Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.
Vajad abi?
Otsing Created with sketchtool.

Tele2 teenuste kasutamise üldtingimused erakliendile

TELE2 ERAKLIENDI TEENUSTE KASUTAMISE ÜLDTINGIMUSED

Tele2 erakliendi teenuste kasutamise üldtingimused

Tingimused kehtivad alates 01.09.2024 ja muudavad kehtetuks eelnevad versioonid. Tõlgime lepinguid ja üldtingimusi erinevatesse keeltesse, kuid peamised on eestikeelsed versioonid. Lepingute täitmisel lähtume Eestis kehtivatest seadustest. Kui seadus vahepeal muutub või mõni lepingu osa muutub kehtetuks, jätkame lepingu täitmist kehtivas osas.

TEENUSTE KASUTAMISEL LÄHTU JÄRGMISTEST DOKUMENTIDE JÄRJEKORRAST:

  1. Tele2 Privaatsuspoliitika;
  2. Tele2 ja Sinu vahel sõlmitud sideteenuse leping ja Paketi tingimused;
  3. Juhendid ja muud tüüptingimused (nt mõistliku kasutamise põhimõte jt);
  4. Tele2 teenuste kasutamise üldtingimused ja hinnakiri.

 

  1. LEPINGU SÕLMIMINE

Saad Tele2 kliendiks, sõlmides meiega lepingu esinduses, e-kanalis või telefoni teel. Lepingu sõlmimiseks on vajalik tutvuda ja nõustuda üldtingimustega, esitada vajalikud andmed ning vajadusel ka esindaja nõusolek. Meil on õigus keelduda lepingu sõlmimisest, kui esitad meile valeandmed, kui meil ei ole tehniliselt võimalik Sulle teenust osutada, oled jätnud varasemalt arved tasumata või oled meie usaldust muul viisil kuritarvitanud.

 

Kui Sul on olemasolev telefoninumber, mida soovid Tele2-s edasi kasutada, siis saad selle mugavalt tuua Tele2 võrku. Saadame Sulle sõnumi, kui kõik on korras ja saad teenust kasutama hakata. Üks asi veel -  kui hakkad selle numbriga meie kliendiks, siis pead oma eelneva sideettevõtjaga hüvasti jätma.

 

Tele2-s sõlmitakse kliendiga teenuse kasutamiseks tavapäraselt tähtajatu leping. Tähtajatuna sõlmitud lepingut on kliendil võimalik üles öelda igal ajal olenemata põhjusest. Tele2-l on õigus anda kliendile teenuspaketi kasutamiseks soodustus, millega ei kaasne tähtajalist lepingut. Soodusperioodi jooksul võib kliendi poolt kasutatava paketi täishind muutuda, kuid soodustuse määr jääb samaks.

 

Lepingus kokkulepitud tingimustel võivad Tele2 ja klient sõlmida tähtajalise lepingu. Tähtajalist lepingut on võimalik enne tähtaega üles öelda lepingus, tingimustes või õigusaktides toodud korras. Lepingu ennetähtaegsel ülesütlemisel on klient kohustatud tasuma Tele2-le hüvitise, käsitlustasu ja/või muu kulu vastavalt lepingus kokkulepitule, millega hüvitatakse Tele2-le tähtajalise lepingu alusel saadud seadme maksumus ja/või muu saadud soodustus. Tähtajalise lepingu lõppemisel muutub leping tähtajatuks, kui lepinguga ei ole ettenähtud teisiti. Tähtajatuks muutumisel võivad kliendi poolt kasutatavate teenuste ja teenuspaketi suhtes hakata kehtima hinnad ja mahud tavakorras vastavalt Tele2 tingimustele.

