Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Tele2
Smart rent

Tele2 seadmerent on lihtne, paindlik ja jätkusuutlik viis asjade omamiseks. Vali välja meelepärane uus nutitelefon või tahvelarvuti ja rendi see omale üheainsa mõistliku kuutasu eest, mis sisaldab nii kindlustust kui ka vabadust ise otsustada, kas pärast rendiperioodi lõppu seade uue vastu välja vahetada või see tagastada. 

Miks valida Tele2 seadmerent?

Madal kuutasu

Rendi mõistliku kuutasu eest selle asemel, et seade korraga välja osta.

Paindlik periood

Olenevalt tootest võib rendiperiood olla 12 kuni 24 kuud, just nii nagu Sulle sobib.

Meelerahu

Võimalusel vali ka kindlustus, mis katab nii varguse kui õnnetusjuhtumid.

Vähem prügi

Pikendame üheskoos toodete eluiga ja vähendame jäätmete hulka.

Seadmete rentimine on lihtne

Vali välja renditoode

Vali välja oma lemmiktoode ja sobivad lisatarvikus ning otsusta, kui pikaks perioodiks rendi sõlmida soovid.

Vormista renditeenus

Maksa esimese kuu renditasu ja oota, kuni kuller seadme Sulle koju toob või mine sellele esindusse järele.

Kasuta ja uuenda

Naudi oma uut renditoodet muretult, kuni on aeg see tagastada või uue vastu vahetada

KKK

Kuidas renditeenus töötab?
  1. Vali välja omale sobiv toode ja lisatarvikud ning otsusta, kui pikaks perioodiks neid rentida soovid.
  2. Olenevalt tootest võib rendiperiood erineda. Enamasti saab rendiperiood olla 12, 18 või 24 kuud, just nii, nagu sulle paremini sobib. 
  3. Lisa oma toode või tooted ostukorvi, sisesta oma kontaktandmed, nõustu tingimustega ning vormista renditeenus, tehes esimene rendimakse.
  4. Oma renditoote saad kätte kauplusest, kulleriga või pakiautomaadist.
  5. Rendiperioodi lõpus saad valida, kas vahetad renditoote uue mudeli vastu või lihtsalt tagastad selle.
Kes saavad renditeenust kasutada?

Renditeenust võib taotleda iga Eesti kodanik või resident, kes on vähemalt 18-aastane. Elamisloa puhul peab see kehtima terve rendiperioodi jooksul.

Kuidas käib renditasu maksmine

Esimene rendimakse tehakse rendilepingu sõlmimisel. Pärast seda saadab meie partner Inbank igal kuul vähemalt 3 päeva enne maksetähtaega makselingi sinu meilile.

Kas kõik rendipaketid sisaldavad kindlustust?

Jah, kõik seadmed, mis on Tele2 smart rendiga renditavad, sisaldavad juba ka kindlustust. Seepärast ei pea Sa muretsema kui Sinu rendi seadmega midagi ootamatut juhtub. Kindlustus hoolitseb selle eest.

Mida teha, kui minu renditootega midagi juhtub?

Kasuta renditoodet nagu enda oma. Suurema kahjustuse korral pöördu meie Tele2 esindusse. Esindus võtab sinu eest kindlustusega ühendust. Kui kindlustus hüvitab seadme paranduse, jääb sinul tasuda omavastutus vastavalt kehtivatele kindlustustingimustele. Kui seade on varastatud või kaotatud siis anna sellest märku otse AS Inbank Rendile info@inbankrent.ee Seadme kadumise korral tuleb renditoode hüvitada AS Inbank Rendile vastavalt rendilepingu tingimustele. Seejärel lõpetatakse rendileping ja saad soovi korral rentida uue toote.

Kas minu rendi kuutasu muutub, kui toon oma vana seadme tagasiostu?

Tele2 võib pakkuda sinu vana seadme (nt nutitelefoni) tagasiostu eest sulle soodustust. Kui võtad renditoote rendile koos tagasiostu soodustusega, arvutatakse tagasiostuhind võrdsete osadena sinu igakuisetest rendimaksetest maha (tagasiostu summa jagatakse võrdselt rendiperioodi kuude arvuga). Näiteks: igakuine rendimakse 12 kuuks telefoni eest on 60 €+km, vana seadme tagasiostu hind on 120 €, siis igakuine rendimakse arvutatakse järgnevalt 120 €/12=10 €; 60 €-10 €=50 €+km.

 

Kas rendiperioodi vältel saab rendilepingut tühistada?

Jah, rendilepingu ennetähtaegseks erakorraliseks lõpetamiseks tuleb enda soovist anda märku e-maili teel AS Inbank Rendile info@inbankrent.ee, tasuda ennetähtaegse lepingu lõpetamise tasu hinnakirja alusel ja tagastada renditoode Tele2 esindusse.

Kuidas tagastada rendiseade?

Palun tagasta oma renditoode Tele2 esindusse. Loodame, et selle kasutamine oli sujuv ja, et kasutasid renditoodet samasuguse hoolega nagu enda oma. Eeldame, et tagastataval renditootel ei ole kahjustusi, mis ületavad normaalset kulumist. Renditoode peab olema tagastamisel samas komplektsuses, sealhulgas sisaldama kõiki kaasa antud või sellele paigaldatud parendusi ja lisatarvikuid (näiteks laadijad, kaablid, adapterid, mis olid rendipaketis koos renditud seadmega). Veendu, et renditoote tagastamisel oled välja loginud kõikidest kontodest, eemaldanud mistahes parooli kontrolli ja taastanud renditoote algseaded, sealhulgas kustutanud kõik (isiklikud) andmed. Loe lisaks Rendiseadme Seisukorra Tingimustest.

Kuidas ma saan ühendust võtta Inbank Rendiga?

Kui sinu renditeenus on kinnitatud ja seade sulle üle antud (oled sellele poodi järele läinud või seade on sulle pakiautomaati teele pandud), saadame sulle meilile kinnituskirja, millest leiad ka AS Inbank Rent kontaktid. Vajadusel saad alati kontakteeruda ka meie klienditoega telefonil +372 640 8080 ja meilitsi info@inbankrent.ee.

Inbank Rent seadmekindlustuse infoleht

Inbank Rent seadmekindlustuse infolehega saad tutvuda siin.

Smart Rent üldtingimused

Smat Rent üldtingimused leiad siit