Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
Hiljutiste hinnatõusude taustal on ilmselt paljud inimesed kaalumas operaatori vahetust. Kuna keskmine eestlane vahetab telekomi ilmselt sama tihti kui kodupanka, tahab igaüks olla kindel, et tulemusena saab ta hea lahenduse pikaks ajaks. Siin on mõned nõuanded, mida operaatori vahetusel silmas pidada.
Teenused, mis vastavad vajadustele
Erinevate pakettide sisud võivad esmalt silme eest kirjuks võtta. Kui paljud meist ikka jälgivad oma igakuist netikasutust või tehtud kõnede hulka? Küll aga võib tulla halva üllatusena, kui enne kuu lõppu saab andmesidemaht järsku otsa või reisil olles avastad ühel hetkel, et internetti ei ole. Seetõttu tuleks enne operaatori vahetust hoolikalt üle vaadata, milliseid peamisi teenuseid ehk kõnesid, SMS-sse, internetti ja andmerändlust ning mis mahus pakett pakub. Andmerändlus on seejuures eriti oluline, kui plaanid lähiajal välismaale puhkama või töötama minna.
Samuti vaata üle, milliseid lisateenuseid paketist leiad – kui pead oluliseks näiteks 5G, mobiil-ID ja rahvusvaheliste kõnede olemasolu, siis tead, mida paketi valimisel silmas pidada. Võib ka juhtuda, et sinu praegune mobiilipakett on sisaldab teenuseid, mida sa reaalsuses ei vaja ja saaksid nende arvelt kas veidi kokku hoida või siis endale sobivamad asemele valida. Tele2 annab näiteks kord aastas oma klientidele soovituse, kas nende praegune pakett vastab tegelikule tarbimisele või tuleks valida kas tagasihoidlikum ja soodsam või hoopis rohkemate võimalustega lahendus.
Hind ja soodustused
Erinevate operaatorite pakette võrreldes jääb ilmselt esimesena silma hind. Esmalt võib odav hind tunduda atraktiivsena, kuid see peaks sisaldama ka soovidele vastavaid teenuseid. Lisaks tuleks vaadata, mida konkreetse paketi hind kaasa toob. Näiteks kui operaator meelitab paketiga liituma, andes selleks mõne seadme kas allahindlusega või justkui tasuta kaasa, siis tasuks enne lepingu sõlmimist numbrid kokku lüüa. Võimalik, et kokkuvõttes läheb soodsana tunduv pakett hoopis kallimaks maksma ja enamasti on taolised pakkumised seotud ka tähtajalise lepinguga.
Säästu- ja kombovõimaluste olemasolu
Keegi ei taha maksta teenuste eest rohkem kui peaks, mistõttu tasub silma peal hoida erinevatel kampaaniatel ning kombopakkumistel. Eriti tuleks sellele tähelepanu pöörata peredel või sõpruskondadel, kes saaksid üheskoos ehk hoopis soodsama lahenduse kui mitut erinevat paketti kasutades.
Näiteks on võimalik Tele2-s liituda Piiramatu Klubi lahendusega, mis võimaldab kombosse lisada kuni üheksa pereliiget või sõpra. Klubi esimene liige võtab täishinnaga mobiili- või netipaketi ja kõik järgmised piiramatud mobiilipaketid või netipaketid on vaid 12 eurot kuus. Koos kombotades on võimalik 10 paketiga aastas säästa üle 1000 euro.
Uuri kindlasti täpsemalt oma teenusepakkujalt erinevate sooduspakkumiste ja nende kombineerimisvõimaluste kohta, et saaksid kõige parema paketi ja teenuse.
Klienditeeninduse kvaliteet
Klienditeenindust ilmselt igapäevaselt vaja ei lähe, kuid oluline on olla kindel, et abi on käeulatuse kaugusel, kui peaksid seda soovima. Kõige lihtsam viis klienditeeninduse kvaliteedi tuvastamiseks on vaadata uuringute ja konkursside tulemusi. Näiteks pakuvad Tele2 teenindajad Dive uuringu põhjal Eesti telekomidest parimat teenindust – sellised tunnustused annavad kindluse, et operaator toetab sind igal võimalusel.
Lepingu siduvus
Lepingu siduvus on aspekt, mis kipub tihti unustusse jääma, kuid on kindlasti tähelepanuväärne detail enda uue operaatoriga sidumisel. Osad operaatorid rakendavad näiteks paketivahetustasu või lepingu lõpetamise tasu. Kui tahad olla sõltumatu oma teenusepakkujast või näed ette, et vajadused võivad tulevikus muutuda, siis vali operaator, kes võimaldab hiljem paindlikult paketti vahetada või lõpetada.
Artikkel avaldati esmalt 28.04.24 Postimehes.