 

2. ANDMEKAITSE

Tele2 peab privaatsust, andmete turvalistust ja konfidentsiaalsust väga oluliseks. Sinu sõnumite sisu, vorm, saatmise aeg ja viis on kaitstud ning salajane.  Samuti hoiame saladuses andmeid, mis on meile teatavaks saanud teenuste osutamise käigus. Avaldame neid üksnes nõusoleku alusel, välja arvatud juhul, kui seadusest tuleneb andmete avaldamise kohustus. Kogu vajalik teave isikuandmete töötlemise kohta on avaldatud Tele2

Privaatsuspoliitikas.

 

Kasuta Tele2 poolt pakutavaid teenuseid turvaliselt ja vajaliku hoolsusega. Saad ka ise väga palju ära teha selleks, et rakendused ja seadmed, mida  kasutad, oleksid turvatud. Hoia teiste isikute eest saladuses seadmete (telefonid, arvutid, Wi-Fi seadmed jms), teenuse või e-keskkondadega seotud PIN-koodid, salasõnad, kasutajatunnused ja paroolid või muu enda identifitseerimiseks kasutatava info (nt ID-kaardi, Smart-ID ja Mobiil-ID kasutajatunnused ning paroolid).

 

Töötleme isikuandmeid lepingu täitmiseks või õigustatud huvi alusel ise või kaasates selleks partnereid, kes on andmete volitatud töötlejad. Sul on igal ajal õigus esitada sellisele töötlemisele vastuväiteid. Töötleme isikuandmeid ilma eraldi nõusolekuta näiteks järgmisteks tegevusteks:

 

  • Isiku tuvastamine;
  • Lepinguga seotud arvete ja teadete koostamine ja edastamine;
  • Klienditeenindus, rikketeadete vastuvõtmine, kõrvaldamine ja sellest teada andmine;
  • Meie poolt pakutava või arveldatava teenuse osutamine, ka toote Sinuni tarnimine või hooldus- ja remonttööde pakkumine;
  • lepingute või andmete edastamine nii nagu seaduses ette nähtud (näiteks lepingu täitmise tagamiseks, vaidluste lahendamiseks, rikkumise asjaolude väljaselgitamiseks ja tõendamiseks või muul seadusest tuleneval põhjusel).

Tagamaks lepingus võetud kohustuste täitmise võimekust, on Tele2’l õigus kontrollida Sinu isikuandmed krediidivõimelisuse hindamiseks mõeldud andmebaaside pidajate kaudu. Kui Sa ei ole lepingut täitnud nii nagu selles oleme kokku leppinud, nt lõpetame lepingu seoses võlgnevusega, edastame vajadusel lepinguid ja andmeid kolmandatele isikutele, sh advokaadi-, õigus- ja inkassobüroodele ning ka maksehäire registri pidajale.

Tellides või kasutades meie vahendusel kolmandate osapoolte teenuseid, nõustud, et teenuse osutamiseks on vajalik ka Sinu isikuandmete edastamine neile teenusepakkujatele.

Kui helistad hädaabinumbrile "112", määrame ilma nõusolekuta helistaja asukoha ja muud andmed, mis seadusest tulenevad. Edastame need andmeid seaduse alusel selleks õigustatud isikutele (nt häirekeskusele).
 

3. ARVE 

Tele2 koostab ja edastab Sulle kuu alguses arve eelneva kalendrikuu kohta. Arve koostatakse meie vahel sõlmitud lepingu, täiendavalt tellitud teenuste (näiteks m-maksed, tasulised artiklid, lisateenused jms ja ka näiteks annetuskõned ja muud samalaadsed teenused), Sulle vahendatud rändlusteenuste ja Tele2 hinnakirja alusel. Meil on õigus arveldada ka nende teenuste eest, mida kolmas isik on Sinule osutanud ja/või kus oled sellise kolmanda osapoole juures valinud tasumise viisiks Tele2. Oled kohustatud vastavate teenuste eest tasuma Tele2 poolt esitatud arve alusel ja vastavalt arvel fikseeritule.

