Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Tele2 ärikliendi üksuse juht: vaikusest tekib juhi ja töötaja vaheline usaldus
Tele2 ärikliendi üksuse juht: vaikusest tekib juhi ja töötaja vaheline usaldus

Vaimse tervise teemadest on aastatega rohkem rääkima hakatud, mis on igati kiiduväärt, sest see toetab inimeste püüdlust leida tasakaal oma erinevate rollide vahel. Kas inimesed selle tulemusena ka end oma juhtidele rohkem avavad, on aga küsitav. Siiski ollakse tänu kõrgemale teadlikkusele altimad abi otsima ja aktsepteerima, kirjutab Tele2 ärikliendi üksuse juht Jürgen Jalakas.

Kui “rohelised” me oleme?
Kui “rohelised” me oleme?

Jätkusuutlikkus või teise nimega ka kestlikkus on viimastel aastatel kuum ja populaarsust koguv teema. Selle üheks põhjuseks on 2024. aastast ettevõtetele kohalduv Euroopa Liidu kestlikkusaruandlus (CSRD), mis suunab mõtlema äriliselt kaugemale kui vaid finantsnäitajad ja kasvuprognoos ning raporteerima oma äritegevuse mõju keskkonnale, inimõigustele, sotsiaalsele keskkonnale ning tööeetikale. 

Teenindajakogemus kasvatab sallivamat ühiskonda
Teenindajakogemus kasvatab sallivamat ühiskonda

Inimeste ootused teenindusele on kerkinud nagu pilvelõhkujad Tornimäele. Hiljutine klienditeeninduse uuring kinnitab, et head kogemust peetakse hügieenifaktoriks ja teenindajad on hädas inimestega, kes neid iseenesestmõistetavalt võtavad, kuid ise sellesse suhtlusesse positiivselt ei panusta. Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja on veendunud, et kui rohkem inimesi klienditeenindaja rolli prooviks, oleks meil eneseteadlikum ja tolerantsem ühiskond. 

Teeninduskultuuri puudumine peegeldab juhi suhtumist oma inimestesse
Teeninduskultuuri puudumine peegeldab juhi suhtumist oma inimestesse

Märts on hea teeninduse kuu, kuid teenindajate tunnustamine ja teeninduskultuuri arendamine on oluline ka ülejäänud 11 kuul aastas. Tele2 müügikoolitaja Veiko Reimandi sõnul on klienditeenindajad ettevõtte visiitkaardid – nendest peegeldub ettevõtte juhi suhtumine oma töötajatesse. Paraku näitab uuringufirma Norstati hiljutine uuring, et Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud.

Otsid ägedat praktikakohta? Vaata, mida silmas pidada!
Otsid ägedat praktikakohta? Vaata, mida silmas pidada!

Edukaks karjääriks ja tööturu ootustele vastamiseks on praktikaperiood ülioluline. See annab võimaluse rakendada teoreetilisi teadmisi praktikas, omandada asjakohast töökogemust või isegi leida inspiratsiooni karjääripöördeks. Otsid parajasti praktikakohta? Tele2 personalijuht Eve Karo soovitab arvestada järgmiste oluliste aspektidega.

Kuidas valmistuda intekaks?
Kuidas valmistuda intekaks?

Töö- või praktikaintervjuu võib olla nii põnev kui ka närvesööv hetk elus. See on võimalus näidata oma oskusi, kogemusi ja motiveeritust tulevasele tööandjale. Ettevalmistus on siinkohal võtmetähtsusega, olgu tegemist siis unistuste töökoha või soovitud praktikakohaga.

10 põhjust, miks sa praktikale või tööle ei saa
10 põhjust, miks sa praktikale või tööle ei saa

Oled töö või praktika otsingul? Kas mõnikord tundub, et elu on justkui üks suur tööintervjuu, kus sa ei pääse kunagi järgmisesse vooru? Ära muretse, sa pole üksi. Tänapäeva konkurentsitihe tööturg nõuab mitmekülgset lähenemist, et eristuda ja silma paista, olgu tegu praktika või töökohaga.

Hea onboardingu süsteem tagab õnnelikuma ja efektiivsema töötaja
Hea onboardingu süsteem tagab õnnelikuma ja efektiivsema töötaja

Uue töötaja onboardimisest ehk ettevõttesse pardale võtmisest sõltub nii tema uude rolli sisseelamise kiirus kui ka rahulolu. Ausus, avatus ja toetus on seejuures võtmesõnad. Väga hea onboardingu süsteemi loomise ja arendamise kogemust jagavad Tele2 personaliarenduse ekspert ning coach Mihkel Joasoo ja talendikogemuse spetsialist Rebeka Dronia.  

Tele2 töötajad rokivad sotsiaalmeedias!
Tele2 töötajad rokivad sotsiaalmeedias!

Aastane katsetus, mille jooksul haarasid 24 vaprat telehypelast sotsiaalmeedia kanalites ohjad ja hakkasid Tele2 loodud projektis enda persoonibrändi üles ehitama, on lõppenud. Miks riskisid projekti eestvedajad, Tele2 sisuturunduse projektijuht Karina Auli ja sisekommunikatsiooni projektijuht Liisi Siil, võimalusega, et nende ägedad töötajad võivad selle käigus silma jääda ka teistele tööandjatele?