Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
Kodus on vaikus, teismeline kaob õhtuti kinno, kuid õudus ilmneb telefoniarvel kõigi nende mobiiliga ostetud kinopiletite näol. Teisel juhul on Google Play mängud telefoniarve üle igasuguse mõistlikkuse piiri ajanud. Just selliste ja veelgi ekstreemsemate stsenaariumite eest võib kaitsta krediidilimiit.
Kõigepealt – mis on krediidilimiit?
Teeme põhiasjad selgeks. Krediidilimiit on rahaline piirsumma, mille ulatuses osutame kõikidele oma klientidele iga kuu teenuseid enne arve koostamist ehk anname krediiti. Igale telefoninumbrile on kehtiv krediidilimiit eraldi määratud.
Kui oled numbri limiidiks määranud 60 €, saad jooksval kuul selle summa eest kasutada teenuseid, mis on tasulised ja ei kuulu teenuspaketi kuutasu sisse. Näiteks mobiilne parkimine, erinevad mobiilimaksed, kõned eritariifsetele numbritele, Google Play ja Apple maksed jne.
Kuidas krediidilimiit töötab?
Kui tarbitud tasuliste teenuste summa läheneb määratud limiidi piirile, anname sellest teada SMSiga – oled tarbinud 75% oma krediidist ning kui jõuad 100%-ni, on meil õigus teenuste osutamine piirata, kuid me ei ole kohustatud seda tegema. Teenusekasutuse eest vastutab eelkõige klient ise.
Eestis rakendub ühepoolne piirang ehk väljuvad kõned ja SMSid piiratakse ning alles jääb võimalus kõnesid ja SMSe vastu võtta. Kui asud välismaal, rakendub kahepoolne piirang. St piiratakse nii väljuvad kui ka sissetulevad kõned, SMSid.
On mõned „aga“-d:
- limiiti ei kontrollita reaalajas ehk kahe teenusekasutuse kontrolli vahele võib jääda kuni 24 tundi. See tähendab, et kui tarbid lühikese ajaga palju teenuseid, võid ületada oma krediidilimiiti.
- välismaal kasutatud teenustest annab meile teada operaator, kelle võrgus Sa teenusekasutuse hetkel viibisid. Antud info jõuab meieni kuni 48 tunni jooksul ehk ka siin võib tekkida olukord, kus määratud limiidipiir ületatakse.
Igasugune võimalik ülekasutus kajastub must-valgelt arvel ja kasutatud teenuste eest tuleb ka tasuda.
Limiit otsas, piirang peal. Mis nüüd?
Imelihtne – logi sisse Tele2 iseteenindusse ja kohe avalehelt leiad võimaluse krediidilimiiti suurendada. Selleks pead muidugi omama admin õigusi või lepingu omanikuna sisse logima ID-kaardi või Mobiil-IDga. Kui limiidi muutmine ei õnnestu, helista meile või ava iseteeninduses Chati aken ning ajame asja korda.
Teine võimalus krediidilimiidi muutmiseks on muidugi Tele2 äpp.
Tähelepanu! Tähelepanu!
Ettemaksu sooritamisest ei piisa, et krediidilimiidi täitumise korral number avaneks. Numbri avanemiseks ja teenusekasutuse taastamiseks on vajalik limiidi suurendamine. Järgmisel kuul saab vajadusel alati limiidi uuesti väiksemaks muuta. Nii limiidi suurendamine kui ka vähendamine on iseteeninduses täiesti tasuta.
Pärast limiidi suurendamist avanevad teenused 10-15 minuti jooksul ja mõnus elu mobiiltelefoni seltsis saab jätkuda oma tavapärasel moel.