Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Tele2 blogi
E-kaubandus on teinud viimastel aastatel tohutu arengu. 2021. aastal oli e-ostlemise käive Eestis Eesti Panga andmetel 2,5 miljardit eurot, mis tähendab 50% kasvu võrreldes 2020. aastaga (1,66 miljardit). Kahtlemata hoogustas e-poodidest ostlemist pandeemia, kui kasvasid kodukontori ja vaba ajaga seotud ostud: elektroonika, e-toit, e-ravimid jne. Isegi uue auto tellimine veebi teel on täna reaalsus. Kuidas on lood aga inimeste harjumusega kõne- ja internetipakettide ostmisel e-poest?
Telekommunikatsiooni sektor alles arenguteel
Kui üldiselt on e-kaubandus kasvanud kõikides sektorites, siis uute liitumiste sõlmimine internetis sideteenuste puhul suurt kasvuhüpet ei näita. Tele2 e-äri juhi Urmas Piiki sõnul on olukorra kujundamisele kaasa aidanud kaks peamist põhjust. “Ajalooliselt on telekomis tehtud väga palju letialuseid pakkumisi, mis on põhjustanud selle, et inimesed ei usalda hinda, mida nad e-poes näevad ning neil on usk ja teadmine, et kaubeldes saab parema hinna. Lisaks on vähe panustatud e-poe kasutajakogemusse, et see oleks lihtne ja arusaadav. Mõnes telekomi e-poes polegi võimalik internetis ostu sooritada või liituda. Eksisteerib ainult võimalus jätta kontakt, et siis operaatori esindaja saaks ühendust võtta ning pakkumise teha,” selgitab Piik.
Tele2 murrab trendi
Tele2 on võtnud selge suuna, et mugavdada tarbijakogemust ning viia sideteenustega liitumine internetti. Juba täna tehakse aktiivselt kampaaniaid, mis julgustavad inimesi ostma oma kõne- ja internetipaketid just internetist, kuna see on tegelikkuses sama lihtne kui uue telefoni tellimine e-poest. “Meie juures ei pea ka hinda kauplema, sest meil juba on turu parim hind, mis on sama nii esinduses kui ka e-poes. Seega, kui on soov või vajadus uus kõne- või internetipakett tellida või tuua oma number Tele2-te, siis tasub seda kindlasti järgmine kord proovida läbi e-poe,” räägib Piik.
Ka olemasoleva numbriga liitumine on e-poe kaudu väga lihtne. “Kui Sul on number teise operaatori juures, siis saab e-poe ostukorvis mugavalt määrata, et soovid just olemasoleva numbriga Tele2 uue paketi osta ning kõik toimib õlitatult,” julgustab Piik. Ühtlasi ei pea liitumisel või vahetusel kartma ka paketivalikut, kuna Tele2-s saab igakuiselt tasuta paketti vahetada ja alati valida enda kasutusvajadusele sobivaima.
Kui Sul tekib läbi e-poe ostukogemuse ettepanekuid või häid mõtteid, kuidas oma numbri toomine või paketi ostmine veelgi lihtsamaks teha, kirjuta Urmasele siit.