Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Tele2 IT-teenused: Kuidas Värska ja Credory kindlustavad oma äritegevuse turvalisuse?
Avaldatud:
Uuendatud:
Autor:


Tänapäeva ärimaailmas on IT-teenused ettevõtte suurusest sõltumata kriitilise tähtsusega. Sobiva partneri ja IT-lahenduste abil saavad ettevõtted optimeerida oma tegevust, tagades samal ajal turvalisuse ja efektiivsuse. Tele2 paindlikud teenused ja kõrgetasemeline klienditeenindus on võimaldanud Värska Originaalil põleva alajaama kiuste äritegevust jätkata ning pakkunud Credoryle turvavõrku ettevõtte ja nende klientide andmete kaitsmisel.

Usaldusväärsus keerulistes olukordades

Tuntud mineraalvee tootja Värska Originaal otsis võimalusi tööprotsesside optimeerimiseks ja jõudis nii Tele2 IT-lahendusteni. Koostöö kahe ettevõtte vahel algas 2022. aastal, kui Värska vajas teenuseid, mis oleksid soodsad ja paindlikud, aga ei teeks kvaliteedis järeleandmisi. Valik langes Tele2 kasuks soodsamate hindade, personaalsema suhtluse ning positiivsete soovituste tõttu ,“ ütleb Värska Originaali juhatuse liige Oliver Jõgeva.

Jõgeva sõnul on Tele2 teenused osutunud ettevõtte igapäevatöös hädavajalikuks, aidates hoida sujuvat suhtlust nii klientide ja tarnijatega kui ka ettevõttesiseselt. Tele2 kliendikeskse suhtumise heaks näiteks toob Jõgeva õnnetusjuhtumi Värska tootmisüksuse lähedal, kus tulekahjus hävis levimasti alajaam. Antud levimast oli ettevõtte interneti peamine allikas ja selle hävimine oleks võinud tähendada suuremat leviauku. Tele2 reageeris aga kiiresti, hoides masti töös generaatoritega, et tootmis- ja toodete väljastusprotsess ei katkeks.

Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT teenuste juhi Janek Jaago sõnul on antud juhtum üks ekstreemsemaid näiteid, mis demonstreerib hästi Tele2 klienditeeninduse taset. „Tänapäeval ei leidu ühtegi ettevõtet, kelle äritegevus saaks toimida ilma hea ühenduse ja kvaliteetsete IT-lahendusteta. Meie jaoks on tõesti prioriteet olla olemas ja leida igas olukorras kliendile parim lahendus, et mitte teda muredega üksi jätta,” ütles Jaago.     

IT-s on rõhk küberturvalisusel

Janek Jaago toob välja, et IT-teenuste pakkumisel on Tele2 üks peamistest fookustest küberturvalisus. Paljudele ettevõtetele võib siiani sellele keskendumine algselt lisapeavaluna tunduda ja lihtne on mõelda “kes mind ikka ründab”. Nii ülemaailmne kui ka kohalik RIA küberrünnakute statistika järsk tõus näitab aga, et ründajaid kahjuks jagub.

Kinnisvara tagatisel ärilaenude väljastamisele spetsialiseerunud Credory on Tele2 klient olnud alates 2021. aastast. Ettevõtte partner ja investorsuhete juht Endrik Eller sõnab, et VPN ja tulemüürid on nende ettevõtte jaoks kriitilise tähtsusega, kuna aitavad kaitsta andmeid ja tagada sujuva töövoo ka siis, kui töötatakse kodukontorist. „Töötleme oma igapäevatöös delikaatseid isikuandmeid ja nende turvalisus on meile ülioluline. Müüme klientidele usaldust ja see peab välja paistma igalt poolt – on oluline, et meiega koostöös tunneksid kliendid end 360-kraadi turvaliselt,“ lisab ta.

Kuigi Credory on seni suutnud küberrünnakuid vältida, ennustab Eller, et ka nemad võivad tulevikus olla aktiivsete rünnakute sihtmärgiks. Jaago selgitab, et enamik ajast ei ole rünnakud sihitud, vaid neid viiakse läbi juhuslikult ja automatiseeritult programmide poolt. "Pahatahtlikud ründajad panevad programmid ettevõtete "ukselinke" logistama ja kui kuskil tuvastatakse nõrkus, siis koondatakse fookus selle ettevõtte ründamiseks. Ettevõtte jaoks võib selline rünnak tähendada suuremat kahju, kui esmapilgul paistab," rõhutab Jaago.

Ka Värska Originaali jaoks on küberturvalisus oluline, kuigi selles vallas nähakse veel arenguvõimalusi. Näiteks topelt autentimised, eraldi turvalised WiFi-võrgud ning viirusetõrjed on osa nende turvameetmetest, kuid koostöös Tele2-ga oleks võimalik rakendada lahendusi, mis veelgi tõhustaksid nende turvalisust. „Tele2 poolt pakutav küberturve analüüs võiks olla järgmine loogiline samm meie jaoks, et kaardistada tänaseid nõrkused,“ sõnab Jõgeva.

Kokkuvõttes näitavad Värska ja Credory kogemused, et IT-lahendused ja tasemel klienditeenindus mängivad ettevõtte edus võtmerolli, olgu tegu suure või väikese ettevõttega.

Tänu Tele2 pakutavatele teenustele ja usaldusväärsetele partneritele on klientide igapäevane IT-teenuste toimimine ja küberkaitse mured kontrolli all. Igas ettevõttes on seega võimalus üles seada nii tõsine tulemüür ja VPN kui ka esmase küberkaitse viiruse- ja lunavaratõrje. Kliendi jaoks tähendab Tele2st kõikide IT-teenuste võtmises ka lisanduvat lihtsust arveldamisel – arveldus käib kõigi teenuste eest ainult Tele2 kaudu.

Tutvu Tele2 IT-teenustega, et kaitsta oma ettevõtet mõistlike hindadega.

Autor
 Tele2
Tele2
Tele2
See artikkel on valmis küpsetatud suure hoole ja armastusega tele2laste või meie koostööpartnerite poolt. Loodame, et said väärt infot!