Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.
Vajad abi?
Otsing Created with sketchtool.

E-poe tingimused

Tingimused kehtivad Sulle, kui oled Tele2 teenuseid või tooteid tellinud e-poest ( ja ka telefoni teel).

Meie kontaktandmed on järgmised:
Tele2 Eesti AS, registrikood 10069046
Valukoja 8, Tallinn
info@tele2.ee

1. E-POEST OSTMISE MEELESPEA

Palume Sul enne ostmist tutvuda nende tingimustega ja tooteinfoga, mille leiad Tele2 e-poes Sinu poolt väljavalitud kauba juurest. Lisaks palun veendu, et kaup või teenus Sulle sobib. Kuna innovatsioon on kiire, siis võib juhtuda, et Sul on vaja seadme kasutamiseks veel rohkem infot. Selle info leiad kaubaga kaasas olevast juhendist ja vajadusel tootja kodulehelt. Kasulikku, aga mitteametlikku infot saad telefonide kohta ka Tele2 blogist.

Kui ostad Tele2-st nutitoote ja laed alla võõra äpi, siis vastutad selle toimimise eest iseseisvalt. Lisaks palun võta teadmiseks, et selline tegevus võib häirida ka seadme t oimimist. Palume Sul arvestada ka sellega, et ilma kasutajapoolseid lisaseadistusi tegemata võib mobiiltelefon või nutiseade ühenduda mobiilse internetiga. Sellisel juhul oled kohustatud kasutatud mobiilse interneti eest teenusepakkujale tasuma. Kui soovid seda vältida, muuda sätteid nii, et mobiilne andmeside oleks suletud.

2. TELLIMINE NING TELLIMUSE KÄTTETOIMETAMINE

Hinnad leiad e-poes iga konkreetse toote või teenuse juurest. Vahel on meil vajalik neid hindu muuta, jätame endale selleks õiguse.

Toote juures olev video on illustratiivne ehk sealt saab palju head infot telefoni võimaluste kohta, kuid ametlik toote info on kaasas toote endaga või avaldatud tekstina.

Toimetame telefoni teel tellitud või e-poest ostetud kauba või teenuse (ehk teenuse toimimiseks vajaliku SIM kaardi ) Sinu poolt soovitud asukohta kas:
a. kulleriga hiljemalt 2 tööpäeva jooksul, ajavahemikul 08:00-17:00 või

b. pakiautomaati hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.Paki jõudmisel pakiautomaati, saadetakse sinu telefoninumbrile SMS paki kättesaamiseks vajaliku uksekoodiga.

E-poest tellitud kaup toimetatakse kohale e-poe hinnakirja järgi, mis kuvatakse tellimuse vormistamisel. Kaup antakse üle isikule, kes tellimuse esitas. Erakliendi puhul on selleks tellimuse esitanud isik ja ärikliendi puhul ettevõtte seaduslik esindaja või volitatud isik. Palun ava kulleri juuresolekul Sulle saadetud pakk ja veendu, et Su tellimus on õige.

Palun allkirjasta telefoni teel sõlmitud leping kulleri juuresolekul. Kõik kullerid on Tele2 partnerid ja volitatud andmetöötlejad.

3. GARANTII

Tavapäraselt on toodetel garantii, selle kohta leiad info tooteinfost ja lepingult, mille said tellimisel. Kui soovid end topelt turvaliselt tunda, saad veel lisaks sõlmida kindlustuse.
Täpsustavaid küsimusi võid esitada igal ajal pöördudes Tele2 poole.

Kui seade läks katki ning vajab remonti või hooldust, siis pöördu kiirelt lähimasse Tele2 esindusse. Ära unusta võta kaasa ostudokument, millega saame tuvastada, et toode on ostetud meilt. Vältimaks edasiste kahjude teket, palun ära kasuta katkist seadet edasi. Rohkem infot remondija hoolduse kohta leiad siit.

Lisavarustusele, mis on lisatud tootepakendisse või ostetud eraldi, võib kehtida seadme garantiiajaga võrreldes lühem garantiiaeg (näiteks 12 kuud). Sama kehtib seadme akude ja vooluallikate kohta, mis on reeglina kulumaterjal.

4. SOOVID TEATADA PUUDUSEST

Kui Sa aga ei ole rahul meie teenustega või meilt ostetud kaubal esineb puudus, vastutame selle eest 2 aastat alates päevast, mil kaup Sinuni jõudis või teenust osutati. Puuduse korral esita kaebus selle avastamisel koheselt või hiljemalt kahe kuu jooksul Sulle sobival viisil. Vastame Sinu pöördumisele samadele kontaktidele ja samal viisil hiljemalt 15 päeva jooksul. Lähemalt pretensiooni esitamise kohta loe siit.

Kaubaga seotud probleemide lahendamiseks palume Sul säilitada ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Tele2-st.

Kui leiad, et oleme rikkunud lepingut on Sul õigus enda kaitseks tugineda seadusele ( nt öelda leping üles, nõuda kohustuse täitmist, taganeda lepingust, nõuda viivist jms).

5. VASTUTUS

Tele2 ei katseta toodete sobivust konkreetse seadme, tarkvara ega süsteemiga. Samuti ei katseta Tele2 iseseisvalt toodete võimekust eritingimustes (nt niiskus).
Tele2 ei vastuta kauba puuduste eest, kui oled ise kaupa otstarbetult või nõuetele mittevastavalt kasutanud, hooldanud või seda rikkunud.

Tele2 poolt makstava hüvitise suurus ei ole suurem kui kauba või teenuse eest makstud summa. Me ei vastuta Sulle tekkinud kaudsete kahjude eest.

6. OTSUSTASID ÜMBER JA SOOVID KAUBA TAGASTADA

Tarbijana (eraisik, mitte ettevõte) võid e-poest või telefoni teel sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul täiesti ilma põhjuseta. Taganemiseks tuleb esitada Tele2-le avaldus. Täiendava info kauba tagastamise kohta siit.

Kaupa tagastades peab kaup olema originaalpakendis (võib olla avamistunnustega, aga mitte rikutud) ja koos kõikide osade ja ostu-dokumendiga. Kampaania ajal ostetud seadme puhul tuleb tagastada kõik mis meilt said (näiteks ka ostuga kaasas olevad kõrvaklapid).

Palun tutvu kaubaga nii nagu saad seda teha tavapäraselt poes. Kui tagastad toote, mille väärtus on vähenenud (näiteks oled eemaldanud kiled, rikkunud pakendi, seadet kasutanud), siis on meil õigus küsida mõistlikku väärtuse vähenemise tasu.

Ka meil on õigus e-poe teel sõlmitud kauba müügilepingust taganeda:
a. Kui kaup on laost otsa saanud või kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud süsteemivea tõttu valesti;
b. Kui Ostja ei vasta meie poolt kehtestatud lepingu sõlmimise eeldustele, näiteks ka juhul kui oled meile korduvalt tagastanud rikutud tooteid.
Kui meil ei ole võimalik tellimust täita, siis võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ja
tagastame tasutud summa koheselt.