Järelmaksu arve muudatused
1. Millal muutub arvete edastamise loogika?
Järelmaksu arvete edastamine muutub alates 01.05.2021.
2. Miks muudatus aset leiab?
Selleks, et võimalikud makseraskused ei takistaks sideteenuste tarbimist oleme muutnud sisemisi protsesse ja alates 01.05.2021 on eraldatud järelmaksu kulud tavapäraselt arvelt. Nii on selgelt määratletud side- ja finantseerimisteenused ning võimalike raskuste korral saame rakendada erinevaid meetmeid olukorra leevendamiseks.
3. Millisel arvel mida kuvatakse?
- Järelmaksu arvel kuvatakse ainult järelmaksu kulusid.
- Sideteenuste arvel kuvatakse kõik ülejäänud Tele2 teenused tavapärasel kujul.
4. Kuidas toimub järelmaksu arvete edastamine?
- Järelmaksu arved saabuvad e-maili aadressile, neid ei kuvata Tele2 iseteeninduses.
- Juhul kui e-maili aadressi pole, siis edastame arve paberkandjal kontaktaadressile.
- Teiste teenuste puhul jätkame arve saatmist tavapärasel viisil.
5. Kuidas toimub esimese arve maksmine?
- Esimene arve tuleb kliendil tasuda ise, see ei lähe automaatselt tasumisele.
- Püsimakse korral tuleb tellida panka täiendav e-arve ja seejärel see aktiveerida.
- Sideteenuste arve osas muudatusi pole vaja teha.
6. Kui mul on kolm järelmaksulepingut, siis kas need on koos ühel arvel?
Eraklientidele tuleb iga järelmaksu lepingu kohta eraldi arve koos spetsiaalse viitenumbriga. Kui kliendil on 3 järelmaksu lepingut, siis talle saadetakse üks sideteenuse ja 3 järelmaksu arvet.
Äriklientidele tuleb igal kuul üks järelmaksu koondarve kus on koos kõikide järelmaksu lepingute tasud. Klient saab sellises olukorras ühe sidearve ja ühe järelmaksu arve.