Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Tele2 Teenindusliiga: ainulaadne arenguprogramm, mis toob igas töötajas esile parima
Tele2 Teenindusliiga: ainulaadne arenguprogramm, mis toob igas töötajas esile parima

Tele2 on alati seisnud selle eest, et töötajad tunneksid end väärtustatu ja motiveerituna. Just sellest põhimõttest sai alguse ka Teenindusliiga – unikaalne, pooleaastane arenguprogramm, mis keskendub enesearengule, teadlikkusele ja parima kliendikogemuse loomisele.

Teenindaja pihtimus: miks see pole lihtsalt töö, vaid tõeline kutsumus
Teenindaja pihtimus: miks see pole lihtsalt töö, vaid tõeline kutsumus

Teenindajatöö on midagi enamat kui amet – see on eluviis, mis kasvatab, õpetab ja annab elule tähenduse. Tele2 klienditoe spetsialist Nataša Mikk teekond selles valdkonnas on olnud täis ootamatusi, väljakutseid ja avastusi. Ta jagab oma kogemusi ja õppetunde 20 aasta jooksul, mis on teda inimesena vorminud ja aidanud leida oma tõelise kutsumuse. 

Teeninduse telgitagused: Tele2 müügispetsialist ammutab tööst inspiratsiooni
Teeninduse telgitagused: Tele2 müügispetsialist ammutab tööst inspiratsiooni

Teenindajatöö on justkui pidev inimhingede kaleidoskoop – iga päev on uus ja üllatav. Tele2 teenindajana Haike Toomi teekond on olnud täis väljakutseid, õppimiskohti ja rõõmu ning ta jagab oma lugu inspireerivast, kuid samas nõudlikust tööst. 

Unista suurelt, unista Tele2s!
Unista suurelt, unista Tele2s!

''Agaaa millega sa vabal ajal tegeled?'' on üks küsimus, mis esitatakse kõikidele uutele tele2lastele juba esimesel tööpäeval. Üks close-second on ''mis on su suurim unistus?''. ''Lennundus & lennukid on mulle väiksest saati suurt huvi pakkunud.'' vastas Sander, kes hiljuti meiega liitus. ''Ma olen Nepaali matkama tahtnud minna'', vastas Katrin. ''Küpsetamiskoolitusele minna'', ''Alaskat avastada'', ''Majaremondini jõuda''... nii nad tulid. 

Tele2 ärikliendi üksuse juht: vaikusest tekib juhi ja töötaja vaheline usaldus
Tele2 ärikliendi üksuse juht: vaikusest tekib juhi ja töötaja vaheline usaldus

Vaimse tervise teemadest on aastatega rohkem rääkima hakatud, mis on igati kiiduväärt, sest see toetab inimeste püüdlust leida tasakaal oma erinevate rollide vahel. Kas inimesed selle tulemusena ka end oma juhtidele rohkem avavad, on aga küsitav. Siiski ollakse tänu kõrgemale teadlikkusele altimad abi otsima ja aktsepteerima, kirjutab Tele2 ärikliendi üksuse juht Jürgen Jalakas.

Kui “rohelised” me oleme?
Kui “rohelised” me oleme?

Jätkusuutlikkus või teise nimega ka kestlikkus on viimastel aastatel kuum ja populaarsust koguv teema. Selle üheks põhjuseks on 2024. aastast ettevõtetele kohalduv Euroopa Liidu kestlikkusaruandlus (CSRD), mis suunab mõtlema äriliselt kaugemale kui vaid finantsnäitajad ja kasvuprognoos ning raporteerima oma äritegevuse mõju keskkonnale, inimõigustele, sotsiaalsele keskkonnale ning tööeetikale. 

Teenindajakogemus kasvatab sallivamat ühiskonda
Teenindajakogemus kasvatab sallivamat ühiskonda

Inimeste ootused teenindusele on kerkinud nagu pilvelõhkujad Tornimäele. Hiljutine klienditeeninduse uuring kinnitab, et head kogemust peetakse hügieenifaktoriks ja teenindajad on hädas inimestega, kes neid iseenesestmõistetavalt võtavad, kuid ise sellesse suhtlusesse positiivselt ei panusta. Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja on veendunud, et kui rohkem inimesi klienditeenindaja rolli prooviks, oleks meil eneseteadlikum ja tolerantsem ühiskond. 

Teeninduskultuuri puudumine peegeldab juhi suhtumist oma inimestesse
Teeninduskultuuri puudumine peegeldab juhi suhtumist oma inimestesse

Märts on hea teeninduse kuu, kuid teenindajate tunnustamine ja teeninduskultuuri arendamine on oluline ka ülejäänud 11 kuul aastas. Tele2 müügikoolitaja Veiko Reimandi sõnul on klienditeenindajad ettevõtte visiitkaardid – nendest peegeldub ettevõtte juhi suhtumine oma töötajatesse. Paraku näitab uuringufirma Norstati hiljutine uuring, et Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud.

Otsid ägedat praktikakohta? Vaata, mida silmas pidada!
Otsid ägedat praktikakohta? Vaata, mida silmas pidada!

Edukaks karjääriks ja tööturu ootustele vastamiseks on praktikaperiood ülioluline. See annab võimaluse rakendada teoreetilisi teadmisi praktikas, omandada asjakohast töökogemust või isegi leida inspiratsiooni karjääripöördeks. Otsid parajasti praktikakohta? Tele2 personalijuht Eve Karo soovitab arvestada järgmiste oluliste aspektidega.