 

Pane tähele, et rändlusteenuse hinna arvutamise ja Sulle arve esitamise aluseks on rändlusteenuse kasutamise ajal kehtinud vastava välisoperaatori hinnakiri. Kui Tele2-st sõltumatutel põhjustel laekub teave välisoperaatori hinnakirja muudatusest Tele2-le viivitusega või on toimunud muudatus valuutakursis, ei vastuta Tele2 rändlusteenuse tasu vastavuse eest Sulle Tele2 kodulehel kättesaadavaks tehtud rändlusteenuse hindadele. Tele2 arvutab kasutatud rändlusteenuste maksumuse pärast välisoperaatorilt andmete laekumist, mistõttu ei pruugi Sinu jooksva kuu saldo ning kõneeristus kajastada välisriigis tehtud kõnede ja teenuste maksumust.

 

Kui muudad oma andmeid ja jätad Tele2 sellest teavitamata, siis edastatud arved kuuluvad siiski tasumisele. Kui kuuarvel ei kajastu kõik tarbitud teenused, siis Tele2-l on õigus need Sinuga tulevikus arveldada.

 

Kui Sa ei ole nõus sulle esitatud arvega, siis Sa ei ole kohustatud seda tasuma seni, kuni oleme vaidluse lahendanud. Kui arve vaidlustamine on alusetu, siis on meil õigus küsida viivist 0,05% iga viivitatud päeva eest. Lepingu lõpetamisel jõuab lõpparve Sinuni hiljemalt 3 kuu jooksul, välja arvatud juhul, kui lepingu alusel oled kohustatud meile tagastama lepinguga seotud seadme. Sellisel juhul kujuneb lõpparve peale seadme üleandmist Tele2-le.

 

3.1. MIS JUHTUB, KUI SA EI TASU ARVET ÕIGEAEGSELT?

Palun tasu arve sellel märgitud tähtajaks. Kui jätad arve tasumata, siis on meil õigus küsida tasumata summalt viivist 0,05 % iga viivitatud päeva eest. Kui Sa ei ole arvet saanud, siis teata meile sellest hiljemalt arvelduse aluseks oleva järgneva kuu 10. kuupäevaks. Kui Sul on tekkinud makseraskused, palun anna sellest meile märku, et saaksime leida olukorrale sobiva lahenduse.

 

Piirame Su teenused, kui oled tasumisega viivitanud üle 14 päeva või ületad krediidilimiiti. Teavitame sind piirangust ette SMS-i ja/või e-kirjaga. Kui tasud arve peale teenuste piiramist, on meil õigus lisada järgmisele arvele piirangu eemaldamisega seotud kulud.

 

Kui teenus on piiratud üks kuu on meil õigus leping üles öelda. Kui lõpetame võlgnevuse tõttu Sinuga lepingu, loovutame nõude inkassofirmale ja võime edastada teabe võlgnevuse kohta maksehäire registrile. Oled kohustatud hüvitama kõik võlgnevuse sissenõudmisega seotud kulud.

 

  1. LEPINGU MUUTMINE

Nii Sina kui meie saame lepingut muuta. Kui Soovid oma lepingut muuta, palun anna sellest meile teada või teosta muudatused iseteeninduses. Lepingu muutmisel järgi lepingus toodud teavet ja hinnakirjas avaldatud teenustasusid.

Tele2 saab muuta ühepoolselt lepingut, kui see tuleneb seadusest ja/või esineb mõni järgnev olukord:

  • kui vajadus selleks tuleb muudatustest seadustes või kui pärast lepingu sõlmimist muutuvad lepingu sõlmimise aluseks olnud asjaolud ja sellega kaasneb Tele2-l lepingu täitmise kulude oluline suurenemine;
  • kui vajadus selleks tuleneb valdkonna või teenuste tehnilisest või sisulisest arengust, teenuste kasutamiseks täiendavate või paremate võimaluste loomisest või vajadusest täpsustada teenuste osutamise või kasutamisega seonduvat;
  • kui vajadus selleks tuleneb õigusaktidest, järelevalve- või kohtupraktikast.
  • Tele2 võib muuta hinnakirja, kui hinnakirjas olevad tasud ja tingimused on nende kehtestamise ajaga võrreldes muutunud. Hinnad võivad muutuda tarbijahinnaindeksi, tööjõu- või muude sisendkulude, teenuse ulatuse, -parameetrite või muu sarnase muutumisega. 

