52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Teenindusliigalane Liisa Roosa – Teenindusliigat ma ei soovitaks ainult Tele2lastele vaid kõikidele Eesti ettevõtetele
Teenindusliigalane Liisa Roosa – Teenindusliigat ma ei soovitaks ainult Tele2lastele vaid kõikidele Eesti ettevõtetele

Meil Tele2s on teenindus au sees ja sellega seoses on meil suur unistus – saada parima teenindusega ettevõtteks. Kuid selleks, et saada parimaks teenindusettevõtteks, peame kõigepealt saama parimaks kohaks, kus töötada. 

Neljapäevane töönädal on minevik. Tööturul on juba uus trend.
Neljapäevane töönädal on minevik. Tööturul on juba uus trend.

Viimastel aastatel on ettevõtted aktiivselt uusi võimalusi uurinud, et parandada töötajate töö- ja eraelu tasakaalu ja tagada neile suuremat paindlikkust. Neljapäevane töönädal kui üks selline võimalus on meedias märkimisväärset tähelepanu saanud, aga Tele2 astus sellest sammu edasi, pakkudes oma töötajatele piiramatut puhkust.

Teenindusliigalane Eleri Vilsaar – Maailma parim teenindus on sõbralik, soe, mitte pealetükkiv
Teenindusliigalane Eleri Vilsaar – Maailma parim teenindus on sõbralik, soe, mitte pealetükkiv

Meil Tele2s on teenindus au sees ja sellega seoses on meil suur unistus – saada parima teenindusega ettevõtteks. Kuid selleks, et saada parimaks teenindusettevõtteks, peame kõigepealt saama parimaks kohaks, kus töötada. 

Teenindusliigalane Kristi Arula – Endaga tegelemine on kõige olulisem!
Teenindusliigalane Kristi Arula – Endaga tegelemine on kõige olulisem!

Meil Tele2s on teenindus au sees ja sellega seoses on meil suur unistus – saada parima teenindusega ettevõtteks. Kuid selleks, et saada parimaks teenindusettevõtteks, peame kõigepealt saama parimaks kohaks, kus töötada. 

Enari Felman: hea teeninduse alustaladest ja introvertsusest
Enari Felman: hea teeninduse alustaladest ja introvertsusest

Hei! Mina olen Enari. Oma esimeses postituses näitasin, et sihtimata nool tabab alati märki! Saabusin Tele2te mõnes mõttes tühja koha pealt, aga tuleb välja, et jõudsin õigesse kohta. Aga mida ma siis Tele2st arvasin? Kuidas päriselt oli? Millist teenindust ma pakkuda tahan ja mida teistelt ootan?

Silver: 10 küsimust parema teeninduse pakkumiseks
Silver: 10 küsimust parema teeninduse pakkumiseks

Meie superkangelasest müügispetsialistilt Silver Meierilt nii esitas kui ka vastas mõnele küsimusele, et teisigi tulevasi klienditeeninduse staare olulistele teemadele mõtlema inspireerida!

Tele2 teenindusguru Helena Viiroja: kuidas luua elumuutev arenguprogramm?
Tele2 teenindusguru Helena Viiroja: kuidas luua elumuutev arenguprogramm?

Muutlikud ajad ühiskonnas, vaikne lahkumine ja uue generatsiooni ootused on toonud professionaalse arengu kõrval veel enam fookusesse inimese. Pikaajalise sisekoolituste valdkonna eestvedamise kogemusega Tele2lane Helena Viiroja avab, kuidas töötada ettevõttes välja edukas arenguprogramm, mis ei muuda üksnes töökultuuri, vaid ka inimeste elu. 

Teenindusliiga liikmed Kristiina Kalistru ja Merike Blauberg: jõuludel tuleb tööd teha mõnuga
Teenindusliiga liikmed Kristiina Kalistru ja Merike Blauberg: jõuludel tuleb tööd teha mõnuga

Jõulud on kohe ukse ees, mis tähendab vaid üht – hullumeelne periood kaubanduses on hoo sisse saanud. Meie oleme Merike ja Kristiina ning kuna oleme Tele2-s veetnud juba päris mitu talve, jagame, kuidas me kiireks jõuluperioodiks teeninduses valmistume ning miks tasuks seda perioodi nautida. Lisaks anname nippe, mis aitavad peale tööpäeva lõõgastuda.  

Tänapäeva töökultuur: kuidas tiimiga välismaal edukalt kaugtööd teha?
Tänapäeva töökultuur: kuidas tiimiga välismaal edukalt kaugtööd teha?

Nooremate generatsioonide sisenemine tööturule ja kooronakriis on muutnud ootusi töö keskkonnale ja selle sisule. Üha enam peetakse oluliseks töökultuuri, mis on innustav, kaasaegne ja paindlik. COVID-19 õpetas ühiskonnale muu hulgas kindlasti kodukontori võimalikkust ning kaugtöö efektiivsust. Mis aga juhtub, kui minna kollektiiviga kodulinnast teise riiki töötama ja puhkama? Tele2 tiim jagab oma kogemust ja soovitusi teistele ettevõtetele.