Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
Kas tunned tihti tungivat vajadust rääkida sind teenindava inimese ülemusega? Tunned, et tead midagi paremini, kui sinu probleemi lahendamise eest regulaarset palka saav spetsialist? Või on sul veendumus, et sinu probleem on kuidagi palju-palju tähtsam, kui kõigi nende teiste sind ümbritsevate eluvormide oma, kellega sul on 99,9% identne DNA? Pole hullu – seda juhtub meie kõigiga, hoolimata soost ja east ja sissetulekust. Järgnevalt mõned nipid, kuidas sellistel tüütutel hetkedel vähem Karen olla ning enda ja teistega paremini läbi saada.
Küsi endalt: Kas see on seda väärt?
Su lemmikrestos toodi iseküpsetatud hapusaia asemel hoopis poe ciabattat? See lipsustatud vend supermarketi toidupoe ees ei mäleta, et sa oled talle juba kolm korda öelnud, et oled oma pensioniplaaniga rahul? Või siis saad teada, et mingil müstilisel kombel pole just sinu suuruses särki ka taga laos? Lihtsaim lahendus on hingata ja lugeda kümneni ning mõelda sellele, et kas sa näiteks kuu aja pärast üldse mäletad, et mingi selline olukord kuskil oli. 99% kordadest on vastus „ei“ ning on mõistlik lasta oma sisemisel Karenil jalga puhata.
Suuna oma närviline energia mujale
Kui sul kipub karenjaid hetki liiga regulaarselt esinema, siis tasub kindlasti leida endale hobisid, kus saad oma vaimu kas piisavalt ergutada või just väsitada. Nt mine tao kogu frustratsioon välja jõuksi poksikotti või leia oma sisemine zen heegeldades või siis hakka poolprofessionaalseks online-mänguriks ja saa oma adrenaliinilaks kätte piksleid tulistades. Tegelikult suurt vahet pole, millise asendustegevuse ärrituse asemel valid, sest kui lõpptulemus saab olema sama – teistel saab olema natuke parem, aga sul endal PALJU parem.
Anna vahepeal kontroll käest
Oot, mis ma hommikul selga panen? Mis kell ma kontorist lendama pean, et poodi jõuda? Ja võiks kergele drinksile minna – aga kuhu? Ja millal? Ja kellega?! Rääkimata veel nendest igapäevastest SUURTEST JA TÄHTSATEST otsustest nii tööl kui kodus. Nii et, kui su teenindaja teisel pool letti nohisedes midagi klaviatuurile toksib ja su käest pidevalt täpsustavaid küsimusi ei küsi, siis nopi võimalust tänulik olla ja kasuta seda vaba aega näiteks oma Spotify äppis scrollimiseks.
Katseta empaatiat
Teisel pool letti olev neiu oli natuke uimane ja sul on keelel mingi eriti terav litakas juba valmis – hoooold uuuup! Kas on võimalik, et järsku on kunagi juhtunud seda, et keegi pole päris 100% ka sinu tööga rahul? Ja, oot, mis tunne see oligi, kui keegi selle peale ebakonstruktiivselt inisema hakkas. There you go! Ja nüüd selle mälupildi pealt hinga korra sisse ja küsi oma küsimus uuesti ja nii mitte-passiivagressiivselt kui võimalik.
Tule tööta teenindajana
Kõige parem ravi karenluse vastu on ise teeninduses töötamine! Sõltumatud (ja väljamõeldud) Šveitsi laborid kinnitavad, et teeninduses töötanud inimesed on tulevikus lausa 86% väiksema tõenäosusega Karenid. Nii et, kui tahad vältida Kareniks muutumist siis kandideeri tööle: https://tele2.ee/ettevottest/tootamine-tele2.
NB! Kuna Eestis elab 1. jaanuari seisuga 59 meest ja 161 naist, kelle nimi on Karen, tahame kõigile südamele panna, et see, et kellegi nimi on Karen, ei tähenda automaatselt, et tegu on Kareniga!
Märts on Eestis juba 21 aastat järjest Hea Teeninduse Kuu ja sellel kuul pöörame erilist tähelepanu teenindaja ameti väärtustamisele. Märka, tunnusta ja kiida teenindajaid: https://www.heateenindus.ee/kiidame!