52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 on teist aastat järjest Eesti parima teenindusega sideoperaator
11.11.2022


Hiljuti lõppes ettevõtte Dive Eesti poolt läbi viidud sõltumatu testostude-põhine teeninduskvaliteedi uuring, millest selgus, et teist aastat järjest on Eesti parima teenindusega telekomiettevõte Tele2. 

Dive avaldas iga-aastase teeninduskvaliteedi uuringu tulemused, mille kohaselt pakub Eesti sideettevõtete seas juba teist aastat järjest parimat teenindust Tele2. Ettevõtte edumaa konkurentide ees on jätkuvalt märkimisväärne – Tele2 puhul sai teeninduskogemus hindeks 85,9%, mis on ühtlasi 6,5% kõrgem Eesti keskmisest teenindustasemest. Telia tulemuseks oli 78,5% ja Elisa teeninduskogemust hinnati 73,7% vääriliseks. 

Uuring viidi läbi oktoobris testostude meetodil (mystery shopping). Testkliendid külastasid kolme sideettevõtte esindusi suuremates Eesti linnades – Tallinnas, Tartus, Pärnus, Narvas, Viljandis ja Rakveres. Iga sideettevõttet külastati kümnel korral, mille käigus pöördusid testijad teenindajate poole sooviga soetada endale uus telefon.  

Parimat teenindust pakub väärtustatud töötaja

“Olla parima kliendikogemusega ettevõte telekomisektoris on meile suur au, suur tänu siinkohal ka kõikidele meie klientidele! Samas ei tule see suurepärane tulemus lõpuni üllatusena. Vähe on ettevõtteid, kes oma kliente tegelikult ka väärtustavad ja pingutavad selle nimel, et nad jääksid nii teenuse kui ka teenindusega alati rahule. Meie edu taga on kõik 365 suurepärast kolleegi, kes teevad oma tööd järjepideva pühendumisega. Eduni viib süsteemne harjutamine ja õppimine, seda nii eesliini, kontori kui ka juhtide puhul. Ei piisa sellest, et teha aastas üks või kaks müügi- ja/või teeninduskoolitust, oluline on järjepidevus,” sõnab Tele2 müügidirektor Aare Uusjärv. 

Uusjärv selgitab, et parima teeninduse tagab väärtustatud töötaja. “Veebruaris Norstati poolt läbi viidud uuringust selgus, et iga teine klienditeenindaja tajub, et tema tööd ei väärtustata nii ühiskonnas laiemalt kui ka tööandja poolt. Parima klienditeeninduse tagab aga päriselt töötaja väärtustamine. Töötajate arengu ja heaolu toetamisele lisaks on täna olulisem kui kunagi varem ka vaimse tervise tugi. Pakume oma töötajatele nõustamise teenust ja võimaldame neil võtta piiramatult puhkust – sisemiselt õnnelikud ja rahulolevad tele2lased saavad selle tulemusena pakkuda ka suurepärast klienditeenindust.”

Tele2 – võimalustele ja lahendustele orienteeritud

Dive uuring mõõdab kaheksat kategooriat, esmakohtumisest lisamüügi oskusteni, ümbrusest kontakti lõpetamiseni. „Meie tugevusteks on teist aastast järjest suhtlemisoskus (100%), võimaluste ja lahenduste pakkumisele antud hinne (90%) ning esindusse siseneva kliendi märkamine ja vastuvõtt (89,8%). Võrreldes eelmise aastaga on meie teenindajate puhul kõige suurema kasvu teinud kliendi vajaduste väljaselgitamise oskus (+8,4%), mis on rõõmustav, sest see on aluseks just kliendi jaoks kõige sobivama lahenduse pakkumisele,” selgitab Uusjärv. 

“Uuringu tulemused kinnitavad, et oleme teinud head tööd ja õigel teel. Ega me enne hoogu maha ei võta kui oleme lisaks parima teenindusega telekomi tiitlile saanud ka kõikide sektorite arvestuses parima kliendikogemusega ettevõtteks Eestis!” rõhutab Uusjärv innukalt.