 

Tele2 teatab Sulle muudatusest ette 1 kuu enne nende jõustumist, et saaksid otsustada, kas soovid ka edaspidi Tele2 teenuseid kasutada. Lepingu muudatusest ja olulistest teadetest teavitame Sind e-keskkonna (näiteks iseteenindus), arve või e-kirja (e-posti puudumisel toimetame teavituse Sinuni posti teel). Kui oled kõnekaardi kasutaja, teavitame Sind muudatusest SMS-iga ja teatega Tele2 kodulehel. Kui sa ei soovi muudetud tingimustel jätkata Tele2 teenuste kasutamist, tasud lahkumisel tarbitud teenuste eest. Lepingu ülesütlemise korral võib Sul olla hüvitise maksmise kohustus Sinule jääva seadme eest. Kui muutunud tingimused on sobivad, siis ei pea sellest eraldi teada andma- muudatused jõustuvad automaatselt.

 

Kui lepingu muudatus on üksnes halduslikku laadi ja see ei mõjuta Sind negatiivselt või juhul, kui  sideteenuse lepingu tingimusi muudetakse tulenevalt õigusaktidest, võib Tele2 kliendi poolt algatatud  lepingu ülesütlemise korral nõuda lepingu lõpetamisega seonduvate lisakulude tasumist.

 

Tele2-l on õigus ühepoolselt muuta Sinu poolt kasutatavat teenust, teenuspaketti või selle tingimusi (sh lõpetada või muuta teenuse komponente), Sinu numbrit või numbri valimise korda, vahetada Sinu poolt kasutatav teenus ja teenuspakett välja uue teenuse ja teenuspaketi vastu, kui Tele2 on alustanud sama või seda asendava sarnase teenuse ja/või teenuspaketi pakkumist uutel alustel ja tingimustel või kui teatud piirkonnas või aadressil muudetakse teenuse pakkumiseks kasutatavat tehnilist lahendust.
 

5. TEATED

Kui Sinu lepinguga seotud kontaktandmed muutuvad, siis teavita sellest ka Tele2-te. Seni kuni meid ei ole teavitatud muudatustest, eeldame, et Sinu kontaktid on kehtivad ja Sulle saadetud teated on kätte saadud.  Eeldatakse, et Sa oled saanud Tele2 poolt saadetud teated kätte 2 kalendripäeva möödumisel teate või arve väljastamisest, SMS-iga saadetud teate aga samal päeval.

 

Sinu jaoks vajalikud Tele2 kontaktid on olemas siin.

 

5.1. SA EI OLE RAHUL SULLE OSUTATUD TEENUSTEGA.

Me anname endast iga päev parima, et saaksid piiramatult nautida Sulle osutatavaid teenuseid. Kui Sa aga ei ole rahul meie teenustega või meilt ostetud kaubal esineb puudus, vastutame selle eest 2 aastat alates päevast, mil kaup Sinuni jõudis või teenust osutati. Puuduse korral esita kaebus selle avastamisel koheselt või hiljemalt kahe kuu jooksul Sulle sobival viisil. Vastame Sinu pöördumisele samadele kontaktidele ja samal viisil hiljemalt 15 päeva jooksul. 

Seadmetega seotud probleemide lahendamiseks palume Sul säilitada ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Tele2-st. 

Kui leiad, et oleme rikkunud lepingut on Sul õigus enda kaitseks tugineda seadusele  - öelda leping üles, nõuda kohustuse täitmist, taganeda lepingust, nõuda viivist. Meie soov on Sinuga erimeelsused lahendada. Kui me aga omavahel kokkuleppele ei jõua on Sul õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni või kohtusse. 

