52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.
Vajad abi?
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

E-poe tingimused

E-poe tingimused

 

E-poe tingimused

blobid1.dat
E-poe tingimused

Tingimused kehtivad Sulle, kui oled Tele2 teenuseid või tooteid tellinud e-poest ( ja ka telefoni
teel). Meie kontaktandmed on järgmised:
Tele2 Eesti AS, registrikood 10069046
Valukoja 8, Tallinn
info@tele2.ee

1. E-POEST OSTMISE MEELESPEA

Palume Sul enne ostmist tutvuda nende tingimustega ja tooteinfoga, mille leiad Tele2 e-poes Sinu
poolt väljavalitud kauba juurest. Lisaks palun veendu, et kaup või teenus Sulle sobib. Kuna
innovatsioon on kiire, siis võib juhtuda, et Sul on vaja seadme kasutamiseks veel rohkem infot.
Selle info leiad kaubaga kaasas olevast juhendist ja vajadusel tootja kodulehelt. Kasulikku, aga
mitteametlikku infot saad telefonide kohta ka Tele2 blogist.
Kui ostad Tele2-st nutitoote ja laed alla võõra äpi, siis vastutad selle toimimise eest iseseisvalt.
Lisaks palun võta teadmiseks, et selline tegevus võib häirida ka seadme toimimist. Palume Sul
arvestada ka sellega, et ilma kasutajapoolseid lisaseadistusi tegemata võib mobiiltelefon või
nutiseade ühenduda mobiilse internetiga. Sellisel juhul oled kohustatud kasutatud mobiilse
interneti eest teenusepakkujale tasuma. Kui soovid seda vältida, muuda sätteid nii, et mobiilne
andmeside oleks suletud.

2. TELLIMINE NING TELLIMUSE KÄTTETOIMETAMINE

Hinnad leiad e-poes iga konkreetse toote või teenuse juurest. Vahel on meil vajalik neid hindu
muuta, jätame endale selleks õiguse.
Toote juures olev video on illustratiivne ehk sealt saab palju head infot telefoni võimaluste kohta,
kuid ametlik toote info on kaasas toote endaga või avaldatud tekstina.
Toimetame telefoni teel tellitud või e-poest ostetud kauba või teenuse (ehk teenuse toimimiseks
vajaliku SIM kaardi ) Sinu poolt soovitud asukohta kas:
a. kulleriga hiljemalt 2 tööpäeva jooksul, ajavahemikul 08:00-17:00 või
b. pakiautomaati hiljemalt 2 tööpäeva jooksul. Paki jõudmisel pakiautomaati,
saadetakse sinu telefoninumbrile SMS paki kättesaamiseks vajaliku uksekoodiga.
E-poest tellitud kaup toimetatakse kohale e-poe hinnakirja järgi, mis kuvatakse tellimuse
vormistamisel. Kaup antakse üle isikule, kes tellimuse esitas. Erakliendi puhul on selleks tellimuse
esitanud isik ja ärikliendi puhul ettevõtte seaduslik esindaja või volitatud isik. Palun ava kulleri
juuresolekul Sulle saadetud pakk ja veendu, et Su tellimus on õige.
Palun allkirjasta telefoni teel sõlmitud leping kulleri juuresolekul. Kõik kullerid on Tele2 partnerid
ja volitatud andmetöötlejad.

3. GARANTII

Tavapäraselt on toodetel garantii, selle kohta leiad info tooteinfost ja lepingult, mille said
tellimisel. Kui soovid end topelt turvaliselt tunda, saad veel lisaks sõlmida kindlustuse.
Täpsustavaid küsimusi võid esitada igal ajal pöördudes Tele2 poole.
Kui seade läks katki ning vajab remonti või hooldust, siis pöördu kiirelt lähimasse Tele2 esindusse.
Ära unusta võta kaasa ostudokument, millega saame tuvastada, et toode on ostetud meilt.
Vältimaks edasiste kahjude teket, palun ära kasuta katkist seadet edasi. Rohkem infot remondija hoolduse kohta leiad siit.
Lisavarustusele, mis on lisatud tootepakendisse või ostetud eraldi, võib kehtida seadme
garantiiajaga võrreldes lühem garantiiaeg (näiteks 12 kuud). Sama kehtib seadme akude ja
vooluallikate kohta, mis on reeglina kulumaterjal.

4. SOOVID TEATADA PUUDUSEST

Kui Sa aga ei ole rahul meie teenustega või meilt ostetud kaubal esineb puudus, vastutame selle
eest 2 aastat alates päevast, mil kaup Sinuni jõudis või teenust osutati. Puuduse korral esita
kaebus selle avastamisel koheselt või hiljemalt kahe kuu jooksul Sulle sobival viisil. Vastame Sinu
pöördumisele samadele kontaktidele ja samal viisil hiljemalt 15 päeva jooksul. Lähemalt
pretensiooni esitamise kohta loe siit.
Kaubaga seotud probleemide lahendamiseks palume Sul säilitada ostudokumendid (arve, leping
jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Tele2-st.
Kui leiad, et oleme rikkunud lepingut on Sul õigus enda kaitseks tugineda seadusele ( nt öelda
leping üles, nõuda kohustuse täitmist, taganeda lepingust, nõuda viivist jms).

5. VASTUTUS

Tele2 ei katseta toodete sobivust konkreetse seadme, tarkvara ega süsteemiga. Samuti ei katseta
Tele2 iseseisvalt toodete võimekust eritingimustes (nt niiskus).
Tele2 ei vastuta kauba puuduste eest, kui oled ise kaupa otstarbetult või nõuetele mittevastavalt
kasutanud, hooldanud või seda rikkunud.
Tele2 poolt makstava hüvitise suurus ei ole suurem kui kauba või teenuse eest makstud summa.
Me ei vastuta Sulle tekkinud kaudsete kahjude eest.

6. OTSUSTASID ÜMBER JA SOOVID KAUBA TAGASTADA

Tarbijana (eraisik, mitte ettevõte) võid e-poest või telefoni teel sõlmitud lepingust taganeda 14
päeva jooksul täiesti ilma põhjuseta. Taganemiseks tuleb esitada Tele2-le avaldus. Täiendava info
kauba tagastamise kohta siit.
Kaupa tagastades peab kaup olema originaalpakendis (võib olla avamistunnustega, aga mitte
rikutud) ja koos kõikide osade ja ostu-dokumendiga. Kampaania ajal ostetud seadme puhul tuleb
tagastada kõik mis meilt said (näiteks ka ostuga kaasas olevad kõrvaklapid).
Palun tutvu kaubaga nii nagu saad seda teha tavapäraselt poes. Kui tagastad toote, mille väärtus
on vähenenud (näiteks oled eemaldanud kiled, rikkunud pakendi, seadet kasutanud), siis on meil
õigus küsida mõistlikku väärtuse vähenemise tasu.
Ka meil on õigus e-poe teel sõlmitud kauba müügilepingust taganeda:
a. Kui kaup on laost otsa saanud või kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud
süsteemivea tõttu valesti;
b. Kui Ostja ei vasta meie poolt kehtestatud lepingu sõlmimise eeldustele, näiteks ka
juhul kui oled meile korduvalt tagastanud rikutud tooteid.
Kui meil ei ole võimalik tellimust täita, siis võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ja
tagastame tasutud summa koheselt.