Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Tele2 on Eesti parima teenindusega sideoperaator

Eesti parima teenindusega sideettevõte on Tele2, selgus värskest uuringufirma Dive poolt korraldatud sõltumatust testostude-põhisest uuringust. 

Uuringufirma Dive avaldas äsja iga-aastase teeninduskvaliteedi uuringu tulemused, mille kohaselt pakub Eesti sideettevõtete seas parimat teenindust Tele2. Ettevõtte edumaa konkurentide ees on märkimisväärne – Tele2 puhul sai teeninduskogemus hindeks 89,65%, Elisa tulemuseks oli 67,89% ning viimasel kohal on Telia, mille teeninduskogemust hinnati 65,65% vääriliseks. Uuring viidi läbi testostude (mystery shopping) meetodit kasutades. Testkliendid külastasid kolme sideettevõtte esindusi suuremates Eesti linnades – Tallinnas, Tartus, Pärnus, Narvas ja Viljandis. Külastati iga sideettevõtte kümmet esindust, mille käigus pöördusid testijad teenindajate poole sooviga soetada endale uus telefon.  

Parimat teenindust saavad pakkuda parimad inimesed 

“Tele2 eesmärk on pakkuda parimat teeninduskogemust Eestis. Nii Dive uuringu tulemus kui ka enim soovitatud sideettevõtte tiitel on selge märk sellest, et oleme valinud õige lähenemise,” sõnab Tele2 müügidirektor Aare Uusjärv. “Mõned võivad meid pidada pöörasteks – meis on kaheldud, sest tihti arvatakse, et peale toimiva teenuse ei ole klientidel midagi tarvis. Tele2s oleme veendunud, et on: inimesed vajavad, et neid märgataks ja kuulataks, et nende väljakutsetesse suhtutakse kire, mitte tülpimusega.” 

Uusjärv selgitab, et ettevõtted peavad senisest rohkem panustama oma inimestesse, sest parimat teenindust saavad pakkuda parimad inimesed. “Tele2s keskendume inimeste terviklikule arendamisele. Meie inimeste arengut toetavad igapäevaselt klienditeeninduse guru ja müügitreener ning kaasame oma tegevustesse Eesti parimaid teeninduseksperte nagu Elina ja Alar Ojastu ning Rain Tunger." Lisaks teeb Tele2 koostööd testostufirma Trendlinega, et saada vajalik sisend koolitustegevusteks.

"Ammu on möödas need ajad, kus hea teenindus tähendab seda, et teenindaja tunneb toodet ning oskab seda kliendile müüa. Ennekõike peab teenindaja tundma ennast, oma tugevusi ja nõrkusi ning seejärel on võimalik teadlikult kuulata ning nõustada klienti ja pakkuda kliendi ootustele vastavat teenindust," sõnab Uusjärv.

Tele2 – tugev tõusja 

Tele2 on teinud teeninduskvaliteedis ühe aastaga tugeva tõusu. Dive uuring mõõdab kaheksat kategooriat, esmakohtumisest lisamüügioskusteni, ümbrusest kontakti lõpetamiseni. Võrreldes 2020. aastaga on Tele2 tulemused tõusnud enamikus kategooriates. „Eriti tugevana paistavad meie puhul silma suhtlemisoskus (100%), võimaluste ja lahenduste pakkumisele antud hinne (98,5%) ning esindusse siseneva kliendi märkamine ja vastuvõtt (96,6%),“ selgitab Uusjärv. Võrreldes eelmise aastaga on kõige enam tugevnenud Tele2 teenindajate lisamüügioskused – selle kategooria tulemus kasvas 42 punkti võrra. „Lisamüügioskuste kasv näitab, et oskame järjest paremini vaadata oma klienti kui tervikut: mõista tema vajadusi, leida igaühele parimad lahendused ning tutvustada teenuseid, mis teevad elu lihtsamaks ja paremaks, ent millega meie kliendid veel kursis ei ole,“ rõhutab Uusjärv. 

„Dive uuringu tulemus on kõrvust tõstev hinnang senisele tööle, ent kindlasti ei kavatse me loorberitele puhkama jääda ja pingutame, et meie kliendid tunneksid end hoituna,“ rõhutab Uusjärv. „Tele2 pingutab edasi selle nimel, et meie inimesed tunneksid ennast hästi, saaksid areneda ja seeläbi säravate silmadega tööl käia. Meie oma inimeste heaolust algab kõik.“