5.2. RIKKEST TEATAMINE.

Kui Sinu telefonist kaob ootamatult internet, Sinu kõned katkevad või esineb muu tehniline rike, siis palun anna meile sellest koheselt teada!

 

Võtame vastu rikketeated Tele2 infotelefoni 6 866 866 kaudu (kuid saad meiega kiiresti ühendust võtta ka Tele2 sotsiaalmeedias või kodulehe vestlusaknas) ja kõrvaldame Tele2 sidevõrgu rikke ühe tööpäeva jooksul pärast sellest teadasaamist (kui tegemist ei ole vääramatu jõu olukorraga).

 

Suuremahulistest Tele2 sidevõrgu riketest või Tele2-le teadaolevatest tehnilistest häiretest teatame kodulehe kaudu, samuti ajakirjanduse ja sotsiaalmeedia vahendusel. Sidevõrgu plaanilistest hooldus- ja remonttöödest teavitame Sind ette võimaluse korral 5 tööpäeva.

 

Kui teenuse kasutamine on häiritud meist tulenevalt süülisel põhjusel (mitte vääramatust jõust tingitud), kompenseerime Sinu avalduse alusel Sulle proportsionaalselt kuutasu aja eest, mil teenuste kasutamine ei olnud võimalik.

 

6. ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

6.1. SUL ON TEENUSTE KASUTAMISEL JÄRGMISED ÕIGUSED: 

Sul on õigus kasutada meie poolt pakutavaid teenuseid nii nagu oleme selles lepinguga kokku leppinud. Kui Sa soovid teada, kui palju Sa oled jooksva kalendrikuu jooksul Sinu paketis sisalduvaid teenuseid juba tarbinud (näiteks interneti, kõnesid, SMS-e vms), siis seda on Sul võimalik jälgida meie iseteeninduses. Samuti on sul õigus igal ajal leping meiega lõpetada. Soovi korral on Sul võimalik taotleda meilt Sulle pakutavate teenuste piiramist. Kui Sulle pakutavad teenused ei vasta kokkulepitule on Sul õigus tugineda ka seadusele. 

 

Hädaabinumbrile „112“ helistamine on alati tasuta. 112 saab helistada ka siis, kui telefonis ei ole SIM-kaarti. Inimesed, kellel ei ole võimalik teha harilikku hädaabikõnet, saavad kasutada tasuta hädaabisõnumi SMS-112 teenust. Hädaabinumbrile SMS-ide saatmiseks tuleb luua kasutajakonto internetis.

 

Erivajaduse korral oleme valmis Sulle pakkuma lepingueelset teavet ja lepingu lühikokkuvõtet Sulle sobivas formaadis.

6.2. SUL ON TEENUSTE KASUTAMISEL JÄRGMISED KOHUSTUSED:

Teenuste kasutamisel jälgi krediidilimiiti ja teosta vajadusel ettemakseid- kontrolli limiiti alati enne välismaale minekut, et vältida teenuste piiramist.  Olukorras, kus Su telefon või SIM kaart on varastatud või kadunud, teavita edasise kahju ära hoidmiseks viivitamatult Tele2-e, et saaksime teenused peatada. Kiire reageerimine on oluline, sest kasutatud teenuste eest tuleb tasuda seni, kuni oled meid intsidendist teavitanud ning oleme saanud Su teenused piirata.  

 

Kui võimaldad mõnel kolmandal isikul tarbida teenuseid meie vahel sõlmitud lepingu alusel, jääd Sina Tele2 ees vastutavaks kõikide selle kasutaja poolt teenuse kasutamisel tehtud toimingute eest.

 

6.3. MIS ON KEELATUD?

Eeldame, et kasutad teenuseid vastavalt lepingus kokkulepitule mõistlikult ning sihtotstarbeliselt. Sideteenuse puhul loetakse mõistlikuks ja sihtotstarbeliseks tarbimiseks teenuse tavamahus kasutamist, kõneside puhul inimeste vahel suhtlemise eesmärgil. Mis tahes muud kasutusviisid loetakse Teenuste ebamõistlikuks kasutamiseks.

