52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Kontakt

Võta meiega ühendust endale sobivas kanalis.

Tele2 esindused

Tele2 esindused leiad kõigist suurematest Eesti linnadest. Ootame Sind külla!

Infotelefon

Tele2 erakliendi infotelefon 6866 866 on avatud iga päev 9.00 – 20.00. Infotelefon välismaalt helistades: +37258000000. Ärikliendi lühinumber 1205 tööpäeviti 9.00-18.00.

Kirjuta meile

Vestle meiega E-R kell 9-20 ja L kell 10-17 lehe all paremas nurgas olevas vestlusaknas. Või kirjuta meile info@tele2.ee

Iseteenindus

Iseteeninduses saad näha arveid, kõneeristust, muuta piiranguid, avada lukustunud SIM-kaarti ja palju muud.

30.10 - 10.11 on Mustika Keskuse esindus remondi tõttu suletud. Ootame Teid tagasi alates 11.11. 

Hea sõber! 26. augustil oleme kogu Tele2 perega infopäeval tarkust ammutamas ja head seltskonda nautimas! Seepärast on osa meie esindusi suletud ning mõned esindused lühendatud lahtiolekuaegadega.

26. augustil suletud esindused:

  • Narva Astri Kaubanduskeskuses
  • Jõhvi Pargi keskuses
  • Tartu Lõunakeskuses
  • Kuressaare Auriga Keskuses
  • Võru Kagukeskuses
  • Viljandi Uku Keskuses
  • Paide

Esindused suletud alates 14.00:

  • Rocca al Mare Keskuses
  • Ülemiste Keskuses
  • Kristiine Keskuses
  • Viru Keskuses
  • Mustika Keskuses
  • Lasnamäe Centrum

Esindused suletud erinevatel aegadel:

  • Pärnu Kaubamajakas (alates 12.00)
  • Rakvere Kroonikeskus (alates 13.00)

Avatud:

  • Tartu Kaubamajas

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas piirata kõnesid ja internetti välismaal?

Kõnede ja interneti piiranguid nii Eestis kui ka välismaal saad mugavalt muuta iseteeninduses.

Mis teha, kui oled unustanud SIM-kaardi PIN koodi ja/või SIM kaart on lukustunud?

Oma SIM kaardi avamiseks vajad PUK koodi. PUK koodi leiad iseteeninduse teenuspaketi kategooria alt.

Kuidas muuta oma arve limiite?

Telefoninumbriga seotud krediidilimiite saad muuta iseteeninduses iseteeninduses.

Kuidas seadistada internetti mobiilis?

Kõige olulisem on telefoni seadete alt mobiilse andmeside lubamine. Kui andmeside on lubatud, siis tasub ka kontrollida, et mobiili APN on korrektne. Tele2 APN on alati internet.tele2.ee.

Loe lähemalt mobiilse interneti ja interneti seadistamise kohta SIIT.

Kui palju maksab helistamine ja internet välismaal?

Välismaal helistamise maksumus sõltub suuresti riigist, kuhu reisid. Enamike Tele2 pakettidega on Euroopa Liidus reisides võimalik helistada ja internetti kasutada sama hinnaga nagu Eestis, kuid seda on vaja kontrollida oma isikliku paketi tingimustest. Loe lähemalt välismaal telefoni kasutamise kohta SIIT.

Kuidas vaadata oma paketis sisalduvaid kõnesid, SMSe, internetti ja muid tingimusi?

Kogu info Sinu paketi kohta on lihtsasti kättesaadav iseteenindusest. Tingimuste vaatamiseks logi lihtsalt sisse, leia menüüpunkti Teenused alt oma paketi nimi ja kliki sellele. Sealt näed sa täpselt, mida sinu pakett sisaldab.

Erinevad arvega seotud küsimused

Oleme kokku kogunud vastused sagedasti esitatud arveteemalistele küsimustele, näiteks kuidas muuta arve saamise viisi, kuidas ja kuhu arvet maksta, kuhu arve on tellitud, mis juhtub kui krediidilimiit on ületatud, millal number aktiveerub peale võlgnevusest tingitud teenusepiirangut jne. Vastuseid kõigile nendele ja paljudele teistele küsimustele leiad SIIT.

Mida teha, kui internet telefonis või tahvlis ei tööta?

Tee kõigepealt seadmele restart. Restart lahendab suure osa probleemidest. Telefone, tahvelarvuteid ja arvuteid peaks ka ilma probleemideta vähemalt korra kahe nädala jooksul taaskäivitama. Kui restart interneti probleemile lahendust ei toonud, siis ehk on abi juhendist, mille leiad SIIT.

Tahan telefoni osta, aga ei tea, millist valida

Täiesti arusaadav. Õige nutitelefoni valimine pole alati kõige lihtsam ülesanne. Just selle pärast on Tele2 blogis täiesti eraldi sektsioon, kust leiad palju telefonide arvustusi ja võrdlusi. Vaata lähemalt SIIT.

Kuhu pöörduda meediapäringutega?

Meediaväljaannete esindajatel palume küsimuste korral kirjutada tele2@metaadvisory.ee või helistada +372 5455 8557