UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!
Heaks lahenduseks, kuidas hinnatõusu olukorras mõistlikke valikuid teha, on võrrelda, mida erinevad ettevõtted sarnaste teenustena pakuvad. Näiteks telekomi ettevõtete puhul on heaks abiliseks kolme samaväärse paketi võrdlus. Täpsemalt on luubi alla võetud Tele2, Elisa ja Telia põhiteenuseid (kõned ja internet) pakkuvad paketid: piiramatu lahendus, perelahendus ning kõige soodsam valik.
„Sarnaselt teistele kulutustele on ka interneti- ja kõnepaketi puhul kõige olulisem üle vaadata oma praegune pakett pilguga, kas see on sinu praeguste tarbimisharjumuste ja -vajaduste juures kõige mõistlikum lahendus. Näiteks kas poleks mõistlikum võtta endale suurema internetimahuga igakuine pakett selle asemel, et praeguses paketis internetimahu lõppedes eraldi mahtu juurde osta, mis kokkuvõttes läheb rohkem maksma. Peredele soovitame vaadata, kas praegused paketid tasuks liita üheks perelahenduseks,“ selgitab Tele2 turundusdirektor Ines Estrin.
Piiramatu internetiga soodsaimad paketid:
Perepakett:
“Perepaketi olulisus ja eelis seisneb loogikas “rohkem on vähem”. See tähendab, et iga järgnev perepaketi lahendusega liituja saab paketi enam kui poole soodsamalt võrreldes tavapaketiga. Samas saab iga liige kõiki paketi eeliseid kasutada täiesti eraldiseisvalt (näiteks rändlusteenuse maht EL-s, kõned Eestist EL numbritele jne). Piiramatu perele lahendusega käib kaasa ka hinnagarantii. Saame öelda, et ligikaudu neljandik meie piiramatute pakettide kasutajaid valivad ka Piiramatult Perele lahenduse,” räägib Tele2 turundusdirektor Ines Estrin.
Kõige soodsam pakett:
„Kuna tänapäeval on lisaks kõnede mahule oluline ka interneti maht paketis, on välja toodud need kolm lahendust. Kõige soodsam lahendus on populaarne valik ka lastele esimeseks paketiks,” selgitab Tele2 erakliendi kõneteenuste valdkonnajuht Henry Murumaa.
“Samuti tuleks vaadata, kas esialgu kõige odavamana tunduv lahendus on ka päriselt kõige soodsam. Valides paketi vaid hinna põhjal ning mitte arvestades oma kasutusharjumust, võib kulu teenusele osutuda esialgu planeeritust suuremaks. Näiteks nutitelefonide kasutajatel ei ole mõistlik valida väga väikese andmemahuga pakett, sest tihtipeale ei ole regulaarselt nutitelefoni kasutajale 1-2GB andmemaht piisav. Ka siin tuleb arvestada, et lisa andmemahtu tellides võib esialgu kõige odavamana tundunud lahendus osutuda hoopis kallimaks kui suurema andmemahuga pakett,” lisab Murumaa.
Artikkel on täismahus avaldatud SIIN.