Vajad abi?
Pretensioonide esitamise kord
Pretensioonide esitamise kord
- Tele2 vastutab Sulle müüdud kauba või teenuse seisukorra eest kahe aasta jooksul selle üleandmisest Kliendile.
- Kui ostetud kaubal ilmneb puudus või sa pole ostetud teenusega rahul, tuleb sellest teavitada Tele2-te hiljemalt kahe kuu jooksul alates puuduse ilmnemist. Puuduste ilmnemisel palume koheselt lõpetada selle kauba või teenuse kasutamise, kuna see aitab kaasa vea kindlakstegemisele ning väldib asja edasist kahjustumist.
- Kaebuse võid esitada vabas vormis, kas kirjutades e-posti aadressil info@tele2.ee või helistades numbrile +372 6866 866.
- Et Tele2 saaks võimalikult kiiresti Sinu kaebusega tegeleda, palume pöördumises kindlasti märkida:
- nimi ja kontaktandmed,
- kaebuse esitamise kuupäev,
- kauba ostmise või teenuse saamise kuupäev (võimaluse korral lisa kaasa tootega seotud arve või leping),
- kauba või teenuse puuduse kirjeldus. - Tele2 vaatab kõik pretensioonid läbi ning võtab Sinuga ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul.
- Kui Sa ei ole nõus Tele2-e poolt pakutud lahendusega või kokkulepet ei suudeta saavutada, võid esitada avalduse vaidluse lahendamiseks Tarbijavaidluste Komisjonile või Harju Maakohtule.
- Piiriülesed vaidlused lahendatakse kasutades internetipõhist keskkonda, mis asub veebilehel https://ec.europa.eu/consumers/odr.