
UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 Eesti bränd on läbinud uuenduskuuri ja muu hulgas toodi täna avalikkuseni lubadus, mis peegeldab varasemast veelgi enam ettevõtte järjepidevat keskendumist kliendikogemusele – Sina oled number üks. Meie oleme Tele2.
Tele2 turundusdirektori Annika Parmu sõnul on brändiuuendus loomulik samm ettevõtte järjepidevas arengus. "Täna kõlame ja näeme välja just nii, nagu Tele2 tegelikult on juba aastaid oma tööd teinud: inimlikult, ausalt ja kliendi vajadustest lähtudes. Meie uuenenud bränd põhineb meie väärtustel ja teeb nähtavaks kõik selle, mida meie inimesed on juba aastaid ellu viinud," ütles Parm.
Brändiuuendus on Parmu sõnul ka omamoodi tänuavaldus kõikidele Tele2 klientidele: "Oleme kasvanud koos oma klientidega ja tänu nende usaldusele ning soovime, et ka ettevõttest väljapoole oleks veelgi selgemalt nähtav, kui palju Tele2 ettevõttena ja kõik meie töötajad kliente väärtustavad. Meie iga otsuse taga – olgu selleks investeeringud võrgu arendamisse, arenguprogrammid teeninduskvaliteedi tõstmiseks või uute teenuste ja toodete turule toomine – on soov muuta klientide elu paremaks. Sama põhimõtet kanname ka avalikus arutelus, seistes sideteenuste turul järjekindlalt kliendi huvide eest: propageerime vastutustundlikku müüki, õiglast ja läbipaistvat hinnastamist ning lahendusi, mis toetavad parimat kliendikogemust igas kanalis."
Värske uuring kinnitab teeninduse kõrgeimat taset
Seda, et Tele2 seab kliendi esikohale, kinnitab ka hiljutine Dive Eesti sõltumatu testostude-põhine teeninduskvaliteedi uuring, kus ettevõtte tunnistati juba viiendat aastat järjest Eesti parima teenindusega telekomiettevõtteks. Oktoobris läbi viidud uuringus hinnati Tele2 klienditeeninduse tasemeks 98,77%, mis ületab Eesti keskmist 6,1% võrra ja on ühtlasi ettevõtte ajaloo kõrgeim tulemus.
Parmu sõnul näitavad uuringu tulemused, et ettevõtte fookus kliendikogemusele ei ole üksik kampaania, vaid aastatepikkune järjepidev tegevus. Brändiuuendus toetab Tele2 jätkuvat ambitsiooni pakkuda parimat kliendikogemust kõigis kanalites. "Oleme oma brändi näo ja hääle viinud meie teeninduskultuuriga samale lainele. Meie eesmärk on, et kogemus Tele2-ga oleks selge ja inimlik igas kokkupuutepunktis – olgu see kõne, e-kiri, arve, koduleht või esindus. Brändiuuendus ei ole meie jaoks lõpp-punkt, vaid järjekordne samm teel veelgi parema kliendikogemuse poole,“ lisas Parm.