Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 kasvunumbrid kannavad eesmärki tagada ka raskes majandusolukorras taskukohane piiramatu internet

Tele2 Eesti kliendibaas on aastaga kasvanud enam kui 22 000 kliendi võrra. Kui eelmisel aastal samal ajal oli ettevõttel kliente ligi 448 000, siis selle aasta septembri lõpu seisuga on kliendibaas kasvanud ligi 470 000-liikmeliseks. Kasvanud on ka lõpptarbija teenuste tulu, selgub Tele2 Eesti kolmanda kvartali majandustulemustest.

Tele2 Eesti juht Chris Robbinsi sõnul on oluline ka rasketes majandusoludes tagada inimestele taskukohane piiramatu internet. „Üha suurenev vajadus piiramatu mõistliku hinnaga interneti järele toob meie juurde nii uusi liitujaid kui motiveerib ka olemasolevaid kliente vahetama oma vanu pakette piiramatu internetimahuga pakettide vastu,“ selgitas ta. 

Piiramatuid kõne- ja internetilahendusi kasutab praegu pea 50% Tele2 klientidest. Robbinsi sõnul annavad piiramatud lahendused klientidele olulist väärtust ja paindlikkust eelkõige praeguses majanduslikult ebakindlas ning üha kõrgemate hindadega keskkonnas. Oluline on seegi, et Tele2 pakettide hinnad ei ole oluliselt tõusnud, seda nii olemasolevate klientide hoidmiseks, aga ka uute liitujate jaoks.

Eelkõige tänu kliendibaasi suurenemisele aasta kolmandas kvartalis kasvas Tele2 lõpptarbijate teenuste tulu 6%, ulatudes ligi 15 miljoni euroni. Eelmisel aastal samal ajal oli see ligi 14 miljonit eurot. Samuti toimus mõningane kasv rändlusteenuste tuludes. „Inimeste reisimine on taas kasvutrendis, kuid põhiliseks kasvu võimaldavaks teguriks on olnud siiski kliendibaasi kasv,“ lisas Robbins.

Tele2 kasum kasvas protsendi võrra ja ulatus ligi 5 miljoni euroni. Eelmisel aastal samal ajal oli ettevõtte kasum pea 4,9 miljonit eurot. Robbinsi sõnul aeglustus kasumi kasv kolmandas kvartalis eelkõige elektrihindade ja üldiste sisendhindade tõusu ning inflatsiooni mõju tõttu.

„Hetkel valitsevas majandusolukorras oleme rahul, et suudame kasumit kasvatada, hoides samal ajal hinnatõusu meie klientide jaoks minimaalsena. Selle taga on väga palju pingutusi meie sisendkulude osas, kus leiame igapäevaselt targemaid ja tõhusamaid lahendusi. Töötame selle nimel, et meie kulud oleksid sellised, et suudaksime oma klientidele ka rasketes majandusoludes taskukohase piiramatu internetiteenuse tagada,“ sõnas Robbins.  

  2022 III kvartal 2021 III kvartal Muutus (%)
Kliendibaas 469 767 447 717 5%
Lõpptarbijate teenuste tulu 14 701 870 13 859 140 6%
Kasum (EBITDAaL) 4 954 690 4 891 420 1%