Pretensioonide esitamise kord

  1. Tele2 vastutab Sulle müüdud kauba või teenuse seisukorra eest kahe aasta jooksul selle üleandmisest Kliendile.
  2. Kui ostetud kaubal ilmneb puudus või sa pole ostetud teenusega rahul, tuleb sellest teavitada Tele2-te hiljemalt kahe kuu jooksul alates puuduse ilmnemist. Puuduste ilmnemisel palume koheselt lõpetada selle kauba või teenuse kasutamise, kuna see aitab kaasa vea kindlakstegemisele ning väldib asja edasist kahjustumist.
  3. Kaebuse võid esitada vabas vormis, kas kirjutades e-posti aadressil info@tele2.ee või helistades numbrile +372 6866 866.
  4. Et Tele2 saaks võimalikult kiiresti Sinu kaebusega tegeleda, palume pöördumises kindlasti märkida:
    - nimi ja kontaktandmed,
    - kaebuse esitamise kuupäev,
    - kauba ostmise või teenuse saamise kuupäev (võimaluse korral lisa kaasa tootega seotud arve või leping),
    - kauba või teenuse puuduse kirjeldus.
  5. Tele2 vaatab kõik pretensioonid läbi ning võtab Sinuga ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul.
  6. Kui Sa ei ole nõus Tele2-e poolt pakutud lahendusega või kokkulepet ei suudeta saavutada, võid esitada avalduse vaidluse lahendamiseks Tarbijavaidluste Komisjonile või Harju Maakohtule.
  7. Piiriülesed vaidlused lahendatakse kasutades internetipõhist keskkonda, mis asub veebilehel https://ec.europa.eu/consumers/odr.