
Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

“Ema, kas ma paar giga juurde võin osta? ” ja teised vahvad laused, mida ka minu suust veel mõni aasta tagasi võis kuulda. 22-aastase tudengina mäletan aegu, kus perepaketis sain emmele tasuta helistada ja kus neti telefonis sisse lülitamine oli hoolikalt ette planeeritud tegevus. Täna aga ei ole mul selleks enam vajadust –piiramatu netiga mobiilipakett tuleb appi nii hakkiva netiga ühikatoas referaati kirjutades kui ka pikal bussisõidul veebiloengut vaadates. See kõik on iseseisva ja tegusa noore inimese elu osa.

Sideteenus ei pea algama lepinguga ja lõppema igakuise arvega. Tele2 kõnekaart on lahendus neile, kes eelistavad ise otsustada, millal ja kui palju nad mobiil- ja andmeside kasutavad. Tele2 kõnekaardi teenuse ärijuht Sirli Kikas selgitab, mis kõnekaart täpsemalt on, kellele see sobib ja kuidas sellega esimesed kõned ning gigabaidid kätte saada.

Kes suundub nädalavahetusel suvilasse, kes randa, kes mõnele suurüritusele… Suvi on seiklemiseks üks parimaid aegu. Kui veel mõned aastakümned tagasi mängis neil seiklustel keskset rolli teede atlas, siis nüüd ei saa me ilma nutitelefoni, kõrvaklappide ja nutikellata. Mida kuumemaks lähevad ilmad – küll nad ükskord lähevad, ära kaota lootust – ja tihedamaks liikumine, seda suuremat tähelepanu vajavad ka nutiseadmed. Siin on viis asja, mida tasub suvisel seiklushooajal silmas pidada, et telefon (ja muu tehnika) sind alt ei veaks.

Telefonipettused ei näi vaibuvat. Vastu suve, kui inimesed sätivad end puhkusele ja soovivad argielust eemalduda, on petturid aktiivsemad kui kunagi varem. Just siis, kui tähelepanu on mujal ja telefon taskus rohkem lõõgastumiseks kui valvsuseks, tabab paljusid ootamatu kõne või sõnum. Tele2 küberturvalisuse spetsialist Triin Palts hoiatab, et sõnum ei pruugi olla sõbralt või pakiteade, vaid professionaalne petuskeem, mis võib lõppeda tühja pangakonto või varastatud identiteediga.

Stabiilne ja kiire internetiühendus on igas kontoris hädavajalik, olgu tegemist väikese idufirma, suure büroo või kasvava teenindusettevõttega. Maksete tegemine, kliendisuhtlus, failide jagamine ja meeskonnatöö pilveteenustes – kõik see sõltub kvaliteetsest ühendusest. Paraku on paljud ettevõtted harjunud mõttega, et hea ühendus peab tingimata tähendama ka suurt igakuist kulu. Tegelikkuses saab suurepärase kvaliteedi mõistliku hinnaga ning teenusepakkujat vahetades võib ettevõte võita rohkem kui esialgu arvatakse. Näiteks Tele2st saab praegu juhtmevaba kontorineti 54% ja kaabliga neti 25% soodsamalt.

Kas mäletad aega kui iga väike muudatus ettevõtte sideteenustes tähendas telekomi esindusse sõitmist või pikki e-kirju? Õnneks on see nüüdseks minevik ja 2024. aasta lõpust alates on ka Tele2 äriklientide iseteenindus astunud suure sammu edasi: see on mugavam, kiirem ja ligipääsetavam kui kunagi varem. Vaatame lähemalt, milliseid uuendusi juba täna kasutada saad ja mida põnevat lähitulevikus terendab.