Vajad abi?
E-poes sõlmitud lepingust taganemine
Mille poolest erinevad lepingust taganemine ja lepingu lõpetamine?
- Lepingust taganeda saab 14 päeva jooksul juhul kui leping on tehtud internetis või telefoniteel. Lepingust taganemise korral on vaja tasuda vaid otseselt tagastamisega tekkivad kulud. Teenuse eest tasuda vaja ei ole ning lepingust taganemisega ei kaasne ka leppetrahvi.
- Lepingu lõpetamine on vajalik, kui leping on tehtud Tele2 esindusest või on möödunud enam kui 14 päeva. Lepingu lõpetamisel tasub klient enda seni kasutatud teenuste eest ning juhul kui leping oli tähtajaline, siis võib kaasneda ka leppetrahv. Tähtajatu lepingu lõpetamisel mingit trahvi ei kaasne.
Kuidas lepingust taganeda?
Lepingust taganemiseks on vaja esitada lepingu omaniku poolt allkirjastatud avaldus. Kõige lihtsam on seda teha Tele2 esindustes, kuid vabas vormis esitatud digiallkirjastatud avalduse võib saata meile ka elektroonsel viisil (e-maili teel, vestluses teenindajaga iseteeninduses või Tele2 Eesti Facebookis).
Juhul, kui tagastatakse ka seade, siis selle vaatab üle ekspertiis, kes annab hinnangu, kas seade on rikkumata (pakend võib olla avatud). Kui seadme väärtus on vähenenud, siis tuleb seadme taastamisega seotud kulud hüvitada taganejal. Kui seade on rikkumata, saad kogu raha tagasi.
Lepingust taganemise avalduse leiad SIIT.
Täpsemad lepingust taganemise tingimused leiad SIIT.