Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Empaatia, huumor ja kannatlikkus: ehedad lood klienditeenindusest
Empaatia, huumor ja kannatlikkus: ehedad lood klienditeenindusest

Klienditeenindus on palju enamat kui küsimustele vastamine ja probleemide lahendamine. See on töö, kus iga päev kohtutakse erinevate inimeste ja lugudega, mis õpetavad, arendavad ning annavad ainulaadseid kogemusi. Kolm Tele2 teenindajat –Martšela Kurlõkova, Aureelia Kald ja Liis Reinaru – jagavad oma kogemusi ja mõtteid sellest põnevast, väljakutseid pakkuvast ning südant soojendavast ametist. 

Teeninduse kunst: Tele2 teenindajad jagavad oma kogemusi ja õppetunde
Teeninduse kunst: Tele2 teenindajad jagavad oma kogemusi ja õppetunde

Klienditeenindus ei ole lihtsalt amet, vaid midagi palju enamat – see on võimalus areneda ja inimeste päeva paremaks muuta. Tele2 teenindajad räägivad oma kogemustest, mis on neid inspireerinud ja kujundanud. Alates esimestest tööpäevadest kuni mälestusteni, mis on südamesse jäänud, peegeldavad need lood teeninduse tõelist olemust: empaatiat, inimlikkust ja kirge. 

Kuidas keerukast kliendisuhtlusest edukalt väljuda?
Kuidas keerukast kliendisuhtlusest edukalt väljuda?

Klienditeenindus võib olla täis ootamatuid olukordi, mis nõuavad kiiret mõtlemist, empaatiat ja oskust säilitada rahu ka kõige keerulisemates olukordades. SÜDI 2025 konverentsi töötoas jagasid Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja vaimse tervise spetsialist Sandra Tael oma kogemusi ning soovitusi, kuidas mõista keerukaid olukordi, lahendada neid professionaalselt ning hoolitseda enda heaolu eest. 

Tele2 Teenindusliiga: ainulaadne arenguprogramm, mis toob igas töötajas esile parima
Tele2 Teenindusliiga: ainulaadne arenguprogramm, mis toob igas töötajas esile parima

Tele2 on alati seisnud selle eest, et töötajad tunneksid end väärtustatu ja motiveerituna. Just sellest põhimõttest sai alguse ka Teenindusliiga – unikaalne, pooleaastane arenguprogramm, mis keskendub enesearengule, teadlikkusele ja parima kliendikogemuse loomisele.

Teenindaja pihtimus: miks see pole lihtsalt töö, vaid tõeline kutsumus
Teenindaja pihtimus: miks see pole lihtsalt töö, vaid tõeline kutsumus

Teenindajatöö on midagi enamat kui amet – see on eluviis, mis kasvatab, õpetab ja annab elule tähenduse. Tele2 klienditoe spetsialist Nataša Mikk teekond selles valdkonnas on olnud täis ootamatusi, väljakutseid ja avastusi. Ta jagab oma kogemusi ja õppetunde 20 aasta jooksul, mis on teda inimesena vorminud ja aidanud leida oma tõelise kutsumuse. 

Teeninduse telgitagused: Tele2 müügispetsialist ammutab tööst inspiratsiooni
Teeninduse telgitagused: Tele2 müügispetsialist ammutab tööst inspiratsiooni

Teenindajatöö on justkui pidev inimhingede kaleidoskoop – iga päev on uus ja üllatav. Tele2 teenindajana Haike Toomi teekond on olnud täis väljakutseid, õppimiskohti ja rõõmu ning ta jagab oma lugu inspireerivast, kuid samas nõudlikust tööst. 

Unista suurelt, unista Tele2s!
Unista suurelt, unista Tele2s!

''Agaaa millega sa vabal ajal tegeled?'' on üks küsimus, mis esitatakse kõikidele uutele tele2lastele juba esimesel tööpäeval. Üks close-second on ''mis on su suurim unistus?''. ''Lennundus & lennukid on mulle väiksest saati suurt huvi pakkunud.'' vastas Sander, kes hiljuti meiega liitus. ''Ma olen Nepaali matkama tahtnud minna'', vastas Katrin. ''Küpsetamiskoolitusele minna'', ''Alaskat avastada'', ''Majaremondini jõuda''... nii nad tulid. 

Tele2 ärikliendi üksuse juht: vaikusest tekib juhi ja töötaja vaheline usaldus
Tele2 ärikliendi üksuse juht: vaikusest tekib juhi ja töötaja vaheline usaldus

Vaimse tervise teemadest on aastatega rohkem rääkima hakatud, mis on igati kiiduväärt, sest see toetab inimeste püüdlust leida tasakaal oma erinevate rollide vahel. Kas inimesed selle tulemusena ka end oma juhtidele rohkem avavad, on aga küsitav. Siiski ollakse tänu kõrgemale teadlikkusele altimad abi otsima ja aktsepteerima, kirjutab Tele2 ärikliendi üksuse juht Jürgen Jalakas.

Kui “rohelised” me oleme?
Kui “rohelised” me oleme?

Jätkusuutlikkus või teise nimega ka kestlikkus on viimastel aastatel kuum ja populaarsust koguv teema. Selle üheks põhjuseks on 2024. aastast ettevõtetele kohalduv Euroopa Liidu kestlikkusaruandlus (CSRD), mis suunab mõtlema äriliselt kaugemale kui vaid finantsnäitajad ja kasvuprognoos ning raporteerima oma äritegevuse mõju keskkonnale, inimõigustele, sotsiaalsele keskkonnale ning tööeetikale.