Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Uuring kinnitab: Tele2 on kolmandat aastat järjest enim soovitatud telekommunikatsiooni ettevõte Eestis


Tele2 on kolmandat aastat järjest valdkonna parima soovitusindeksiga (NPS) ehk enim soovitatud telekommunikatsiooni ettevõte Eestis. Lisaks parandas ettevõte taaskord ka soovitusindeksi tulemust, selgub uuringufirma Kantar Emor Eestis tegutsevate suurimate teenindusettevõtete uuringust.

Telekommunikatsiooni ettevõtete seas on Tele2 oma liidripositsiooni kolme aasta jooksul aina tugevdanud, ka tänavune NPS skoor 25 on eelmise aasta tulemusest viis indeksipunkti kõrgem. „Tele2 südameasjaks on pakkuda parimat teenindust ja teeme selle nimel järjepidevalt palju sisukat tööd. Teame, et parim kliendikogemus algab ettevõttest: meil on äge kultuur ja meie suurimaks väärtuseks on andekad inimesed, kes teevad oma tööd suure kirega,“ kirjeldab parima tulemuse tagamaid Tele2 teenindusguru Helena Viiroja.

Tele2 suurem eesmärk on saada parima kliendikogemusega ettevõtteks Eestis ja see on ka üks põhjustest, miks igapäevaselt töötajate heaolu ning seeläbi ka parima kvaliteediga teeninduse pakkumise nimel pingutatakse. „Oleme oma valdkonnas tõestanud, et meie juures saab parimat kliendikogemust - seda kinnitab ka varasem parima teenindusega telekomi tunnustus. Meie eesmärk on pakkuda parimat kliendikogemust ka valdkonnaüleselt, kõikjal Eestis,“ lisab Viiroja.

Üldises pingereas saavutas Tele2 68 ettevõtte seas 28. koha. Telekommunikatsiooni ettevõtetest järgnesid Tele2-le Telia, STV ja Elisa ning valdkonna keskmine NPS-näitaja oli tänavu vaid üheksa. “Oleme rõõmsad, et pea pooled Tele2-ga kokku puutunud kliendid andsid meile väga kõrge soovitushinnangu ehk 9-10 punkti 10st. Need inimesed on kõhklemata valmis meid enda sõpradele ja tuttavatele soovitama ning on väga rahul lisaks kliendisõbralikule teenindusele ka meie mõistlike hindadega teenustega,“ sõnab Viiroja.

Ühe näitena kliendisõbralikkusest tõi Viiroja välja, et ettevõte jagab kõigile oma klientidele vähemalt kord aastas nende kasutusstatistika põhjal personaalseid soovitusi, mis tagavad parima hinna ja kvaliteediga lahenduse. Nii on näiteks viimaste kuude jooksul ligi 8500 Tele2 klienti soovituse põhjal enda jaoks parema mobiilipaketi kasuks otsustanud ja neist ligi 5500 seeläbi ka raha säästnud. 

Tele2 jaoks algab parim teenindus ettevõtte seest. See peegeldub töötajate kaudu klientidele ja ettevõtetele, kes soovivad klienditeeninduse kvaliteeti parandada, toob Viiroja selleks välja kolm olulist soovitust:

  • Parim töötajakogemus = parim kliendikogemus. Töötajate, sealhulgas klienditeenindajate väärtustamine tööandja poolt peab seisnema tegudes, mitte vaid ilusates sõnades.
  • Ettevõtte siseteenindus ja koostöö peavad olema fookuses, sest kui erinevad tiimid ei astu ühte jalga ega arvesta üksteisega, siis jõuab see ebakõla läbi halva teeninduse ka klientideni.
  • Töötajate järjepidev ja süsteemne areng peab olema iga juhi südameasi. Töötajate arendamisel peab olema eesmärk ja see peab olema läbimõeldud protsess. 

Kõigi Kantar Emori uuringus mõõdetud ettevõtete võrdluses on soovitusindeksi poolest esikohal Kino Artis, teisel kohal LuxExpress ja kolmandal Rahva Raamat.

Soovitusindeks NPS on lihtne tööriist, mis mõõdab klientide lojaalsust ettevõttele ja pakutavatele teenustele, lähtudes eeldusest, et olles valmis ettevõtet/toodet/teenust soovitama, ollakse valmis ka ise kasutamist jätkama. Teiselt poolt aitab see tooteid ja teenuseid vastavalt klientide soovidele ja vajadustele edasi arendada.

Kantar Emori Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi NPS (net promoter score) uuring mõõdab reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut. Uuringus kaardistati sel aastal 85 ettevõtet 15 eri valdkonnas. Uuringu küsitlusperiood oli 13.03.–28.03.2023 ja selles osales 2091 Eesti elanikku vanuses 15–74 eluaastat.