
Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Kas mäletad aega kui iga väike muudatus ettevõtte sideteenustes tähendas telekomi esindusse sõitmist või pikki e-kirju? Õnneks on see nüüdseks minevik ja 2024. aasta lõpust alates on ka Tele2 äriklientide iseteenindus astunud suure sammu edasi: see on mugavam, kiirem ja ligipääsetavam kui kunagi varem. Vaatame lähemalt, milliseid uuendusi juba täna kasutada saad ja mida põnevat lähitulevikus terendab.

Pole saladus, et uute tipptelefonide hinnad kompavad juba stratosfääri piire. Kui mõne inimese jaoks on värske hiti eest tuhat eurot välja käia täiesti normaalne, siis on palju ka neid, kes seda teha ei soovi. Täna vaatame otsa just soodsama otsa seadmetele ja küsime: millist nendest eelistada, kui eelarve on kuni 300 eurot?

„Jälle see nett läägab.“ Lääg on sõna, mida sõnaraamatutest ei leia, aga mida ometi igapäevaselt kasutatakse. Lühikese uurimistöö järel võib öelda, et see on tuletatud ingliskeelsest sõnast lag ning tähendab takerdumist, venimist või maha jäämist. Poeetilises kontekstis võiks öelda, et lääg on justkui Achilleuse kand, sest kas üldse saab midagi tehtud, kui internet on aeglane? Aga miks su nett siis üldse läägab? Ja mis selle vastu aitab?

Hiljutine uudis, et LHV lõpetas pensionifondide aktiivmüügi kaubanduskeskustes, on samm õiges suunas. Iga müügikoolitaja teab, et alati ei loe mitte see, kui palju sa müüd, vaid kuidas sa müüd. Kliendi jaoks kujundab iga kontakt ettevõtte kuvandit ja negatiivne kontakt võib usalduse jäädavalt rikkuda. Lisaks olgem ausad, taoline agressiivne ja manipuleerivate võtetega tegevus on Eestis müügi mainet rikkunud. Seetõttu on äärmiselt oluline vastutustundliku müügi juurutamine, kus austatakse inimese aega, tähelepanu ja õigust öelda „ei”.

Mõned aastad tagasi oli normaalsus, et telefon kestis aastaid. Nuppudega telefonid olid oma loomult vastupidavamad ja kasutajasõbralikumad. Siinkohal ka üks mõttetera – sellel ajal olid telefonid mõeldud helistamiseks. Täna on telefoni funktsionaalsus muutunud ja see ei ole enam pelgalt kõnedeks mõeldud. Nagu iga tehnoloogilise vidinaga kehtib ka siinkohal tõekspidamine – mida rohkem on liikuvaid osi, seda kiiremini see kulub. Kui valida Nokia 3310 või uhiuue Iphone'i vahel, võid oma peas mõelda, kuhu sinu eelistus langeb. Tehnoloogia arenguga tuleb tihtipeale kaasa nii plusse kui ka miinuseid, kuid oluline on vastavalt reageerida. Siin on 5 peamist märki, et vana telefon hakkab lusikat nurka viskama ning aeg on leida uus.

2024. aasta lõpus viisime Tele2s läbi ruuterivahetuse projekti, mille eesmärk oli vahetada osa meie klientide vanadest ruuteritest uute vastu ja viia nad üle 5G võrku. Tulemuseks oli lisaks uutele seadmetele ka oluliselt parem internetikogemus. Tele2 internetiteenuste ärijuht Grete Liis Piller jagab, miks selline vahetus vajalik oli, mida see klientidele andis ja millal võiksid ka sina oma ruuterile pilgu peale visata.

Ehk tunned – või oled ise nende seas – inimest, kes kasutab eranditult Apple'i tooteid ning põhjendab oma valikuid lausetega “kõik lihtsalt toimib” ja “olen alati neid kasutanud”? Kui iOS ökosüsteemi võludest ja piirangutest on rohkem juttu olnud, siis praktikas kohtame samale platvormile rajatud seadmete sümbioose ka Samsungi, Google, Huawei jt tootjate juures.