Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Uudised aastast
Tele2 statistika: laulupeol kasutati rekordiliselt palju andmemahtu

Tele2 andmetel kasutati 6.-7. juunil Tallinna lauluväljakul toiminud XXVIII laulupeol operaatori võrgus tervelt 4 TB (terabaiti) andmemahtu. Tugijaama uuenduste tulemusel püsis ka 5G internet kahe päeva jooksul tavapäraselt kiire.

Tele2 kuulub jätkuvalt maailma kõige jätkusuutlikumate ettevõtete hulka

Jätkusuutlikkusest on saanud üks olulisemaid mõõdikuid, mille alusel hinnatakse ettevõtte tegelikku mõju ühiskonnale ja keskkonnale. 2025. aastal nimetasid ajakiri TIME ja uuringufirma Statista Tele2 AB ehk Tele2 Eesti emafirma teist aastat järjest Rootsi kõige jätkusuutlikumaks ettevõtteks. Veelgi enam, kogu maailmas saavutas Tele2 enam kui 5000 ettevõtte seas 23. koha.

Esinduste lahtiolekuajad pühadel

Lahtiolekuajad pühadel

Lauluväljakult otse sotsiaalmeediasse: Tele2 suurendab suursündmusteks 5G-võrgu võimekust

Tallinna Lauluväljakut külastavad suvekuudel kümned tuhanded muusika- ja festivalisõbrad. Selleks, et pealtvaatajatel säiliks kvaliteetne andme- ja kõneside, laiendab Tele2 Lauluväljaku tugijaama ning suurendab 5G-võrgu mahtu ja kiirust. 

Uuring: Eesti ettevõtted kaaluvad sideteenuste pakkuja vahetust just kõrge hinna tõttu

Tele2 tellitud ja Kantar Emori poolt läbi viidud värskest uuringust selgus, et enam kui 60% Eesti ettevõtetest, kes kaaluvad teenusepakkuja vahetust, ei ole rahul oma praeguste sideteenuste hinnaga. Teiste põhjustena toodi välja paremat pakkumist konkurendilt ja rahulolematust teenuste kvaliteediga.

Tele2 sulgeb 3G võrgu Lääne-Eestis, Pärnumaal ja saartel

Tele2 sulgeb mais oma 3G võrgu Lääne-Eestis, Pärnumaal ja saartel. Vabanevad sagedused suunatakse 4G ja 5G võrkude arendamisse, et pakkuda klientidele senisest veelgi kiiremat ning stabiilsemat andme ja kõnesidet.

Tele2 uuringud: kliendid on teeninduse osas aina kriitilisemad, teenindajad näevad aga kvaliteedis paranemist

Viimastel aastatel on Eesti inimeste hinnangud teeninduse kvaliteedile muutunud järjest kriitilisemaks. Tele2 tellitud ja Norstati läbi viidud hiljutistest uuringutest teeninduse üldise taseme ja klienditeenindajate arvamuse kohta selgub aga vastuolu: klientide rahulolu on vähenenud, samas kui teenindajad hindavad oma töö kvaliteeti üha kõrgemalt.

Tele2 ja GreenDice avasid uue peatüki Eesti koolide digiarengus: Häädemeeste gümnasistid said isiklikud arvutid

Tele2 ja GreenDice andsid täna Häädemeeste Keskkooli gümnasistidele üle 25 personaalset sülearvutit, et võimaldada õpilastel sammu pidada üha digitaliseeruva õppetööga. Tegemist on olulise koostöö ja ettevõtmisega, mis tugevdab Eesti hariduse konkurentsivõimet ning toetab noorte IT-oskuste arengut.

Tele2 kasvas esimeses kvartalis enam kui 12 000 uue kliendi võrra

Tele2 Eesti lõpetas esimese kvartali märkimisväärse kliendibaasi kasvuga, mis ulatus 486 000 kasutajani. Ettevõtte fookus on jätkuvalt kõrgel kliendikogemusel – Tele2 on viiendat aastat järjest enim soovitatud sideoperaator. Tele2 esimese kvartali tulemusi mõjutasid nii kuluefektiivne tegutsemine kui ka mõistlik hinnakujundus, mis aitas hoida teenused klientidele taskukohased.

Tele2 Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhib tänasest Annika Parm

Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsiooni osakonna juhina alustab 7. aprillist tööd pikaajalise valdkonna kogemusega Annika Parm. Uue juhi eesmärk on viia Tele2 turundus veelgi kõrgemale tasemele ning siduda loovad ideed ja andmepõhine lähenemine viisil, mis pakub klientidele üha paremat kogemust.  

...