
Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Hiljutine uudis, et LHV lõpetas pensionifondide aktiivmüügi kaubanduskeskustes, on samm õiges suunas. Iga müügikoolitaja teab, et alati ei loe mitte see, kui palju sa müüd, vaid kuidas sa müüd. Kliendi jaoks kujundab iga kontakt ettevõtte kuvandit ja negatiivne kontakt võib usalduse jäädavalt rikkuda. Lisaks olgem ausad, taoline agressiivne ja manipuleerivate võtetega tegevus on Eestis müügi mainet rikkunud. Seetõttu on äärmiselt oluline vastutustundliku müügi juurutamine, kus austatakse inimese aega, tähelepanu ja õigust öelda „ei”.

Mõned aastad tagasi oli normaalsus, et telefon kestis aastaid. Nuppudega telefonid olid oma loomult vastupidavamad ja kasutajasõbralikumad. Siinkohal ka üks mõttetera – sellel ajal olid telefonid mõeldud helistamiseks. Täna on telefoni funktsionaalsus muutunud ja see ei ole enam pelgalt kõnedeks mõeldud. Nagu iga tehnoloogilise vidinaga kehtib ka siinkohal tõekspidamine – mida rohkem on liikuvaid osi, seda kiiremini see kulub. Kui valida Nokia 3310 või uhiuue Iphone'i vahel, võid oma peas mõelda, kuhu sinu eelistus langeb. Tehnoloogia arenguga tuleb tihtipeale kaasa nii plusse kui ka miinuseid, kuid oluline on vastavalt reageerida. Siin on 5 peamist märki, et vana telefon hakkab lusikat nurka viskama ning aeg on leida uus.

2024. aasta lõpus viisime Tele2s läbi ruuterivahetuse projekti, mille eesmärk oli vahetada osa meie klientide vanadest ruuteritest uute vastu ja viia nad üle 5G võrku. Tulemuseks oli lisaks uutele seadmetele ka oluliselt parem internetikogemus. Tele2 internetiteenuste ärijuht Grete Liis Piller jagab, miks selline vahetus vajalik oli, mida see klientidele andis ja millal võiksid ka sina oma ruuterile pilgu peale visata.

Ehk tunned – või oled ise nende seas – inimest, kes kasutab eranditult Apple'i tooteid ning põhjendab oma valikuid lausetega “kõik lihtsalt toimib” ja “olen alati neid kasutanud”? Kui iOS ökosüsteemi võludest ja piirangutest on rohkem juttu olnud, siis praktikas kohtame samale platvormile rajatud seadmete sümbioose ka Samsungi, Google, Huawei jt tootjate juures.

Tehnoloogia areneb pidevalt ja üha enam lahendusi muutub digitaalseks. Üks kasutajakogemust veelgi mugavamaks muutev lahendus mobiilsidemaailmas on eSIM – seadmesse sisse ehitatud SIM-kaart, mis muudab teenuste kasutamise kiiremaks, turvalisemaks ja keskkonnasõbralikumaks. Kui oled kunagi pidanud ootama uut SIM-kaarti, muretsenud selle kaotsimineku pärast või tegelnud selle kahjustumisega, siis võib eSIM olla just sinu jaoks loodud lahendus.

Tänapäeval soovime piiramatuid võimalusi nii meelelahutuses kui ka internetikasutuses. Spotify ja Netflix on tõestanud, et teenuste ühiskasutus ning hea hinnaga lahendused on seejuures võtmesõnad. Jagamise trendiga on kaasa tulnud ka telekomid, aga kust siis saab teenuseid kombineerides need mõistlikuma hinnaga?

Nutiseadmed on meie igapäevaelu keskmes – nendega töötame, suhtleme, ostleme ja lõõgastume. Uue seadme soetamine võib aga olla märkimisväärne rahaline kohustus, eriti kui soovid alati uusimat mudelit kasutada. Selleks pakubki Tele2 nüüd koostöös Inbankiga Smart Rent teenust, mis võimaldab sul saada uus telefon suuri kulutusi tegemata. Seadmerent ühendab endas taskukohasuse, vabaduse ja keskkonnasõbralikkuse ning pakub head alternatiivi traditsioonilisele tarbimisele.

Tänapäeva konkurentsitihedas ärimaailmas on kliendikogemus muutunud ettevõtte võimaluseks eristuda. Kliendi ja ettevõtte vahelised kokkupuutepunktid mõjutavad otseselt lojaalsust ning rahulolu, mistõttu on iga detail oluline – alates esimesest reklaamist kuni probleemide lahendamiseni.