Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
''Agaaa millega sa vabal ajal tegeled?'' on üks küsimus, mis esitatakse kõikidele uutele tele2lastele juba esimesel tööpäeval. Üks close-second on ''mis on su suurim unistus?''. ''Lennundus & lennukid on mulle väiksest saati suurt huvi pakkunud.'' vastas Sander, kes hiljuti meiega liitus. ''Ma olen Nepaali matkama tahtnud minna'', vastas Katrin. ''Küpsetamiskoolitusele minna'', ''Alaskat avastada'', ''Majaremondini jõuda''... nii nad tulid.
Vaimse tervise teemadest on aastatega rohkem rääkima hakatud, mis on igati kiiduväärt, sest see toetab inimeste püüdlust leida tasakaal oma erinevate rollide vahel. Kas inimesed selle tulemusena ka end oma juhtidele rohkem avavad, on aga küsitav. Siiski ollakse tänu kõrgemale teadlikkusele altimad abi otsima ja aktsepteerima, kirjutab Tele2 ärikliendi üksuse juht Jürgen Jalakas.
Jätkusuutlikkus või teise nimega ka kestlikkus on viimastel aastatel kuum ja populaarsust koguv teema. Selle üheks põhjuseks on 2024. aastast ettevõtetele kohalduv Euroopa Liidu kestlikkusaruandlus (CSRD), mis suunab mõtlema äriliselt kaugemale kui vaid finantsnäitajad ja kasvuprognoos ning raporteerima oma äritegevuse mõju keskkonnale, inimõigustele, sotsiaalsele keskkonnale ning tööeetikale.
Inimeste ootused teenindusele on kerkinud nagu pilvelõhkujad Tornimäele. Hiljutine klienditeeninduse uuring kinnitab, et head kogemust peetakse hügieenifaktoriks ja teenindajad on hädas inimestega, kes neid iseenesestmõistetavalt võtavad, kuid ise sellesse suhtlusesse positiivselt ei panusta. Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja on veendunud, et kui rohkem inimesi klienditeenindaja rolli prooviks, oleks meil eneseteadlikum ja tolerantsem ühiskond.
Märts on hea teeninduse kuu, kuid teenindajate tunnustamine ja teeninduskultuuri arendamine on oluline ka ülejäänud 11 kuul aastas. Tele2 müügikoolitaja Veiko Reimandi sõnul on klienditeenindajad ettevõtte visiitkaardid – nendest peegeldub ettevõtte juhi suhtumine oma töötajatesse. Paraku näitab uuringufirma Norstati hiljutine uuring, et Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud.
Edukaks karjääriks ja tööturu ootustele vastamiseks on praktikaperiood ülioluline. See annab võimaluse rakendada teoreetilisi teadmisi praktikas, omandada asjakohast töökogemust või isegi leida inspiratsiooni karjääripöördeks. Otsid parajasti praktikakohta? Tele2 personalijuht Eve Karo soovitab arvestada järgmiste oluliste aspektidega.
Oled töö või praktika otsingul? Kas mõnikord tundub, et elu on justkui üks suur tööintervjuu, kus sa ei pääse kunagi järgmisesse vooru? Ära muretse, sa pole üksi. Tänapäeva konkurentsitihe tööturg nõuab mitmekülgset lähenemist, et eristuda ja silma paista, olgu tegu praktika või töökohaga.
Uue töötaja onboardimisest ehk ettevõttesse pardale võtmisest sõltub nii tema uude rolli sisseelamise kiirus kui ka rahulolu. Ausus, avatus ja toetus on seejuures võtmesõnad. Väga hea onboardingu süsteemi loomise ja arendamise kogemust jagavad Tele2 personaliarenduse ekspert ning coach Mihkel Joasoo ja talendikogemuse spetsialist Rebeka Dronia.