Mida tasub teada lepingu ajutise peatamise kohta?

Kui lähete mõneks ajaks välismaale või ei kasuta oma numbrit mingil muul põhjusel, siis on mõistlik leping peatada ja sellega oma number säilitada. 

Oluline teada:
  • Kui leping on peatatud, ei pea Sa maksma kuutasu.
  • Kui numbril on aktiivne seadmekindlustus, siis lepingu peatamise korral see katkeb ning seadmekindlustust uuesti aktiveerida enam ei saa.
  • Kui numbril on aktiivne Mobiil-ID teenus, siis saab numbrit peatada ainult Tele2 esinduses.
  • Kampaania ajal saadud soodustus peatamise võrra ei pikene.
  • Kui selle numbriga on seotud järelmaks, siis lepingu peatamisel järelmaks lõppeb, seega järgmisele arvele lisandub kogu järele jäänud järelmaksu summa.
  • Lepingut saab peatada maksimaalselt 12 kuuks.
  • Lepingu peatamise hind on 3.99.
  • Tähtajalist lepingut saab peatada Tele2 iseteeninduses „Teenused“ menüüst „Telefoninumbri staatus“ blokist. Loomulikult aitab Sind vajadusel ka meie klienditeenindus.
Lisaks on mõned erisused tähtajalise ja tähtajatu lepingu peatamisel. 

Tähtajalise lepingu peatamine:
  • Tähtajalise lepingu peatamisel tähtaeg pikeneb peatamise aja võrra. 
  • Kui tähtaeg on seotud järelmaksuga, siis lepingu peatamisel järelmaks lõppeb, seega järgmisele arvele lisandub kogu järele jäänud järelmaksu summa.
Tähtajatu lepingu peatamine:
  • Tähtajatut liitumislepingut saab peatada piiramatu arv kordi, kuid kahe peatamise vahele peaks jääma vähemalt 2 kuud.

Kuidas lepingut peatada?

Lepingut saab peatada Tele2 iseteeninduses „Teenused“ menüüst „Telefoninumbri staatus“ blokist.

Tele2 lepingu ajutine peatamine

Loomulikult aitab Sind vajadusel ka meie klienditeenindus esindustes, e-maili teel (info@tele2.ee) või infotelefonile helistades ( 6 866 866).