52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.
Vajad abi?
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Teenus piiratud - limiidi ületus või tasumata arve

Millal teenus suletakse?

Kui arve on olnud maksmata või olete ületanud oma krediidilimiiti, siis suletakse Sinu telefoninumber vastavalt Tele2 teenusete kasutamise üldtingimustele.
 

Millal teenus avatakse?

1) Maksmata arve:
Telefoninumber avatakse nii pea, kui pank on teinud kande Tele2-le. See tähendab, et peale ülekande sooritamist võib minna sõltuvalt pangast veel veidi aega, enne kui teenus avatakse.
Makse laekumist saab kontrollida Tele2 iseteenindusest või numbrilt 1886 (kõne hind 0,09 €).


Kui makse on laekunud, aga teenus pole avatud, siis palun tee oma seadmele restart.

2) Krediidilimiit ületatud: 
Loe lähemalt, mida krediidilimiit tähendab. 
Kui teenuste kasutamine on krediidilimiidi ületamise tõttu piiratud, avatakse teenused pärast limiidi suurendamist. Kui limiit on suurendatud, kuid teenus pole avanenud, siis tehke palun oma seadmele restartNB! Kui limiit on ületatud ja numbrile rakendub piirang, siis ettemaksu sooritamisel number automaatselt ei avane. Ettemaksu sooritamise järgselt tuleb klienditeenindusega ühendust võtta, et limiiti suurendada. Muudel juhtudel saab limiiti muuta iseteeninduses või klienditeeninduse kaudu.