UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!
Tele2 lõpptarbija teenustulu kasvas võrreldes 2020. aastaga 12%, ulatudes 54 miljoni euroni. Edukas aasta tõi ettevõttele ka parima teenindusega operaatori tiitli.
2021. aasta oli Tele2 Eesti jaoks kolmas järjestikune tugeva kasvu aasta, näitavad sideettevõtte lõppenud aasta majandustulemused. Tele2 lõpptarbija teenustulu kasvas võrreldes 2020. aastaga 12%, ulatudes 54 miljoni euroni. Kogu käive kasvas 2020. aastaga võrreldes 7%, ulatudes 84 miljoni euroni. EBITDA ehk ärikasum enne kulumit kasvas võrreldes 2020. aastaga 6%, ulatudes 2021. aastal 24 miljoni euroni.
Viimase aasta jooksul jätkas Tele2 kliendibaas kasvu nii äri- kui eraklientide segmendis. „Meie kliendibaasi kasv annab jätkuvalt tunnistust sellest, et Eesti inimesed hindavad läbipaistvat ja mõistlikku hinnastamist, mille eest Tele2 tugevalt seisab,” rõhutab Tele2 Eesti juht Chris Robbins. “Teeme tööd, et kaotada Eesti sideturult ebaõiglane “letialune” hinnastamispraktika, kus kliendile pakutakse paremat hinda alles siis, kui ta ähvardab oma teenusepakkujat lahkumisega. Robbinsi sõnul tähendab praegune süsteem, et suur osa Eesti inimestest maksab ilma enda teadmata ebamõistlikult kõrgeid hindu.”
Andmesidekasutus kasvas ligi 50%
“Koroonapandeemia on näidanud, et koduõppe, voogedastuste ning nutikodude arenedes kasvavad tarbitavad andmemahud kiiresti. Üheks kliendibaasi kasvu eelduseks on seega kvaliteetse ning mõistliku hinnaga internetiteenuse pakkumine,” rõhutas Tele2 Eesti juht. “2021. aastal kasvas meie võrgus andmesidekasutus Eesti ligi 50%, mis tõendab hästi, et mõistame oma klientide vajadusi järjest osavamalt ning pakume meelepäraseid lahendusi, aga siin on peidus signaal ka regulaatorile ja poliitikakujundajale – andmemahud ja võrgukasutus kasvavad nüüd väga kiiresti – me ei saa homseid netikiiruse vajadusi hinnata eilse päeva andmekasutuse põhjal. Eesti inimesed vajavad ülikiiret püsiühendust mõistlikemate hindadega.”
Hoolimata üleilmsest tervisekriisist kasutasid Tele2 kliendid eelmisel aastal veelgi enam ka andmeside rändlusteenust. 2021. aastal kasvas rändlusteenuse kasutusmaht lausa 60%, populaarseimateks reisisihtkohtadeks olid Tele2 klientide andmeside kasutuse järgi seejuures Austria, Belgia, Bulgaaria ja Horvaatia. Populaarsust kogub ka rändlusteenuse kasutamine väljaspool Euroopat, kus aastased mahud kasvasid lausa 300%. Väljaspool Euroopa Liitu kasutati Tele2 mobiilset internetti enim Ühendkuningriigis, Türgis ja Venemaal.
Jõuline sisenemine püsiinterneti ja TV-ärisse
“Oma klientidele kõrge kvaliteediga ning taskukohase internetiühenduse pakkumiseks tegime eelmisel aastal suuri investeeringuid. Investeeringud põhivarasse kasvasid 2020. aastaga võrreldes 16%,” selgitab Robbins. “Suure osa sellest suunasime võrgu mahtude ja võimsuse suurendamiseks, ent keskendusime ka oma võrgu moderniseerimisele, millega lõime aluse tulevikutehnoloogiate juurutamisele – VoLTE ehitusele ning 5G-võrgu lansseerimisele 2022. aastal.”
2021. aastal sisenes Tele2 jõuliselt ka püsiinterneti ärisse, pakkudes taskukohaseid internetilahendusi nii koju kui ka kontorisse, kasvades selles segmendis 1000 kliendi võrra. Samuti arendas ettevõte koostöös Go3-ga turule toodud kaablivaba TV-teenust, kasvatades teenuse kasutajate hulka kaks korda.
Parima teenindusega sideoperaator
Mõistliku hinna kõrval peab Chris Robbins edu võtmeks ka suurepärast teeninduskvaliteeti, milles on Tele2 viimase aastaga teinud tugeva tõusu. 2021. aastal sõltumatu uuringufirma DIVE poolt korraldatud uuringu põhjal on sideettevõtetest just Tele2 Eesti parima teenindusega. Samuti selgus Kantar Emori 2021. aasta uuringutulemustest, et Tele2 on parima teenindusega sideettevõte. “Oma klientidele Eesti parima teeninduse pakkumiseks võtsime 2021. aastal veelgi tugevamalt fookusesse oma töötajad, kellele tahame pakkuda arendavat töökeskkonda ning põnevaid koolitusi, mille fookuses on terviklik eneseareng – me ei ole teised inimesed, kui tööpäev lõppeb. Meie endi inimestest ja nende eneseteadlikkusest saab alguse ka klientide heaolu,” selgitab Robbins. “Kahtlemata näitavad DIVE uuringu tulemus ning klientide poolt enim soovitatud sideettevõtte tiitel, et oleme valinud õige lähenemise,” sõnas Robbins lisades, et hooliv ja inimlik suhtumine on pandeemia tingimustes veelgi olulisemale kohale tõusnud.
„Tele2 jätkab võitlust ebamõistlikult kõrgete interneti hindade ja letialuste pakkumiste vastu ning seisab ka 2022. aastal parima teeninduskogemuse eest,“ lubab Robbins.