52151B6F-E1ED-4DCC-ADC0-86546BB76911 Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
83EB849E-4718-4C86-BE47-BE20EA3E028F Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

E-kanalitega teadlikult tulemusteni
#ärijutud
4 minuti lugemine
Avaldatud:
07.10.2022
Uuendatud:
19.10.2022
Autor:
Tele2

Igal südamega äris oleval ettevõttel on oma visioon, kuidas juhitult ja läbimõeldult külastajateni jõuda ning meiegi Tele2s seisame hea selle eest, et olla nutikale kasutajale nutikas partner. Tele- ja kommunikatsiooniettevõtetes ei ole e-äri kasvav tähtsus enam mingi uudis ning tagasihoidlikust e-poest on tänapäeval saamas tõsiseltvõetav tugi ka kauplustele ning  kaugmüügi kanalitele.  

Teame, et suudame teadlikult juhtida sisu, mida oma sõpradele kuvame. Jah, sõbrad – just nii kutsume me oma uusi ja olemasolevaid kliente, sest tahame pakkuda neile parimat. Olgu selleks kvaliteetsed sisulehed, ajakohane seadmete ja teenuste info või ettevõttes sees toimuv meeskondade vaheline koostöö – panustatud pühendumine ja aeg tasuvad end käegakatsutavate tulemustega. Meie jaoks ei ole kaotus see, kui sõber jätab esimeses puutepunktis ostu sooritamata – võibolla on just parim teenindus või asjalik infokild see, mis toob ta teadlikumalt teise kanalisse tagasi.  

Võib-olla olete märganud, et nii mõneski Tele2 esinduses on lisaks seadmetele, reklaamidele ja väljapanekutele asetatud seinale ekraan, mis on saali poole. See ei seisa seal asjatult ega oota teenindajaid – nii anname me esinduse külastajale hoopis võimaluse kogeda meie e-kanaleid. Ekraanil olev sisu on täpselt see, mida me nutiseadmetes oma kasutajatele näitame – abilehed, iseteenindus ning muidugi ka e-pood. Omamoodi infoallikana toimival ekraanil saab sõber järjekorras oodates aega veeta, tutvuda huvi pakkuva seadme tehniliste andmetega või lugeda blogipostitusi ning seda ilma, et isikliku seadme peaks taskust välja võtma või muretsema kalendrikuus järele jäänud netimahu pärast.  

Me mõistame, et kvaliteetne klienditeekond on läbipaistev, arusaadav ja lihtne. Teenusepakkujana ei taha me asjatut segadust, üleliigseid klikke ega ebavajalikke andmeid. Meie paindlikkus ning tahe pidevalt protsesse parendada ongi meie edu võti. Tulevikku tuleb vaadata lahenduste perspektiivist ja teekonnad, mis täna ei toimi, saab ajahetke takerdumata ümber kujundada. Kõige tõhusam viis selleks on jälgida pidevalt kasutajate tagasisidet (NPS) ning viia disainerite abil läbi erinevaid kasutusteekondi peegeldavaid teste. Kui selgub, et sõbra jaoks on midagi olulist e-kanalitest peitu jäänud või raskesti kasutatav, siis on meie missioon see taas nähtavaks ja selgeks teha.  

Heaks näiteks on meie viimase aja ühine eesmärk, et lihtsustada e-poest iseteenindusse ning vastupidi liikumist. Kui varasemalt olid meie keskkonnad teineteisest kaugel ning nõudsid seeläbi kasutajalt rohkem kannatust, siis tänaseks ei ole meie sõbral enam piiranguid, kuidas ta meieni jõuab. Olles turvaliselt sisse loginud, saab kiirelt ja mugavalt jätkata kõiki kättesaadavaid toiminguid igas e-kanalis. Arve maksmine iseteeninduses, uue kõnepaketi tellimine ning vinge nutiseadme ost ei nõua enam eraldi sisse logimisi.  

Kogemused ja koos tegemise tahe panevad meid ühiselt pingutama, et leida sõbrale sobivaim lahendus ning osata vastu võtta pahur tagasiside – me saame õppida oma vigadest. Nii, nagu e-kanali kommunikatsioon peab pidevalt kasvavas konkurentsis olema selge ja ajakohane, peavad ka lehel olev struktuur ja veateated peegeldama reaalselt tekkinud murekohti, et olla kasutajale mõistetavad. Targalt juhitud sisuga saame me vähendada asjatuid tegevusi ning meie kasutaja on e-kanalites iseseisev, teadlik ja toimetulev. Öeldakse ju, et ära osta põrsast kotis –  nii proovimegi seista hea selle eest, et kasutaja eest poleks peidetud teenuseid või lisatasusid ning info- ja ostuteekonnad annaksid võimalikult häid kogemusi.  

Info kvaliteet on tänapäeval võrdusmärk potentsiaalsest müügist. Lihtne on kaotada sõber konkurendile, kes haldab oma andmeid detailse täpsusega ning märkab sõbrale huvi pakkuva kampaania teha. Aina nutikamad kodud, seadmed ja lisavidinad vajavad sama nutikat lähenemist e-kanalites. Milleks olla „ruudulise vihikuga tädi“ kui ostu- ja infoprotsessis saab olla aina automatiseeritum, soovitused ja sisulehed on võimalik käituma panna vastavalt kasutaja vajadustele ning lisaks heale teenindusele suudame pakkuda ka väärtust loovaid tehinguid. Meile meeldib, kui heast kokkupuutepunktist jääb positiivne kogemus ja seda julgetakse jagada.  

Selleks, et eelpool mainitud konkurentsis silma paista, tulevad mängu ka selge disain, mängulised lahendused ja huvi pidevalt areneda. Mida visuaalselt haaravam sisu, seda lihtsam on peegeldada kasutaja käitumist – kui kiirelt leitakse kodulehelt üles vajalikud teenused ja tükid ning milline protsent teekondadest lõppeb päriselt tehingu või ostuga. Tänapäeva kasutajal on luksus olla nõudlik ning teenusepakkuja saab sellele vastata vaid järjepidevalt pingutades. Võtame arvesse tarbija huvid, küsime küsimusi, millele kasutajad saavad vastata ning tunnistame oma piire – planeeritud tegevustega jõuame äris kaugemale, kui pimeduses kobades. Ainsad, kellest me peame paremad olema on need, kes me olime eile.

Targast planeerimisest, kirest ja uudishimust ajendatuna toimetamegi e-äri meeskonnaga pühendunult selle nimel, et teadlikkus, mõistmine ja kaasatus jõuaksid läbi töö ja teadmiste meie e-kanali kasutajateni. E-äri on meie süda! 

 

Lennukaid teekondi soovides 

Karin Tammiste 

Tele2 e-poe tootejuht

 

Autor
 Tele2
Tele2
Tele2
See artikkel on valmis küpsetatud suure hoole ja armastusega tele2laste või meie koostööpartnerite poolt. Loodame, et said väärt infot!