
UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Kantar Emori 2025. aasta soovitusindeksi (NPS) uuringu tulemuste põhjal on Tele2 taaskord telekomisektori enim hinnatud ettevõte. Tele2 tugevusena on kliendid läbi aastate välja toonud telekomide parimat klienditeenindust ja mõistlikke hindu.
Telekomisektori keskmine soovitusindeks on tänavu taas positiivne (2), mis on märgatav muutus võrreldes eelmise aasta negatiivse tulemusega. Tele2 hoiab skooriga 10 stabiilselt valdkonna liidrikohta ja vahe konkurentidega on selge.
„Telekommunikatsioon ei ole enamasti valdkond, kus kliendid teenust emotsioonipuhangus kiidavad,“ selgitab Tele2 kliendikogemuse juht Meril Lugima. „Kui klient meid soovitab, tähendab see, et oleme suutnud tema ootusi ületada ja seda ka olukorras, kus mõni mure vajab lahendamist ning see on suur asi.“
Tänavuses uuringus on Tele2 soovitajaid 37%, neutraalseid 35% ja mittesoovitajaid 27%. Need osakaalud on sarnased möödunud aasta omadega. Sotsiaal-demograafilises vaates on Tele2 tugevaim igas vanuserühmas, enim ettevõtte fänne jääb vanusevahemikku 25-49 eluaastat. Kliendid toovad kõige sagedamini välja Tele2 kvaliteeti, head hinnataset, meeldivat klienditeenindust ning lihtsaid ja toimivaid lahendusi.
„Meie tugevus paistab silma eelkõige eesti keelt kõnelevate ja keskmise ning kõrgema sissetulekuga klientide seas. Samas näeme, et kõnetame oma lahendustega üha paremini ka muust rahvusest ja väiksema sissetulekuga kliente,“ ütleb Lugima. „Meie fookus liigub veelgi personaalsema ja väärtustloovama kliendikogemuse suunas.“
Tele2 on valdkonna tugevaima NPS tulemusega ettevõte neljal aastal viiest – 2021, 2022, 2023 ja nüüd taas 2025. Möödunud, 2024. aastal oli Tele2 telekomisektoris teisel kohal, aga mobiilsideoperaatoritest siiski parima soovitusindeksiga.
„Soovitusindeks on meie jaoks rohkem kui lihtsalt number – see peegeldab klientide usaldust ja kogemust meiega. Töötame igapäevaselt selle nimel, et Tele2 taset mitte ainult hoida, vaid parima kliendikogemuse pakkumise suunas juhtida,“ lisab Lugima.
Kantar Emori Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi NPS (net promoter score) uuring mõõdab reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut. Uuringus kaardistati sel aastal 67 ettevõtet 13 eri valdkonnas. Uuringu küsitlusperiood oli 25.02.–18.03.2024 ja selles osales 2151 Eesti elanikku vanuses 16–74 eluaastat.