 

Meie teenuseid on keelatud kasutada lepingu, seaduste või heade tavadega vastuolus olevate tegevuste toimepanemiseks, nende propageerimiseks, kaasaaitamiseks või toimepanemise võimaldamiseks. Eeltoodud tegevusi peame oluliseks lepingurikkumiseks, mille korral piirame sideteenused ja kohustame Sind tekitatud kahjud hüvitama. Sellistest tegevusteks võivad olla näiteks järgmised olukorrad (nimekiri ei ole ammendav, monitoorime oma sidevõrgu tööd pidevalt ning hindame igat juhtumit eraldi):

 

  • Tele2 või teiste sidevõrkude töö häirimine rikkis või muudetud terminalseadme ühendamisega. Samuti sidevõrgu või sellega ühendatud seadmete funktsionaalsuse häirimine või piiramine arvutiviiruste, programmide või muu vastava tarkvara kasutamisega, levitamisega või ohu tekitamisega;
  • Ilma Tele2 nõusolekuta meie teenuste kolmandatele isikutele osutamine (müümine, vahendamine, kättesaadavaks tegemine). See on ka kõne/internetiteenuse pakkumine või vahendamine ärilisel eesmärgil kasutades selleks Tele2 sidevõrku või SIM-kaarti (ka eSIM-i). Eeltoodu tuvastamisel me ei käsitle sind tarbijana. Lisaks kahju hüvitamisele oled kohustatud meile tasuma leppetrahvi kuni 3200 eurot ja rikkumise viivitamatult lõpetama;
  • Kõnede ja/või SMS-ide kunstlik või automaatne tekitamine (ka M2M suhtlus) eesmärgiga toime panna (või sellele kaasa aidata või võimaldada) kelmus või sellise tegevusega Tele2 või teiste sidevõrkude töö häirimine;
  • Tasuta või tasuliste numbrite kuritarvitamine;
  • Mis tahes tegevuste tegemine, andmete või materjalide töötlemine, mis tekitavad serveritele või sidevõrgule tavapärasega võrreldes järsu koormuse tõusu;
  • Teiste teenuse kasutajate häirimine, sh võrkturustus- ja telemarketingikõnede tegemise teel;
  • Soovimatute sõnumite saatmine või selle võimaldamine. Soovimatuks sõnumiteks loetakse muulhulgas anonüümsete või võltsitud saatjarekvisiitide või parodeeritud ning ähvardavate sõnumite, reklaammaterjalide, autoriseerimata kuulutuste vms saatmist elektroonilisel teel adressaatidele, kes ei ole antud sõnumite saamiseks soovi avaldanud;
  • Sellise teabe levitamine või selle levitamisele kaasa aitamine, mis ei ole kehtivate õigusaktidega kooskõlas või on solvava, sündsusetu, laimava, ähvardava, teiste privaatsusesse tungiva, rassiliselt, etniliselt või muul viisil ründava, kuritahtliku, füüsilist või psüühilist vägivalda õhutava, ebaseaduslikku tegevust propageeriva jms iseloomuga;
  • Helistaja ja/või SMS saatja numbri, isiku või seadme IMEI omavoliline muutmine eesmärgiga toime panna pettus, kelmus või muu ebaseaduslik tegevus.

 

6.4. TELE2 ÕIGUSED TEENUSTE OSUTAMISEL:
Tele2-l on õigus sulgeda IMEI koodi blokeerimise teel ette teatamata seadmed, mis on varastatud, kadunud või muudetud viisil, mis häirivad sidevõrgu tööd ja/või on muul põhjusel vastuolus tingimuste või seadustega.

