UUDISED
Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!
Tele2 Eesti kolmanda kvartali lõpptarbija müügitulu kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13%, ulatudes kokku 13,9 miljoni euroni. Kasum enne kulumit suurenes 2020. aasta kolmanda kvartaliga võrreldes 6%, ulatudes 4,8 miljoni euroni.
Viimase kaheteistkümne kuu jooksul on operaatori kliendibaas kasvanud 6000 äri- ning erakliendi võrra. „Kliendibaasi jõuline kasv annab tunnistust sellest, et Eesti inimesed peavad oluliseks ausat, läbipaistvat ning mõistlikku hinnastamist, mille eest Tele2 seisab. Teeme tööd, et kaotada Eesti telekomimaastikult ebaõiglane „letialune” hinnastamispraktika, kus kliendile pakutakse paremat hinda alles siis, kui ta on operaatori juurest lahkumas. See tähendab aga, et suur hulk inimesi Eestis maksavad kliendiksoleku perioodil ebamõistlikult kõrgeid hindu ilma, et nad oleksid sellest teadlikud," kommenteeris Tele2 Eesti tegevjuht Chris Robbins. Viimase aasta jooksul on operaator esimesena turule toonud ka mitmeid piiramatuid side- ning kõnepakette, mis on äri- ja eraklientide seas on hästi vastu võetud, olles oma hinnastamiselt selged ning ilma siduvate tähtajaliste lepinguteta
Lisaks sideteenustele on ettevõte stabiilselt kasvamas taskukohaste internetilahenduste pakkujana koju ja kontorisse – eelmise aasta sama ajaga võrreldes on Tele2 internetikasutajate arv kasvanud 16 protsendi võrra. Robbinsi sõnul näeb operaator järjest suurenevat nõudlust kvaliteetse mobiili- ja internetiühenduse järgi: „Klientide juurdekasvu toetab mõistliku hinnaga pakutav heal tasemel teenus. Näiteks oleme eelmise aastaga võrreldes täheldanud andmeside kasutuses üle Eesti keskmiselt paarikümne protsendilist kasvu. On ka piirkondi, mis on mahtusid kordades kasvatanud – nii on Kuressaares ja Haapsalus andmeside kasutus tõusnud pea 50 protsenti," tõi Robbins esile.
„Klientide suurenev nõudlus interneti järgi nõuab ka mahukamaid investeeringuid, et jätkata kõrge kvaliteediga, taskukohase internetiühenduse pakkumist. Selleks kasvatasime käesoleva aasta kolmandas kvartalis põhivara investeeringuid eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 50% võrra ja tegime ettevalmistusi VoLTE ja 5G lansseerimiseks 2022 aastal,“ kommenteeris Robbins.
„Meie suurepärase finantstulemuse aluseks on kindel usk, et suurepärane klienditeenindus ning hea kvaliteediga, mõistlikult ja läbipaistvalt hinnastatud sideteenused on kõik, mida kliendid vajavad," tõdes Robbins.