Vajad abi?
Volitamine
Millal on vaja volitust?
Volitust on vaja, kui lepingu omanik soovib, et tema nimel allkirjastatakse lepinguid või sooritatakse muid lepingu tingimusi muutvaid toiminguid.
Sellisteks toiminguteks võivad näiteks olla:
- lepingu ümbervormistamine ühelt omanikult teisele;
- Mobiil-ID sõlmimine kasutajale ilma lepingu omaniku kohaloluta (inimene, kellele Mobiil-ID sõlmitakse peab alati ise kohal olema);
- muud lepingu või teenustega seotud toimingud.
NB! Järelmaksulepingut saab sõlmida AINULT lepingu omanik. Volituse alusel järelmaksulepingut sõlmida ei saa.
Kuidas volitust anda?
Volitust saab anda:
- Notariaalselt
- Digiallkirjastatud avaldusega - volituse näidise leiate siit: volikirja_naidis. Digiallkirjastatud volitus saada meile kodulehe chati vestlusaknasse, erakliendi volitus info@tele2.ee ja ärikliendi volitus firma@tele2.ee .