UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!
Tele2 pärjati neljandat aastat järjest Eesti parima teenindusega sideoperaatoriks. Seejuures purustati majanduslikult keerulisel aastal varasem rekord ning saavutati maksimumtulemus kolmes kategoorias, selgus värskest uuringufirma Dive sõltumatust testostude uuringust.
Iga-aastase teeninduskvaliteedi uuringu kohaselt saavutasid Tele2 tänavu tulemuse 94,29%, mis on ligi 7,5% kõrgem Eesti sideoperaatorite keskmisest tasemest. Tele2 erakliendi müügi- ja kliendioperatsioonide juhi Kristi Juhandi sõnul näitab keerulisel aastal saavutatud rekordtulemus, et aastatega tehtud töö kliendikogemuse parandamiseks on end ära tasunud. „Oleme ääretult uhked selle tulemuse üle. Majanduslikult raskel ajal on klientide stressitase arusaadavalt kõrgem ning klienditeenindajate töö seetõttu keerulisem. Seda enam on märkimisväärne, et sellisel aastal on meie teenindajatel õnnestunud pakkuda läbi aegade parimat teenindust,“ ütles ta.
Tele2 trumbid on teenindajate suhtlusoskus, kliendi mõistmine ja lahenduste pakkumine
Dive uuringu käigus külastatakse ette teatamata Baltikumi telekomide esindusi, et hinnata ja võrrelda klienditeeninduse taset. Tele2 näitas parimat tulemust mitmes klienditeeninduse aspektis, saavutades maksimumtulemuse ehk 100% kolmes olulises kategoorias: esimene kontakt, vajaduste väljaselgitamine ja suhtlemisoskused. „Tagasisidest tuleb välja, et enim avaldab klientidele muljet see, kui teenindaja on energiline ja teeb oma tööd südamega ning muudab keerulised asjad kliendi jaoks lihtsaks,“ rääkis Juhandi.
Võrreldes eelmise aastaga paranes teenindus lausa 16% võrra vajaduste väljaselgitamise kategoorias. “Iga klient tuleb meie juurde oma individuaalsete vajadustega. Maailm läheb üha nutikamaks ja keerulisemaks ning meie töö on aidata inimestel selles edukalt navigeerida ja leida muredele ühiselt lahenduse ning see kõik algab kliendi vajaduste mõistmises,” ütles Juhandi. Samuti tegi 10% suuruse arenguhüppe üldine suhtlemisoskus. “Antud kategoorias teenitud 100% tase on klienditeeninduses vast kõige olulisem. Kui kõik tehniline on kopeeritav, siis inimlik puudutus on unikaalne. Tubli hüppe tegime ka lisamüügis ning terviklahendusele keskendumises. Viimases tahame veel paremaks saada, et klient saaks meie juures oma keerulistele soovidele ühtse lihtsa lahenduse,” ütles ta.
Parim klienditeenindus algab õnnelikest inimestest
Tele2 kõrge teeninduse aluseks on ettevõtte järjepidev investeering teeninduskultuuri ja töötajate arendamisse. „Meie töötajad on meie suurim väärtus ja kui nad tunnevad end ettevõttes hästi, kandub see üle ka kliendikogemusse. Hoiame oma inimesi läbi lisahüvede nagu piiramatu puhkus, tervisekindlustus, vaimse tervise toetusmeetmed ja turvaline keskkond, kus areneda. Nii saame teha muidu keerulise telekomi maastiku oma klientide jaoks lihtsaks ning pakkuda seeläbi Eesti parimat kliendikogemust!” ütles Juhandi.
Neli Tele2 töötajat said sel aastal 100% tasemega ehk laitmatu teeninduse. Maksimumpunktid teeniti Rocca al Mare, Narva, Tartu Lõunakeskuse ja Viljandi esindustes. „See aasta on näidanud, et oleme õigel teel ning me ei jäta tööd, enne kui oleme lisaks parima teenindusega telekomi tiitlile saanud ka kõikide sektorite arvestuses parima kliendikogemusega ettevõtteks Eestis!” ütles ta.