Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!
Pärast ligi viieaastast perioodi Tele2-s on ettevõtte praegune tegevjuht Chris Robbins otsustanud edasi liikuda ja kasutada võimalust globaalses organisatsioonis väljaspool Eestit. Robbins on ametis teise kvartalini, kuni ettevõttele leitakse uus juht.
Aasta 2022 tõi telekomi sektoris fookuse turvalisusele ja mõistliku hinnaga interneti olulisusele. Seda kinnitasid nii eelistatud paketid, aga ka märkimisväärne klientide arvu kasv.
Vaata esinduste lahtiolekuaegu pühade ajal siit.
Eile, 15. detsembril kogunesid Tallinnas Kalaranna Mere PARK’lasse taliujumise fännid, et anda üheskoos avapauk hooajale.
Möödunud nädalal Soomes Tele2 Eesti korraldatud telekommunikatsiooni ja küberturvalisuse arutelul käsitleti ühe aktuaalse teemana ka riiklikku valmisolekut kriisiolukordadeks. Ekspertide hinnangul ollakse võimalikeks ohtudeks valmistunud, aga andmete turvalisuse tagamisega tuleb veel vaeva näha.
Eile, 15. novembril teatas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) järjekordse 5G oksjoni enampakkumise edukast lõppemisest. Oksjoni tulemusena sai Tele2 Eesti võimaluse pakkuda 5G teenuseid ka 700 MHz sagedusalas, mis võimaldab klientideni viia parema leviala ja oluliselt suuremad kiirused.
Hiljuti lõppes ettevõtte Dive Eesti poolt läbi viidud sõltumatu testostude-põhine teeninduskvaliteedi uuring, millest selgus, et teist aastat järjest on Eesti parima teenindusega telekomiettevõte Tele2.
Tele2 Eesti kliendibaas on aastaga kasvanud enam kui 22 000 kliendi võrra. Kui eelmisel aastal samal ajal oli ettevõttel kliente ligi 448 000, siis selle aasta septembri lõpu seisuga on kliendibaas kasvanud ligi 470 000-liikmeliseks. Kasvanud on ka lõpptarbija teenuste tulu, selgub Tele2 Eesti kolmanda kvartali majandustulemustest.
Internet on muutunud lahutamatuks osaks meie igapäevaelust. Kasutame internetiühendust toidu tellimiseks ja kodumajapidamises, juhtides distantsilt robottolmuimejat, küttesüsteemi, kodukontoris töötades või suheldes riigiasutuste, pankadega. Ka lähedastega suhtleme üha enam läbi sotsiaalmeedia, e-kirjavahetuse ning raske on ette kujutada päeva, kui me ei hoia sidet ümbritseva maailmaga läbi internetiühenduse.
Heaks lahenduseks, kuidas hinnatõusu olukorras mõistlikke valikuid teha, on võrrelda, mida erinevad ettevõtted sarnaste teenustena pakuvad. Näiteks telekomi ettevõtete puhul on heaks abiliseks kolme samaväärse paketi võrdlus. Täpsemalt on luubi alla võetud Tele2, Elisa ja Telia põhiteenuseid (kõned ja internet) pakkuvad paketid: piiramatu lahendus, perelahendus ning kõige soodsam valik.