UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!
Tele2 on selle peale tegelikult ka mõelnud. Oled sa klient või mitte – saad tuua oma vana seadme meile remonti, et selle eluiga kestaks kordades kauem.
Meie jaoks on väga olulisel kohal meie sõprade rahulolu ja hea emotsioon. Sellepärast olemegi mugavdanud oma klientidele kõik teenused ühte kohta – sa ei pea enam oma telefoni mujal remontima.
Kellele remont mõeldud on?
Oma seadmed saavad lisaks Tele2 klientidele remonti tuua ka kõik, kes veel Tele2 kliendid ei ole. Seadmed ei pea parandusse toomiseks samuti meilt ostetud olema. Seega aitame rõõmsalt kõiki, kes meie esindustest abi otsima tulevad.
Kuidas see käib?
Remonti vajavad seadmed saab viia endale sobivasse Tele2 esindusse. Seal võtab meie müügispetsialist seadme vastu ja vaatab üle. Seejärel suunab juba edasi meie partneri SmartMasteri juurde, kes teostab vajamineva remondi. Kui remont on teostatud, siis saadetakse seade sobivasse esindusse tagasi, kus on võimalik korda tehtud seade kätte saada.
Kui sul on seade, mis vajab remonti garantiikorras, siis selleks peab sul olema kindlasti kaasas ostudokument. Kui seda kaasas ei ole, siis garantiiremondi alla see töö kahjuks ei kuulu.
Kui sa soovid eelnevalt seadme remonti viimist teada, palju sinu seadme remont maksma läheb, siis seda saad sa väga edukalt teha meie partneri SmartMasteri kodulehel https://smartmaster.ee/. Sinna sisestad oma seadme mudeli, mis vajab remonti, pärast mida kalkuleerib süsteem sulle vastava hinna.
Aga milliseid seadmeid on võimalik meile remonti tuua?
Praegusel hetkel võtame remondiks vastu AINULT telefone, kellasid, tahvelarvuteid, kõrvaklappe ja Apple’i sülearvuteid.
Et asi oleks veelgi lihtsam, siis võtame kokku sammud, mida tuleb teha, et oma seade parandatud saada:
1. Vii oma seade endale sobivasse esindusse. Olgu selleks telefon, kell, tahvelarvuti, kõrvaklapid või Apple’i sülearvuti.
- Garantiilise seadme korral ostudokument, dokumendi puudumisel mittegarantiiline remont, millele tehakse hinnapakkumine.
2. Müügispetsialist saadab seadme remonti.
3. Kui su ese on parandatud, saadetakse seade soovitud esindusse tagasi, kust selle ka kätte saad.