Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Kontakt

Võta meiega ühendust endale sobivas kanalis.

Iseteenindus

Iseteeninduses saad näha arveid, kõneeristust, muuta piiranguid, avada lukustunud SIM-kaarti ja palju muud.

Tele2 esindused

Tele2 esindused leiad kõigist suurematest Eesti linnadest. Ootame Sind külla!

Kirjuta meile

Vestle meiega E-L kell 9-19 lehe all paremas nurgas olevas vestlusaknas.

Ärikliendi vestlus on avatud tööpäeviti 9:00-17:45.

Erakliendi e-mail:
info@tele2.ee

Ärikliendi e-mail:
firma@tele2.ee

Infotelefon

Tele2 erakliendi infotelefon 6866 866 on avatud E-L kell 9:00 – 19:00 ja P ja riiklikel pühadel suletud. Roaming info telefon välismaalt helistades: +37258000000. EL riikidest helistades tasuta ja väljaspool EL riike vastavalt roaming-hinnakirjale.

Ärikliendi lühinumber 1205 tööpäeviti 9:00-18:00.

Esinduste lahtiolekuajad pühade ajal leiad  SIIT.

NB! Sulgeme oma Haapsalu esinduse alates 29.12 ning jääme klientidele kättesaadavaks läbi iseteeninduse ja klienditoe. 

Hea sõber!

20. augustil tähistame Eesti taasiseseisvumispäeva! Seepärast on meie esindused sel päeval kas lühendatud lahtiolekuaegadega või suletud.

Vaata täpsemalt siit

Esindused suletud alates 18:00

  • Rocca Al Mare Keskus
  • Ülemiste Keskus
  • Lasnamäe Centrum
  • Kristiine Keskus
  • Mustika Keskus

Esindused suletud alates 14.00:

  • Võru Kagukeskus
  • Viljandi Uku Keskus
  • Kuressaare Auriga Keskus

Esindused suletud erinevatel aegadel:

  • Tartu Lõunakeskus alates 15:00
  • Rakvere Kroonikeskus alates 17:00
  • Paide alates 15:00
  • Valga alates 12:00

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas piirata kõnesid ja internetti välismaal?

Kõnede ja interneti piiranguid nii Eestis kui ka välismaal saad mugavalt muuta iseteeninduses.

Mis teha, kui oled unustanud SIM-kaardi PIN koodi ja/või SIM kaart on lukustunud?

Oma SIM kaardi avamiseks vajad PUK koodi. PUK koodi leiad iseteeninduse teenuspaketi kategooria alt.

Kuidas muuta oma arve limiite?

Telefoninumbriga seotud krediidilimiite saad muuta iseteeninduses iseteeninduses.

Kuidas seadistada internetti mobiilis?

Kõige olulisem on telefoni seadete alt mobiilse andmeside lubamine. Kui andmeside on lubatud, siis tasub ka kontrollida, et mobiili APN on korrektne. Tele2 APN on alati internet.tele2.ee.

Loe lähemalt mobiilse interneti ja interneti seadistamise kohta SIIT.

Kui palju maksab helistamine ja internet välismaal?

Välismaal helistamise maksumus sõltub suuresti riigist, kuhu reisid. Enamike Tele2 pakettidega on Euroopa Liidus reisides võimalik helistada ja internetti kasutada sama hinnaga nagu Eestis, kuid seda on vaja kontrollida oma isikliku paketi tingimustest. Loe lähemalt välismaal telefoni kasutamise kohta SIIT.

Kuidas vaadata oma paketis sisalduvaid kõnesid, SMSe, internetti ja muid tingimusi?

Kogu info Sinu paketi kohta on lihtsasti kättesaadav iseteenindusest. Tingimuste vaatamiseks logi lihtsalt sisse, leia menüüpunkti Teenused alt oma paketi nimi ja kliki sellele. Sealt näed sa täpselt, mida sinu pakett sisaldab.

Erinevad arvega seotud küsimused

Oleme kokku kogunud vastused sagedasti esitatud arveteemalistele küsimustele, näiteks kuidas muuta arve saamise viisi, kuidas ja kuhu arvet maksta, kuhu arve on tellitud, mis juhtub kui krediidilimiit on ületatud, millal number aktiveerub peale võlgnevusest tingitud teenusepiirangut jne. Vastuseid kõigile nendele ja paljudele teistele küsimustele leiad SIIT.

Mida teha, kui internet telefonis või tahvlis ei tööta?

Tee kõigepealt seadmele restart. Restart lahendab suure osa probleemidest. Telefone, tahvelarvuteid ja arvuteid peaks ka ilma probleemideta vähemalt korra kahe nädala jooksul taaskäivitama. Kui restart interneti probleemile lahendust ei toonud, siis ehk on abi juhendist, mille leiad SIIT.

Tahan telefoni osta, aga ei tea, millist valida

Täiesti arusaadav. Õige nutitelefoni valimine pole alati kõige lihtsam ülesanne. Just selle pärast on Tele2 blogis täiesti eraldi sektsioon, kust leiad palju telefonide arvustusi ja võrdlusi. Vaata lähemalt SIIT.

Kuhu pöörduda meediapäringutega?

Meediaväljaannete esindajatel palume küsimuste korral kirjutada tele2@metaadvisory.ee või helistada +372 51918147.