühendab endas taskukohasuse, vabaduse ja keskkonnasõbralikkuse ning pakub head alternatiivi traditsioonilisele tarbimisele. 

Teeninduse kunst: Tele2 teenindajad jagavad oma kogemusi ja õppetunde
Teeninduse kunst: Tele2 teenindajad jagavad oma kogemusi ja õppetunde

Klienditeenindus ei ole lihtsalt amet, vaid midagi palju enamat – see on võimalus areneda ja inimeste päeva paremaks muuta. Tele2 teenindajad räägivad oma kogemustest, mis on neid inspireerinud ja kujundanud. Alates esimestest tööpäevadest kuni mälestusteni, mis on südamesse jäänud, peegeldavad need lood teeninduse tõelist olemust: empaatiat, inimlikkust ja kirge. 

Kliendikogemus - samm ettevõtte edukuse järgmisele tasemele?
Kliendikogemus - samm ettevõtte edukuse järgmisele tasemele?

Tänapäeva konkurentsitihedas ärimaailmas on kliendikogemus muutunud ettevõtte võimaluseks eristuda. Kliendi ja ettevõtte vahelised kokkupuutepunktid mõjutavad otseselt lojaalsust ning rahulolu, mistõttu on iga detail oluline – alates esimesest reklaamist kuni probleemide lahendamiseni.