UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!
Tele2 Eesti kliendibaas suurenes aastaga enam kui 18 000 kliendi võrra. Kui 2022. aasta esimeses kvartalis oli ettevõttel kliente üle 456 000, siis selle aasta märtsi lõpu seisuga juba enam kui 474 000. Kliendibaasi kasvu kõrval suurenes ka ettevõtte lõpptarbija teenuste tulu, selgub esimese kvartali majandustulemustest.
Tele2 Eesti hoo sisse saanud kliendibaasi kasvu kinnitab ka sinna selle aasta esimeses kvartalis lisandunud ligi 5300 klienti. „Meie aastane kliendibaasi kasv 4% näitab, et nii meid juba usaldavad kui ka uued kliendid hindavad mõistlikke ja prognoositavaid hindu, mis ei kajastu ebameeldiva üllatusena arvel ning loomulikult ka meie parimal tasemel pakutavat klienditeenindust. Soovime tänada oma kliente lojaalsuse ja meie töötajaid pühendumise eest, esitades jätkuvalt väljakutseid Eesti telekomisektorile,“ kommenteeris Tele2 Eesti juht Chris Robbins.
Märkimisväärne kliendibaasi kasv ja piiramatu neti ning hinnagarantiiga lahenduste populaarsuse tõus tõi Tele2 Eestile aastaga kaasa 8%-lise tõusu lõpptarbija teenuste tulus. Ettevõtte kasum kasvas 2022. aasta sama perioodiga võrreldes protsendi võrra. “Majandustulemused kinnitavad, et vaatamata inflatsioonisurvele võitleme meie ikka selle nimel, et pakkuda klientidele parimaid ja mõistliku hinnaga lahendusi. Samal ajal jätkame ka investeeringuid meie inimeste ja teenuste arendamisse,“ sõnas Robbins.
Robbins tõi teenuste arendamise näitena välja 5G leviala järjepideva laiendamise, millest saab täpsema ülevaate Tele2 kodulehelt. „Seda, et investeeringud inimeste arendamisse ja parima klienditeeninduse pakkumisse end ära tasuvad, ilmestab nii kolmandat aastat pälvitud enim soovitatud telekomiettevõtte tiitel kui ka Eesti Parima Teenindaja konkurss, kus tele2lased võtsid konkursi ajaloos esmakordselt kolmikvõidu. See on suur tunnustus ja oluline samm, et saada enim soovitatud ning parima klienditeenindusega ettevõtteks Eestis,“ märkis Robbins.
Tele2 Eesti juhi sõnul on ettevõtte missiooniks seista ka klientide heaolu eest. „Jätkame võitlust selle nimel, et lisaks meie klientidele ehk sõpradele saaks ka iga teise telekomi klient vähemalt kord aastas talle sobivaima mobiilipaketi soovituse. Meie uued mobiilipaketid kannavad samuti eesmärki vastata klientide muutunud eelistustele, olles personaalsed, piiramatud, turvalised ja hinnagarantiiga,“ sõnas Robbins kokkuvõtteks.
2023 I | 2022 I | Kasv (%) | |
Kliendibaas | 474 794 | 456 580 | 4% |
Lõpptarbijate teenuste tulu (EuSR) |
€14,86 mln | €13,73 mln | 8% |
Kasum (EBITDAaL) | €4,46 mln | €4,42 mln | 1% |