Kontakt
Võta meiega ühendust endale sobivas kanalis.
Iseteenindus
Iseteeninduses saad näha arveid, kõneeristust, muuta piiranguid, avada lukustunud SIM-kaarti ja palju muud.
Kirjuta meile
Vestle meiega E-L kell 9-19 lehe all paremas nurgas olevas vestlusaknas.
Ärikliendi vestlus on avatud tööpäeviti 9:00-17:45.
Infotelefon
Tele2 erakliendi infotelefon 6866 866 on avatud E-L kell 9:00 – 19:00 ja P ja riiklikel pühadel suletud. Roaming info telefon välismaalt helistades: +37258000000. EL riikidest helistades tasuta ja väljaspool EL riike vastavalt roaming-hinnakirjale.
Ärikliendi lühinumber 1205 tööpäeviti 9:00-18:00.
Esinduste lahtiolekuajad pühade ajal leiad SIIT.
Hea sõber!
20. augustil tähistame Eesti taasiseseisvumispäeva! Seepärast on meie esindused sel päeval kas lühendatud lahtiolekuaegadega või suletud.
Esindused suletud alates 18:00
- Rocca Al Mare Keskus
- Ülemiste Keskus
- Lasnamäe Centrum
- Kristiine Keskus
- Mustika Keskus
Esindused suletud alates 14.00:
- Võru Kagukeskus
- Viljandi Uku Keskus
- Kuressaare Auriga Keskus
Esindused suletud erinevatel aegadel:
- Tartu Lõunakeskus alates 15:00
- Rakvere Kroonikeskus alates 17:00
- Paide alates 15:00
- Valga alates 12:00
Korduma kippuvad küsimused
Kõnede ja interneti piiranguid nii Eestis kui ka välismaal saad mugavalt muuta iseteeninduses.
Oma SIM kaardi avamiseks vajad PUK koodi. PUK koodi leiad iseteeninduse teenuspaketi kategooria alt.
Telefoninumbriga seotud krediidilimiite saad muuta iseteeninduses iseteeninduses.
Kõige olulisem on telefoni seadete alt mobiilse andmeside lubamine. Kui andmeside on lubatud, siis tasub ka kontrollida, et mobiili APN on korrektne. Tele2 APN on alati internet.tele2.ee.
Loe lähemalt mobiilse interneti ja interneti seadistamise kohta SIIT.
Välismaal helistamise maksumus sõltub suuresti riigist, kuhu reisid. Enamike Tele2 pakettidega on Euroopa Liidus reisides võimalik helistada ja internetti kasutada sama hinnaga nagu Eestis, kuid seda on vaja kontrollida oma isikliku paketi tingimustest. Loe lähemalt välismaal telefoni kasutamise kohta SIIT.
Kogu info Sinu paketi kohta on lihtsasti kättesaadav iseteenindusest. Tingimuste vaatamiseks logi lihtsalt sisse, leia menüüpunkti Teenused alt oma paketi nimi ja kliki sellele. Sealt näed sa täpselt, mida sinu pakett sisaldab.
Oleme kokku kogunud vastused sagedasti esitatud arveteemalistele küsimustele, näiteks kuidas muuta arve saamise viisi, kuidas ja kuhu arvet maksta, kuhu arve on tellitud, mis juhtub kui krediidilimiit on ületatud, millal number aktiveerub peale võlgnevusest tingitud teenusepiirangut jne. Vastuseid kõigile nendele ja paljudele teistele küsimustele leiad SIIT.
Tee kõigepealt seadmele restart. Restart lahendab suure osa probleemidest. Telefone, tahvelarvuteid ja arvuteid peaks ka ilma probleemideta vähemalt korra kahe nädala jooksul taaskäivitama. Kui restart interneti probleemile lahendust ei toonud, siis ehk on abi juhendist, mille leiad SIIT.
Täiesti arusaadav. Õige nutitelefoni valimine pole alati kõige lihtsam ülesanne. Just selle pärast on Tele2 blogis täiesti eraldi sektsioon, kust leiad palju telefonide arvustusi ja võrdlusi. Vaata lähemalt SIIT.
Meediaväljaannete esindajatel palume küsimuste korral kirjutada tele2@metaadvisory.ee või helistada +372 51918147.