Teenuse osutaja vahetamise tingimused
Teenuse osutaja vahetamise tingimused
Teenuse osutaja vahetamise tingimused
Sul on õigus igal ajal ja sõltumata põhjusest vahetada enda teenusepakkujat ja Tele2-ga sõlmitud leping(ud) lõpetada. Teenusepakkuja vahetamise protsessiga ei kaasne Sulle lisakulusid. Juhul aga, kui Sinu teenuseleping sisaldab tähtajalist kohustust, siis lepingu ennetähtaegsel lõpetamisel lähtume antud lepingus kokkulepitud tingimustest.
Juhul kui Sa oled meie teenuste kasutamise eest tasunud ettemaksu, siis on Sul õigus teenuse osutaja vahetamise korral saada tagasi allesjäänud krediidi summa. Selleks palun esita kirjalik vabas vormis avaldus e-posti aadressile info@tele2.ee ning me vastame sulle hiljemalt 15 päeva jooksul.
Mobiil- või lauatelefoniteenuse osutaja vahetamine
Kui Sa soovid vahetada enda telefoniteenuse osutajat on Sul võimalus jätkata enda olemasoleva numbri kasutamist teise sideettevõtja juures. Pane tähele, et säilitada saab üksnes lepingulist numbrit ehk kui Sul on kõnekaart, siis antud numbri säilitamiseks tuleb Sul kõigepealt kõnekaardi number muuta lepinguliseks mobiilinumbriks.
Numbri liikuvuse protsessi alustamiseks tuleb Sul esitada vastav avaldus / sõlmida sideteenuseleping uue telefoniteenuse osutajaga ning edasi toimub suhtlus sideettevõtjate vahel.
Numbri liikuvuse protsessi läbiviimisel lähtume me õigusaktides sätestatud reeglitest ja tähtaegadest. Anname endast parima, et koostöös Sinu valitud uue sideettevõttega teostada teenuse osutaja vahetus võimalikult kiiresti.
Numbriliikuvus võib ebaõnnestuda näiteks järgmistel põhjustel:
• liitumisleping ei ole numbri kasutaja nimel;
• tegemist on kõnekaardi numbriga, millega ei saa operaatorite vahel liikuda;
• numbri liikumise avaldusel esitatud info on puudulik või ei ole õige;
• numbri kasutaja loobub numbri liikumise soovist;
• numbri kasutaja on avaldanud soovi vahetada lauatelefoni number mobiiltelefoni numbri vastu või vastupidi.
Interneti püsiühenduse teenuse osutaja vahetamine
Kui Sa soovid vahetada enda interneti püsiühenduse teenuse osutajat tuleb Sul esitada vastav avaldus uuele internetiteenuse osutajale. Juhul, kui teenuse osutaja vahetamine on tehniliselt teostatav lepime meie, Sina ja uus teenuse osutaja kokku teenuse vahetamise kuupäeva. Antud kuupäeval lõppevad ka meie vahel sõlmitud internetiteenuse lepingud ning eraldi avaldust Sa selleks meile esitama ei pea. Peale kokkulepitud teenuse vahetamise kuupäeva tuleb Sul 14 päeva jooksul tagastada Tele2-le internetiteenuse osutamisega seotud seadmed või esitada Tele2-le kirjalik avaldus seadmete väljaostmiseks vastavalt nende jääkväärtusele. Seadmete mittetagastamise korral lähtume seadme rendilepingus kokkulepitud tingimustest.
Internetiteenuse osutaja vahetamisel lähtume me õigusaktides sätestatud reeglitest ja tähtaegadest. Koostöös uue teenuse osutajaga anname endast parima, et aeg, millal teenus ei ole Sinu jaoks kättesaadav, oleks võimalikult lühike.
Internetiteenuse osutaja vahetamine võib ebaõnnestuda näiteks järgmistel põhjustel:
• liitumisleping ei ole Sinu nimel;
• teenuse osutaja vahetamise avaldusel esitatud info on puudulik või ei ole õige;
• Sa loobud soovist teenuse osutajat vahetada.
Tele2 vastutus
Juhul, kui me ei täida korrektselt seadusest tulenevaid nõudeid sideteenuse osutaja vahetamisel ning meist tulenevatel põhjustel ei toimu teenuse pakkuja vahetus kokkulepitud ajal, siis on Sul õigus nõuda Sulle rikkumisega tekitatud otsese kahju hüvitamist. Me ei hüvitata katkenud äritegevusega seotud kulu või kasumi vähenemist või muid äritegevusega seonduvaid kahjusid.
Makstava hüvitise maksimaalne summa on võrdne Sinu sideteenuse paketitasu kuue (6) kuu summaga.
Pretensiooni korral esita kaebus koheselt kuid mitte hiljem kui kahe (2) kuu jooksul alates selle avastamisest vabas vormis kirjutades kas e-posti aadressile info@tele2.ee või helistades numbrile +372 6866 866. Vastame Sinu pöördumisele hiljemalt 15 päeva jooksul.