Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Hei! Mina olen Enari. Oma esimeses postituses näitasin, et sihtimata nool tabab alati märki! Saabusin Tele2te mõnes mõttes tühja koha pealt, aga tuleb välja, et jõudsin õigesse kohta. Aga mida ma siis Tele2st arvasin? Kuidas päriselt oli? Millist teenindust ma pakkuda tahan ja mida teistelt ootan?
Meie superkangelasest müügispetsialistilt Silver Meierilt nii esitas kui ka vastas mõnele küsimusele, et teisigi tulevasi klienditeeninduse staare olulistele teemadele mõtlema inspireerida!
Muutlikud ajad ühiskonnas, vaikne lahkumine ja uue generatsiooni ootused on toonud professionaalse arengu kõrval veel enam fookusesse inimese. Pikaajalise sisekoolituste valdkonna eestvedamise kogemusega Tele2lane Helena Viiroja avab, kuidas töötada ettevõttes välja edukas arenguprogramm, mis ei muuda üksnes töökultuuri, vaid ka inimeste elu.
Jõulud on kohe ukse ees, mis tähendab vaid üht – hullumeelne periood kaubanduses on hoo sisse saanud. Meie oleme Merike ja Kristiina ning kuna oleme Tele2-s veetnud juba päris mitu talve, jagame, kuidas me kiireks jõuluperioodiks teeninduses valmistume ning miks tasuks seda perioodi nautida. Lisaks anname nippe, mis aitavad peale tööpäeva lõõgastuda.
Nooremate generatsioonide sisenemine tööturule ja kooronakriis on muutnud ootusi töö keskkonnale ja selle sisule. Üha enam peetakse oluliseks töökultuuri, mis on innustav, kaasaegne ja paindlik. COVID-19 õpetas ühiskonnale muu hulgas kindlasti kodukontori võimalikkust ning kaugtöö efektiivsust. Mis aga juhtub, kui minna kollektiiviga kodulinnast teise riiki töötama ja puhkama? Tele2 tiim jagab oma kogemust ja soovitusi teistele ettevõtetele.
Mihkel käis Tele2 kontorituuril. Kas tegu on nii ägeda kontoriga, et tekitab sõltuvust? Vaata videost, mida lahedat tele2lased tööl teha saavad.