Vajad abi?
E-poest ostu sooritamine
Kuidas teha ostu e-poest?
E-poest ostu tegemine on ülilihtne. Kui oled endale leidnud sobiva seadme, siis mine tellimust vormistama.
- Kui soovid telefoni või mõne muu seadme kohe välja osta, siis pead ainult täitma andmed, mida on vaja paki kohaletoimetamiseks ning Sind suunatakse panka makset tegema.
- Kui soovid teha ostu järelmaksuga, siis on oluline, et valiksid makse sooritamise sammus Inbank järelmaksu viisi ning suuname Sind otse Inbank keskkonda järelmaksu taotlust vormistama. Järelmaksu saavad taotleda nii olemasolevad kui ka kõik tulevased Tele2 kliendid.
Peale ostu sooritamist saadetakse Sulle automaatne kinnituskiri e-mailile ostu sooritamise kohta. Kui e-maili ei saadetud, peaksid pöörduma Tele2 klienditeeninduse poole.
Kuidas ja kui kiiresti minu pakk kohale toimetatakse?
E-pood pakub Sulle kahte varianti:
- Saad tellida paki sobivasse DPD, Omniva või Itella pakiautomaati
- Saad tellida kulleri Sulle sobivale aadressile
Erakliendi teenuste hinnakirja leiad SIIT
Ärikliendi teenuste hinnakirja leiad SIIT
Kui oled selle valiku teinud, annab e-pood Sulle teada, kui kaua pakki ootama peab. Enamasti toimetatakse pakk kohale lausa 24 tunni jooksul!
Paki kätte saamise aega näed ostu vormistamise jooksul, sobiva tarneviisi valiku lehel.
Kui soovid oma paki teekonda jälgida, siis pöördu Tele2 klienditeeninduse poole ja aitame Sind rõõmuga!
Seotud artiklid