Tele2-l on õigus uuendada ja muuta meile kuuluvat sidevõrku ja seenuste osutamiseks kasutatavaid tehnoloogiaid ja tehnilisi lahendusi, sh teha neis teenuste kasutamist mõjutavaid muudatusi. Tele2-l on õigus rakendada teenuse kvaliteedi tagamiseks tehnilisi meetmeid, mis ei võimalda enam jätkata teenuse kasutamist tehniliselt ebasobivate (nt aegunud) seadmete vahendusel. Kui muudatused eeldavad Sinule kuuluvate või Sinu valduses olevate (sh Tele2 poolt lepingu alusel kasutusse antud) seadmete ümbervahetamist, tarkvara uuendamist, seadistamist või muude  sarnaste muudatuste tegemist, kannad sellega seotud kulud iseseisvalt.

Meil on õigus piirata sideteenuseid vastavalt seadusele või teenuse kasutamise tingimustes toodule. Piirangu põhjuste  kõrvaldamisel on Tele2-l õigus nõuda teenuse kasutamise võimaluse taastamiseks tehtud kulude hüvitamist. Kui teenus on piiratud Sinust tulenevalt kauem kui üks kuu, on Tele2-l õigus öelda leping ilma eelneva etteteatamiseta üles.

Jätame endale õiguse piirata teenuste osutamist, kui see on vajalik sidevõrgu seadme paigaldamiseks, hooldamiseks või vahetamiseks.

 

6.5. TELE2 KOHUSTUSED TEENUSTE OSUTAMISEL:
Info Tele2 poolt osutatavate teenuste kvaliteedi kohta on avaldatud meie kodulehel. Tahame pakkuda Sulle parimat teenust – seepärast tagame selle kvaliteedi ning osutame Sulle teenuseid nii nagu oleme kokku leppinud. Meie kohustus on tagada sidevõrgu turvalisus ning vältida võrgu täis- või ülekoormust.

 

Tele2 rakendab sidevõrgu ja teenuste turvalisust ohustavate riskide maandamiseks asjakohaseid tehnilisi ja organisatsioonilisi meetmeid, lähtudes seejuures õigusaktidest, Tele2 sisemistest turvareeglitest ja ISO 27001 infoturbe juhtimissüsteemist.
 

7. VASTUTUS 

Meile on hea meel, et Sa oled meie klient. Mõlemad pooled vastutavad kohustuste täitmise eest, välja arvatud kui rikkumine on vabandatav vääramatu jõu tõttu. Vääramatu jõu all mõeldakse ettenägematut olukorda, mille üle poolel kontroll puudub ja mõistlikkuse põhimõttest lähtudes ei saanud poolelt oodata, et ta selle asjaoluga arvestaks või seda väldiks või takistava asjaolu või tagajärje ületaks. Vääramatu jõu asjaoludena võivad esineda muuhulgas (kuid mitte ainult) näiteks tulekahju, loodusõnnetus või loodusnähtus (sh ilmastikuolud), plahvatus, sõda, elektrikatkestus ja häired elektrivarustuses, streik, liiklusummikud, sidekaablite ja seadmete füüsiline rikkumine kolmandate isikute poolt, rikked kolmandatele isikutele kuuluvates sidevõrkudes või sideliinides või muu tahtest sõltumatud asjaolud, mis muudavad võimatuks Lepingust tulenevate kohustuste täitmise. Kahju tekkimise ennetamiseks, palun võta ise tarvitusele meetmed, mis aitavad kahju ära hoida ja/või seda vähendada.

Vastutad meie vahel sõlmitud lepingust tulenevalt enda lepinguliste kohustuste täitmise eest isiklikult. Kui Tele2 on süüliselt rikkunud Sinuga sõlmitud lepingut, on Sul õigus nõuda vastava rikkumisega tekitatud otsese kahju hüvitamist. Tele2 ei ole vastutav muude tekkida võivate kahjude eest ning ei ole muuhulgas kohustatud hüvitama saamata jäänud tulu, katkenud äritegevusega seotud kulu või kasumi vähenemist, äriühingu osa või aktsia või ettevõtte väärtuse vähenemist või muid seonduvaid või sarnaseid kahjusid.