52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Tele2 – nii äge kogemus, et tekitab sõltuvust!
Avaldatud:
Uuendatud:
Autor:

 

Meil Tele2s on teenindus au sees ja sellega seoses on meil suur unistus – saada parima teenindusega ettevõtteks. Kuid selleks, et saada parimaks teenindusettevõtteks, peame kõigepealt saama parimaks kohaks, kus töötada. Parim teenindus saab alguse meie seest! Parimat jällegi on keeruline pakkuda, kui me ennast hästi ei tunne. Seetõttu on inimeste heaolu meile väga oluline ja „hoolime oma töötajatest“ pole pelgalt ilus slogan, vaid me teeme päriselt selle nimel väga palju tööd. Meie südameasjaks on, et tele2lased tunneksid ennast Tele2s hästi, kuna oleme mõistnud, et siis tunnevad ka meie sõbrad ehk kliendid ennast hästi. Maailm on peegel ja äge kogemus algab juba Tele2 sees – oma tiimis, koosolekutel ja omavahelises suhtluses.

Üks Tele2 teeninduse põhimõtetest on "Parem mina, parem Tele2". Inimese heaolu on paljuski seotud tema teadlikkusega ning sellega, kuidas ta märkab iseenda ja sealt edasi teiste vajadusi. Teadlikkus ja päriselt kohalolek on teemad, mis saavad aina rohkem olulisemaks ka ärimaailmas ja mina usun, et see on ettevõtluses üheks eduteguriks. Teadlik eluviis ei tule alati kergelt ja selle jaoks on vaja tiba (või isegi päris palju) enda sisse vaadata. Pidev tegutsemine ilma hingetõmbepausita, mõttepausita ja iseendasse vaatamiseta viib lõpuks läbipõlemiseni. Oluline on mõista, mis hoiab inimest kogu aeg tegutsemas, miks on keeruline teha regulaarseid pause ja võtta aega iseendale, mille tulemuks on tasakaalukam ja kohalolev töötaja. Kohalolekut ja teadlikkust iseendast saab treenida ning koolitada. Selle jaoks oleme Tele2s loonud täiesti eraldi arenguprogrammi nimega teenindusliiga. Teenindusliiga on 5-kuuline arenguprogramm, mis tugineb Tele2 teeninduse põhimõtetele. See on koht, kus saab kasvada veel paremaks versiooniks iseendast, et luua seeläbi veelgi ägedamaid teenindus- ja müügikogemusi. Teadlikkus ja kohalolek ning iseendasse vaatamine on selles arenguprogrammis kesksed teemad. 

Kokkuvõtteks tahame olla ettevõtte, kus töötavad enesearengule suunatud ning teadlikkust ja kohalolu väärtustavad inimesed. Usume, et sellise mõtteviisiga saab luua midagi väga ägedat, saab luua kogemusi, mis on ehedad, puudutavad ja jäävad meelde. Autopiloodi pealt teenindamine on tänaseks eilne päev, täna on oluline personaalne lähenemine igas teenindussituatsioonis. Selle jaoks on vaja, et inimesed oleksid enesekindlalt kohal ja tunneksid ennast hetkes olemises mugavalt. Teenindus on emotsioonide äri ja, et sellist äri hästi ajada, peab olema ise kohal, sest emotsioonid tekivad hetkes ja nende loomiseks on vaja iga kliendi jaoks kohal olla. Nii saab luua ägedate emotsioonidega kogemusi, mis tekitavad sõltuvust ja tekitavad tunde, et soovin selle ettevõttega veel ja veel suhelda.

Autor
 Tele2
Tele2
Tele2
See artikkel on valmis küpsetatud suure hoole ja armastusega tele2laste või meie koostööpartnerite poolt. Loodame, et said väärt infot!