UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!
Tele2 Eesti põhiteenuste kliendibaas kasvas 2024. aasta kolmandas kvartalis 2,4% ehk ligi 10 000 kliendi võrra võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kasvu taga on kõrge kliendirahulolu ja personaalsed kvaliteetsed teenused, selgus ettevõtte kolmanda kvartali majandustulemustest.
Tele2 Eesti juhi Margus Nõlvaku sõnul näitab kliendibaasi jätkuv kasv, et tarbijad usaldavad ettevõtte teenuste kvaliteeti ja väärtustavad selle korduvalt parimaks tunnistatud teenindust. “Meie jaoks on parim kliendikogemus äärmiselt oluline. Selle märksõnad on tipptasemel klienditeenindus ja märkamatult taustal toimivad kvaliteetsed teenused. Kokkuvõttes soovime, et iga klient tunneks, et teda on märgatud ja et ta on meile oluline,” ütles Nõlvak.
Tele2 tegi sel suvel oma teenustes uuendusi, et muuta need veelgi personaalsemaks ja samas jätkata investeeringutega võrgu arendusse ning turvalisusesse. “Tänapäeval tuleb kõikidel telekomidel teha mahukaid investeeringuid, sest tarbijad eeldavad kiiret 5G netti igas Eesti paigas. Selle tagamiseks investeerime Tele2s jätkuvalt Eesti telekomidest kõige rohkem oma võrgu ja teenuste arendamisse. Ühtlasi olid need muudatused vajalikud, et ettevõte oleks kasumlik, seda arvestades, et ka meie sisendkulud on pidevas kasvus,” lisas ta
Tele2 lõpptarbija teenuste tulu kasvas kolmandas kvartalis 2,7%, jõudes 15,97 miljoni euroni. Samas püsis ettevõtte ärikasum pea samal tasemel, vähenedes vaid 0,5%, ja ulatudes 6,46 miljoni euroni. Kolmandas kvartalis tuli turule ka uus iPhone 16, mille müük purustas Tele2s rekordeid. “Kui muidu on seadmeäri olnud majanduslikult keerulisel ajal pigem languses, siis iPhone 16 eelmüük ületas 200% võrra eelmise aasta tippmudeli müüginumbreid. Sellise, Baltikumis ainulaadse tulemuse taga on lisaks Apple’i brändile kindlasti meie eelmüügi hea ettevalmistus,” ütles Tele2 juht.
Teenuste osas arendati Tele2s oluliselt edasi Digikaitset, sest küberpettuste lained näitavad, et on vaja enam lahendusi tarbijate turvalisuse tagamiseks. “Kui varem nähti küberturvalisust vaid ettevõtete jaoks vajalikuna, siis täna mõistavad inimesed, et iga nutiseade on rünnatav ning meil tuleb kaitsta iseennast ja oma lähedasi. Tele2s väljendub see näiteks meie Digikaitse teenuse populaarsuses, mis aitas ainuüksi kolmandas kvartalis ära hoida üle 45 miljoni turvaohu. Praegusel ajal, mil pettused on muutunud üha sagedasemaks, hindavad inimesed turvalisust enam kui kunagi varem ja meie roll on aidata neil seda tagada,” sõnas Nõlvak.
Tööandjana pälvis Tele2 ka Vaimse Tervise Kuldmärgise, mis tunnustab ettevõtteid, kes väärtustavad oma töötajate vaimset heaolu. “Tele2s on töötajate hoidmine olnud alati esikohal. Oleme loonud aastase vaimse tervise plaani, mille raames korraldame erinevaid tegevusi ja koolitusi, et toetada oma töötajate heaolu. Näiteks korraldame oma vaimse tervise kuu üritusi, mille eesmärk on tõsta teadlikkust ja pakkuda praktilisi lahendusi, kuidas oma vaimset tervist hoida. Samuti on meil aastaringselt olemas majasisesed coachid ja hüvitame vaimse tervise spetsialistide poole pöördumise kulusid,” rõhutas Nõlvak.