Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
Meil Tele2s on teenindus au sees ja sellega seoses on meil suur unistus – saada parima teenindusega ettevõtteks. Kuid selleks, et saada parimaks teenindusettevõtteks, peame kõigepealt saama parimaks kohaks, kus töötada.
Parim teenindus saab alguse meie seest ja meie ägedatest inimestest! Seetõttu on inimeste heaolu meile väga oluline ja „hoolime oma töötajatest“ pole pelgalt ilus slogan, vaid me teeme päriselt selle nimel väga palju tööd. Meie südameasjaks on, et tele2lased tunneksid ennast Tele2s hästi, kuna oleme mõistnud, et siis tunnevad ka meie sõbrad ehk kliendid ennast hästi. Selleks oleme ellu kutsunud Teenindusliiga arenguprogrammi, kus meie inimesed saavad koolitusi ja teadmisi, et saada parimaks versiooniks iseendast! Teeme lähemalt tutvust – kes on seekordsed teenindusliigalased?
Saage tuttavaks – Tele2 lahendusvõlur Liisa Roosa!
Kelleks lapsena saada tahtsid?
Lapsena oli mul palju soove ja unistusi. Kuid kõige rohkem soovisin tegeleda loomadega, päästa neid ja lihtsalt nunnutada. Olen suur loomade armastaja ja väiksena unistasin, et mul oleks suur hoov, kuhu saan võtta kõiksugu loomad, kes vajavad abi ja armastust.
Milline on sinu ideaalne klient?
Minu ideaalne klient on see, keda ma ei pea nimetama kliendiks ja tema mind teenindajaks. Ehk teisisõnu minu sõber, kellega saan vabalt suhelda ja teha ka huumorit.
Milline on maailma parim klienditeenindus?
Minu silmis maailma parim teenindus algab sellest, kui klienditeenindaja märkab, kuulab ja hoolib. Selle kõigega kaasneb tahe aidata ja pakkuda kliendile parimat teeninduskogemust. Olen kindel, et klient soovib tulla tagasi just sinna ettevõttesse, kust ta lahkus suus metsmarja maitse ja näol naeratus.
Mis on klienditeeninduse juures kõige väljakutsuvam ülesanne?
Klienditeenindus on mitmekülgne, mis tähendab seda, et olukorrad ja kliendid on erinevad. Üks suurimaid väljakutseid minu silmis on jääda iseendaks ja mitte lasta emotsioonidel minust võitu saada.
Kuidas Teenindusliiga aitab Sul edaspidi pakkuda veel paremat teeninduskogemust?
Teenindusliiga aitas mul leida oma sisemise rahu. Tänu Teenindusliigale oskan oma emotsioone paremini kontrollida ja end analüüsida, kus ma parasjagu olen.
Kas Sa soovitad teenindusliigat teistele tele2lastele? Miks?
Teenindusliigat ma ei soovitaks ainult Tele2lastele vaid kõikidele Eesti ettevõtetele. See millisena Sa sealt välja astud on teine reaalsus, see väärtus mille Sa kaasa saad on hindamatu. Sealt välja tulles avastad end täis mõtetega millele Sa varem pole keskendunud, teenindusliiga on just see koht, kus sa vaatad enda sisse ja saad endaga sõbraks.