Krediidilimiit
Mis on krediidilimiit?
Krediidilimiit on Tele2 poolt ühe telefoninumbri kohta kehtestatud rahaline piirsumma, mille eest saad kasutada jooksval kuul teenuseid, mis on tasulised ja ei kuulu teenuspaketi kuutasu sisse. Näiteks mobiilne parkimine, erinevad mobiilimaksed, kõned eritariifsetele numbritele, Google Play ja Apple maksed jne.
Krediidilimiit määratakse sõltuvalt kliendi staažist ja maksekäitumisest. Uuele numbrile määratakse üldjuhul krediidilimiidiks kuni 60 €. Kliendil, kes on Tele2 teenuseid kasutanud üle kolme kuu, on võimalus taotleda krediidilimiidi suurendamist.
Mis juhtub kui krediidilimiiti ületada?
Kui tarbitud tasuliste teenuste summa läheneb määratud limiidi piirile, anname sellest teada SMSiga – oled tarbinud 65-75% oma krediidist ning kui jõuad 100%-ni, on meil õigus teenuste osutamine piirata, kuid me ei ole kohustatud seda tegema. Teenusekasutuse eest vastutab eelkõige klient ise.
Välismaal kasutatud teenuste maksumus arvutatakse pärast roaming-partnerite poolt saadetud informatsiooni saabumist. Kuna roaming-info võib saabuda hilinemisega, ei pruugi jooksva kuu saldos kajastuda välisriigis kasutatud teenuste maksumus. Kui krediidilimiidi ületanud number viibib välismaal, siis suletakse kõik väljuvad ja sissetulevad teenused peale hädaabinumbritele helistamise Piirangu rakendumise korral jääb võimalus Eestis kõnesid ja SMS-e vastu võtta, helistada hädaabinumbritele, Tele2 klienditeeninduse numbrile 6 866 866 ning parkimise lõpetamise numbrile 1903.
Krediidilimiidi ületamise näited:
Oletame, et Sinu krediidlimiit on 60 € ja Sul on telefoni jaoks pakett, mis maksab 15 €. Lisaks ostad Sa ühe kuu jooksul mobiiliga ühe kinopileti 10 € ning kasutad M-parkimist summas 15 €. Seega oled kasutanud ühes kuus oma krediidilimiidist 15+10 = 25 €. Paketi kuutasu krediidilimiidi sisse ei arvestata.
Oletame, et lähed samal kuul Argentiinasse ning kasutad seal internetti hinnaga 13.80 €/MB. Sa saad internetti seni kasutada, kuni Su arve kogusumma on jõudnud 60 €-ni. Pärast seda pannakse Sinu telefoninumber kinni, sest oled ületanud oma krediidilimiiti. Et teenused taas avataks on Sul vaja muuta krediidilimiiti või sooritada ettemaks, mis on suurem kui 60 €.
Numbri krediidilimiit on 60€ ja jooksev kasutus on 58€, antud number soovib helistada tasulisele numbril maksumusega 5€/min - sellisel juhul kõne katkeb peale 2€ kasutust.
Numbri krediidilimiit on 60€ ja jooksev kasutus on 59.90€, antud number soovib helistada tasulisele numbrile maksumusega 0.23€/min, kus esimesed 10 sekundit on tasuta. Tasuta aja lõppemisel kõne katkeb, kuna limiidist on alles 0.10€. Juhul, kui numbril ei ole piisavalt limiiti isegi kõne alustuseks (kuid limiit ei ole veel 100% täis), siis mängitakse võrgu teade ’Soovitud tasulise teenuse kasutamiseks ei ole piisavalt krediidilimiiti. Krediidilimiiti saad tõsta meie iseteeninduses minu.tele2.ee’.
Sama reegel kehtib ka tasuliste lisateenuste suhtest – kui nt Digilehe tellimine maksab 1.5€, kuid vaba limiidi summa on 1.40€, siis ost ei lähe läbi.
Peale ettemaksu tegemist võta ühendust Tele2-ga numbri avamiseks. Selleks helistada erakliendil numbril 6866866 ning ärikliendil 1205 või saata e-mail: info@tele2.ee, firma@tele2.ee. Samuti on võimalik pöörduda meie klienditeenindjaga poole Tele2 kodulehe chatis.
Kuidas krediidilimiiti muuta?
Krediidilimiiti saab Tele2 iseteeninduses muuta ainult administraatori õigustega inimene (loe lähemalt iseteeninduse õiguste kohta SIIT). Seda saab teha:
a) “Avalehelt” menüüs “Krediidilimiiit”.
b) "Numbrite ülevaade" menüüst, vajutades rea lõpus 3-le täpile
Kui iseteeninduses pakutav krediidilimiit tundub Sulle liiga väike, siis on vaja pöörduda meie klienditeeninduse poole ja taotleda krediidilimiidi suurendamist. Kui soovid seda teha telefoni teel, on kindlasti vaja teada oma lepingulist salasõna.
Kui soovid ise järele proovida, siis vaata lähemalt iseteenindusest.
Loe krediidilimiidi kohta ka meie blogist