Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
Alates märtsist saad ringi rännata uues Tele2 iseteeninduses. Uhket kompassi ja tüürimehe pabereid selleks aga vaja polegi, sest kõik funktsionaalsused on tehtud Sulle võimalikult lihtsaks. Loe lähemalt, kuidas iseteenindus enda heaks tööle panna?
Kiirem ja lihtsam
Suurimaks uuenduseks uues iseteeninduses on visuaalne kuvand, mida on kiire ja lihtne kasutada. Analüüsisime põhjalikult klientide toimetamisi iseteeninduses – mis teemadega tegeletakse kõige enam, kus veedetakse enim aega ja kogusime sisendit uue iseteeninduse loomiseks. Lisaks võtsime arvesse ka seda, mis muredega Tele2 sõbrad klienditeenindusse pöörduvad ning kas iseteenindus võiks olla võimalus murede lahendamiseks iseseisvalt ja mugavalt.
Mis on kuluridade taga?
Tele2 eelmise iseteeninduse kogemuse põhjal nägime, et kõige rohkem tegeletakse arvetega seotud teemadega. Iseteeninduses saab määrata, kuidas arvet maksta, saab vaadata erinevaid kontosid ja arveid kui on ühe konto all näiteks mitu numbrit. Iseteeninduses on olemas interaktiivne arve, kus on võimalik täpselt järgi vaadata, mis erinevate kuluderidade taga on – millal täpselt mingi tegevus on tehtud ning kas selle eest on ka mingi tasu rakendunud.
Lisaks saad üle vaadata, kas ja kuidas soovid, et Tele2 Sinuga ühendust võtaks. Uues iseteeninduses saad lihtsalt valida endale juurde teisi teenuseidki. Raketina lendab meil näiteks Go3 TV teenuse kasutamine ehk pööraselt palju meelelahutuslikku sisu ning piiramatud võimalused selle kasutamiseks.
Vaheta ise paketti
Uues iseteeninduses saad kord kuus oma paketti ise täiesti tasuta vahetada, kui netimahtu või kõneminuteid puudu jääb. Lähed Venemaale ja tunned, et vajad rändluses guugeldamiseks ning kaardi vaatamiseks rohkem netti? Või tahad hoopis Soomes sugulaste juures käies piiramatult netti nautida? Pole probleemi, lihtsalt vaheta pakett korraks kallima vastu ära ning järgmine kuu võid soovi korral vana paketi tagasi panna. Täiesti tasuta.
Telefon varastatud – pane ise piirang peale!
Iseteenindusest leiad rubriigi “Teenused ja piirangud,” mis on väga kasulik tööriist. Näiteks, kui Su telefon on varastatud, siis saad iseteenindusest aktiveerida piirangu “Varastatud telefon”, mille järel keeratakse telefoni andmesidekasutus lukku. Rändluspiirang on aga kasulik reisimisel, mis praegu samuti veidi piiratud, kuid hea teada kui lähed maailma avastama.
Logi sisse ja vaata üle!
Sisselogimine on ka muutunud: saad muretult kasutada SmartID, mobiil-ID ja mitmeid teisi võimalusi, kuid kõige populaarsem on ikkagi numbri kaudu sisselogimine. P.S. Kui soovid enda konto võimalikult turvalisena hoida, siis pigem tasub kasutada mobiil-ID või SmartID abil logimist, kuna muud lihtsad paroolid võivad jalutama minna.
Kui tekkis iseteeninduse kohta küsimusi, kirjuta meile tööaegadel lehe all paremas nurgas olevasse chatti. Lisaks leiad infot ka Tele2 abi sektsioonist.