Tele2 andmetel kasutati 6.-7. juunil Tallinna lauluväljakul toiminud XXVIII laulupeol operaatori võrgus tervelt 4 TB (terabaiti) andmemahtu. Tugijaama uuenduste tulemusel püsis ka 5G internet kahe päeva jooksul tavapäraselt kiire.

UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!
Jätkusuutlikkusest on saanud üks olulisemaid mõõdikuid, mille alusel hinnatakse ettevõtte tegelikku mõju ühiskonnale ja keskkonnale. 2025. aastal nimetasid ajakiri TIME ja uuringufirma Statista Tele2 AB ehk Tele2 Eesti emafirma teist aastat järjest Rootsi kõige jätkusuutlikumaks ettevõtteks. Veelgi enam, kogu maailmas saavutas Tele2 enam kui 5000 ettevõtte seas 23. koha.
Lahtiolekuajad pühadel
Tallinna Lauluväljakut külastavad suvekuudel kümned tuhanded muusika- ja festivalisõbrad. Selleks, et pealtvaatajatel säiliks kvaliteetne andme- ja kõneside, laiendab Tele2 Lauluväljaku tugijaama ning suurendab 5G-võrgu mahtu ja kiirust.
Tele2 tellitud ja Kantar Emori poolt läbi viidud värskest uuringust selgus, et enam kui 60% Eesti ettevõtetest, kes kaaluvad teenusepakkuja vahetust, ei ole rahul oma praeguste sideteenuste hinnaga. Teiste põhjustena toodi välja paremat pakkumist konkurendilt ja rahulolematust teenuste kvaliteediga.
Tele2 sulgeb mais oma 3G võrgu Lääne-Eestis, Pärnumaal ja saartel. Vabanevad sagedused suunatakse 4G ja 5G võrkude arendamisse, et pakkuda klientidele senisest veelgi kiiremat ning stabiilsemat andme ja kõnesidet.
Viimastel aastatel on Eesti inimeste hinnangud teeninduse kvaliteedile muutunud järjest kriitilisemaks. Tele2 tellitud ja Norstati läbi viidud hiljutistest uuringutest teeninduse üldise taseme ja klienditeenindajate arvamuse kohta selgub aga vastuolu: klientide rahulolu on vähenenud, samas kui teenindajad hindavad oma töö kvaliteeti üha kõrgemalt.
Tele2 ja GreenDice andsid täna Häädemeeste Keskkooli gümnasistidele üle 25 personaalset sülearvutit, et võimaldada õpilastel sammu pidada üha digitaliseeruva õppetööga. Tegemist on olulise koostöö ja ettevõtmisega, mis tugevdab Eesti hariduse konkurentsivõimet ning toetab noorte IT-oskuste arengut.
Tele2 Eesti lõpetas esimese kvartali märkimisväärse kliendibaasi kasvuga, mis ulatus 486 000 kasutajani. Ettevõtte fookus on jätkuvalt kõrgel kliendikogemusel – Tele2 on viiendat aastat järjest enim soovitatud sideoperaator. Tele2 esimese kvartali tulemusi mõjutasid nii kuluefektiivne tegutsemine kui ka mõistlik hinnakujundus, mis aitas hoida teenused klientidele taskukohased.
Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsiooni osakonna juhina alustab 7. aprillist tööd pikaajalise valdkonna kogemusega Annika Parm. Uue juhi eesmärk on viia Tele2 turundus veelgi kõrgemale tasemele ning siduda loovad ideed ja andmepõhine lähenemine viisil, mis pakub klientidele üha paremat kogemust.