Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Uudised aastast
Esinduste lahtiolekuajad pühadel

Lahtiolekuajad pühadel

Tele2 käivitas oma võrgus IPv6 protokolli, mis tagab klientidele veelgi parema kasutuskogemuse

Tele2 käivitas 14. mail oma mobiilsidevõrgus IPv6 aadresside kasutamise kõigile kliendiseadmetele, mis seda võimaldavad. IPv6 protokolli kasutuselevõtt on kasutajatele märkamatu ja tänaseks toimub 20% Tele2 mobiilsidevõrgu liiklust juba üle uuema standardi. 

Tele2 jätkab Euroopa kliimaliidrite edetabeli esikolmikus

Tele2 Gruppi tunnustati väljaande Financial Times ja andmeportaali Statista koostatud Euroopa kliimaliidrite edetabelis teise kohaga, seejuures on Tele2 ühtlasi telekommunikatsioonivaldkonna liider. 

Algas pilootprojekt „Minu parem Eesti“ ehk 100 000 eurot läheb jagamisele

Algas infokorje-pilootprojekt „Minu parem Eesti“, mille raames küsitakse Eesti inimestelt, millistesse tegevusvaldkondadesse või Eestimaa piirkondadesse peaks erasektor hakkama edaspidi oma toetust suunama.

Mõistlik hind tõi Tele2le 9600 uut klienti, enim on kasvanud netiteenuste kasutamine

Tele2 põhiteenuste kliendibaas kasvas aasta esimese kolme kuuga 9600 kliendi võrra, samas jäi lõpptarbija teenuste tulu võrreldes eelmise aastaga sarnasele tasemele ning ärikasum vähenes 4,5%. Põhjuseks on muu hulgas kiire sisendkulude kasv ja erakliendi käibemaksutõusu ettevõtte kanda võtmine, selgus Tele2 esimese kvartali majandustulemustest.

Tele2 hoiatab pettuse eest: teenusepakkujad ei tee kahtlaseid kõnesid!

Viimasel ajal on levima hakanud pettus, mille käigus helistatakse inimestele Tele2 või mõne teise telekomi nimel ja kutsutakse esindusse väitega, et pakett saab läbi ja number läheb kinni. Tele2 rõhutab, et ettevõtte klienditeenindajaid selliseid kõnesid ei tee!

Uuring: Tele2 on jätkuvalt enim soovitatud mobiilsideoperaator Eestis

Tele2 on neljandat aastat järjest klientide poolt enim soovitatud Eesti mobiilsideoperaator, omades teiste sama valdkonna ettevõtetega võrreldes ainsana positiivset soovitusindeksi skoori (NPS), selgus hiljutisest Kantar Emori uuringust. Positiivse tulemuse taga on kõrgetasemeline klienditeenindus ja mõistlikud hinnad.

Eestis on nüüd Tele1!

Tele2 on juba aastaid olnud parima teenindusega telko Eestis ja hiljuti võitsid ka ettevõtte teenindajad teist aastat järjest Parima Teenindaja konkursil, nii Tele2 juhatus otsustas, et alates 1. aprillist on ettevõtte nimi Eestis hoopis Tele1 Eesti.

Uuring: klientide rahulolu teenindusega on langenud, aga Tele2 ujub vastuvoolu

Hiljutisest Norstati uuringust selgus, et kuigi klientide rahulolu Eesti teeninduskvaliteediga on viimase viie aasta jooksul langenud, on erinevalt konkurentidest märkimisväärselt tõusnud Tele2 soovitusindeks. Tulemusi kinnitab ka tänavuse Eesti parima teenindaja konkurss, kus kaksikvõidu said taas Tele2 teenindajad.

Uuring: klienditeenindajad tunnevad, et neisse suhtutakse üha halvemini

Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud, selgus uuringufirma Norstat poolt läbi viidud uuringust. Kolmandik teenindajatest tunneb, et nende töö ei ole klientide ja ühiskonna poolt väärtustatud ning lausa 39% tajub klientide suhtumise halvenemist.

...