52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

UUDISED

Ole kursis sellega, mis Tele2s toimub. Loe kõige värskemaid uudiseid!

Eesti parim klienditeenindaja, anna end konkursile üles ja sõida Las Vegasesse!
02.03.2020

Tänasest algab Hea Teeninduse Kuu, mille eesmärk on pöörata tavapärasest enam tähelepanu teenindajate tänuväärsele tööle, märgata suurepärast teenindust ja propageerida hea teeninduse põhimõtteid ühiskonnas laiemalt. Hea Teeninduse Kuud tähistatakse Eestis sel aastal juba 17. korda.

„Hea teeninduse kuuga kutsume inimesi märkama suurepärast teenindust ja tublidele teenindajatele kiitust jagama. Sageli kipub olema nii, et märgatakse, kui teeninduses on midagi halvasti, aga head teenindust peetakse normaalsuseks,“ ütles heateenindus.ee asutaja ja juht Urmas Kõiv, kelle sõnul suurendab positiivne tagasiside teenindajate soovi teha oma tööd hästi ja suurema rõõmuga. Kõivu sõnul on teenindaja amet täna organisatsioonides ja ühiskonnas muutumas – teenindajat nähakse üha enam asjatundja ja nõuandja rollis.

Uuringufirmade Inspired UM ja Norstat mullu detsembris läbiviidud teeninduse uuringust selgus, et 78% eestimaalastest peab kohalikku klienditeeninduse taset heaks või isegi väga heaks. „Suurepärane teenindus on üks organisatsiooni nurgakive ja rõõm on näha, et teeninduse parendamisele pööratakse üha rohkem tähelepanu. Selleks, et olla klienditeeninduse superstaaride jaoks konkurentsivõimeline tööandja, peavad ettevõtted igapäevaselt jõupingutusi tegema. Näiteks meie täiendame oma motivatsioonipaketti iga-aastaselt nii, et see oleks tõepoolest motiveeriv,“ ütles Tele2 personali ja klienditeeninduse direktor Sirli Seliov, kelle sõnul on klienditeenindajate töö väärtustamine ja neile tagasiside andmine oluline, sest teenindajad annavad oma igapäevatöös parima, et kliendid saaksid alati meeldiva ja professionaalse teeninduse osaliseks. „Ettevõtete üheks alustalaks on nende inimesed, kes on ühtlasi ka parimateks brändisaadikuteks. Teenindusettevõtete puhul on just klienditeenindajad parimaks indikaatoriks, milline on ettevõtte kultuur, väärtused ja suhtumine. Oma inimestesse panustamine on esmatähtis, nii paraneb ka üleüldine klienditeeninduse tase Eestis.“

Sel aastal toimub samaaegselt kolm erinevat võistlust: „Tartu parim teenindaja 2020, „Tallinna parim teenindaja 2020“ ja „Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2020“. Konkurssidele saab registreeruda kuni 9. märtsini Heateenindus.ee veebikeskkonnas.

Tartu Parim Teenindaja konkursi finaal toimub 17. märtsil Tartus, Tallinna Parim Teenindaja ja Eesti teiste piirkondade Parima Teenindaja konkursside finaalid toimuvad 25. märtsil Tallinnas. Kolme piirkondliku konkursi kolm parimat võistlevad „Eesti parim teenindaja 2020“ suures finaalis, mis toimub 15. aprillil Tallinnas Hestia Hotel Europa konverentsikeskuses.

Hea Teeninduse Kuu raames toimub ka üleriigiline kampaania Kiida Teenindajat, millega kutsutakse inimesi märkama ning kiitma häid teenindajaid, teenindust ja teenuseid. Säravaid teenindajaid saab kiita Hea Teeninduse veebilehel või kirjutades kiituse teeninduskohtades olevatele sedelitele. Kuu lõpus saavad teeninduskohad, mis kogusid klientidelt märtsikuu jooksul vähemalt 30 kiitust, tunnistuse ja uksekleebise Kliendid Kiidavad 2020.

Hea Teeninduse Kuud korraldab Heateenindus.ee, suurtoetajaks on Tele2.