Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Teenindusliigalane Kristi Arula – Endaga tegelemine on kõige olulisem!
Avaldatud:
Uuendatud:
Autor:

Meil Tele2s on teenindus au sees ja sellega seoses on meil suur unistus – saada parima teenindusega ettevõtteks. Kuid selleks, et saada parimaks teenindusettevõtteks, peame kõigepealt saama parimaks kohaks, kus töötada. Parim teenindus saab alguse meie seest ja meie ägedatest inimestest! Seetõttu on inimeste heaolu meile väga oluline ja „hoolime oma töötajatest“ pole pelgalt ilus slogan, vaid me teeme päriselt selle nimel väga palju tööd. Meie südameasjaks on, et tele2lased tunneksid ennast Tele2s hästi, kuna oleme mõistnud, et siis tunnevad ka meie sõbrad ehk kliendid ennast hästi. Selleks oleme ellu kutsunud Teenindusliiga arenguprogrammi, kus meie inimesed saavad koolitusi ja teadmisi, et saada parimaks versiooniks iseendast! Teeme lähemalt tutvust – kes on seekordsed teenindusliigalased?

Saame tuttavaks esimese liigalasega – teenindusvõlur Kristi Arula.

Kelleks lapsena saada tahtsid?

Lapsena oli minu suur unistus saada moeloojaks. Mul oli loodud oma moemaja ja valmis tehtud kaks köidet versioon 1 ja versioon 2, mida siis esimeste moeshowde jaoks launchida.

Milline on sinu ideaalne klient?

Alati on huvitavad need sõbrad, kes on väljakutsuvad, panevad mind ennast proovile mingil viisil. Aga ideaalne on sõber, kellega saab vabalt ja voolavalt suhelda, nalja visata ja kes jätavad sisse mõnusalt sooja tunde.

Milline on maailma parim klienditeenindus?

Selline teenindus, mis ei mõju teenindusena. Kui sa tunned end hoituna ja sul on teenindajaga mugav olla. Nt poest sisse astudes on tunne, et sind päriselt tahetakse sinna või kõne teel suheldakse sinuga kui sõbraga. Kui sa lahkud hea emotsiooniga.

Mis on klienditeeninduse juures kõige väljakutsuvam ülesanne?

Esimene asi on kindlasti asjade isiklikult võtmine. See on eriti alustades suurim väljakutse. Inimestel on komme end välja elada teenindajate peal ja on oskus omaette, õppida, kuidas sellega endale mitte liiga teha. Teine sealt lähtuv asi on enda hoidmine energeetilises mõttes. Kuna inimestega suhtlemine on kurnav juba iseenesest, siis tuleks leida mingid viisid, kuidas end hoida ja toetada, nt maandada või laadida end meeldivate tegevuste näol pärast tööd.

Kuidas Teenindusliiga aitab Sul edaspidi pakkuda veel paremat teeninduskogemust?

Teenindusliiga aitas mul väga palju vaadata enda sisse, tänu millele tuli palju mõistmisi, miks ma teatud olukordades kuidagi reageerin või kuidas olla tasakaalukam sõbraga suhtluses olles. See on aidanud mul suuresti säilitada ka keerulisemates olukordades rahu ja kaine mõistuse. Kui sa oled ise heas seisus, siis on lihtsam pakkuda ka super teenindust. Endaga tegelemine on kindlasti number üks alus parima teeninduse pakkumisel.

Kas Sa soovitad teenindusliigat teistele tele2lastele? Miks?

Täiega soovitan. See on nii eraelulises kui ka töö mõistes imeline projekt, millest osa võtta. Õpid enda kohta nii palju uut ja huvitavat, see avardab olulisem määral silmaringi ja lisaks sisekaemusele saab ka mitmeid põnevaid kogemusi ja väljakutseid läbida. Naerda saab ka kindlasti kõvasti. Kellel vähegi soovi edasi areneda ja liikuda enda parema versiooni poole, peaks liigast osa võtma. 

 

Autor
 Tele2
Tele2
Tele2
See artikkel on valmis küpsetatud suure hoole ja armastusega tele2laste või meie koostööpartnerite poolt. Loodame, et said väärt infot!