Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Kiire ja lihtne kasutusrent ärikliendile

Miks valida kasutusrent?

Suurem finantsvabadus

Usume, et ettevõte ei peaks vaba kapitali siduma ajas väärtust kaotavate varadega, vaid tasuma vara kasutamise eest kuumaksetega.

Vabadus

Lepingu lõppedes saad vara tagastada, vahetada või hoopis välja osta.

Kindlus

Kuumakse on kogu rendiperioodi jooksul fikseeritud (ei ole euriborist sõltuv)

Turvalisus

Soovi korra on kindlustus hinna sees ja ei pea muretsema kui rendiseadmega midagi juhtub rendi perioodi jooksul​

Seadmete rentimine on lihtne

Vali välja renditoode
Vali välja oma lemmiktoode ja sobivad lisatarvikus ning otsusta, kui pikaks perioodiks rendi sõlmida soovid.

Vormista renditeenus
Vormista renditeenus meie Tele2 esinduses või jäta enda kontakt SIIN.

Kasuta ja uuenda
Naudi oma uut renditoodet muretult, kuni on aeg see tagastada või uue vastu vahetada.

Krediiditoodete võrdlus

 
Kasutusrent
Kapitalirent
Laen
Lepingu eesmärk on vara kasutada omandada omandada
Vara omand kuulub rendileandjale rendileandjale kliendile
Vara on automaatselt kindlustusega kaetud jah ei ei
Kuumakse on vara jääkväärtuse võrra väiksem jah ei ei
Tehing vähenab laenuvõimet ei jah jah
Käibemaks tasutakse igakuise maksega tehingu hetkel 100% ettemaksena lisandub intressikulu käibemaksul
Vananenud seadmete omamise risk on rendileandjal kliendil kliendil
Vara saab lepingu lõppedes tagastada, omandada, vahetada ainult omandada vara on omandid

KKK

Miks on kasutusrent mõistik lahendus ärikliendile?
  • Vabadus: Lepingu lõppedes saab vara tagastada või hoopis välja osta
  • Kindlus: Kuumakse on kogu rendiperioodi jooksul fikseeritud (ei ole euriborist sõltuv)
  • Suurem finantsvabadus: Vabaks jäänud vahenditega saab katta muid vajalikke kulusid  (kontorirent, turundus) või teha investeeringuid
  • Säästab loodust: Vanad seadmed ei jää lauasahtlisse tolmu koguma, vaid need suunatakse taaskasutusse. See tagab väiksema reostuse kogu maailmas.
  • Seade ei lähe ettevõtte põhivarasse - lihtsam raamatupidamine: Olenevalt ettevõtte raamatupidamisstandarditest ei pea antud kohustus raamatupidamisse kohustusena üles võtma, vaid seda saab näidata igakuiselt kulureal igakuise kuluna nt. nagu kontoriruumide rent – seega maksevõimekus ei lange ning näiteks teisi investeeringuid tehes ei vaata teised finantsasutused sellele kuidagi „maksevõimekust vähendavalt“ Käibemaksukohuslasest ettevõte saab tagasi ka käibemaksu (käibemaks on arvestatud igakuiste maksete sisse).
  • Turvalisus: Soovi korra on kindlustus hinna sees ja ei pea muretsema kui rendiseadmega midagi rendi perioodil juhtub. Sõber võib kasvõi igal aastal seadme uue lipulaeva vastu välja vahetada (lepingu periood 12 kuud) - nii on seade alati värske ja töökorras. 
  • Tutvu kasutusrendi võimalike perioodide ja tingimusega SIIN.
Kes on Tele2 äriklientidele pakutava kasutusrendi koostööpartner?

Tele2 äriklientidele pakub kasutusrendi teenust Täisteenusliisingu AS

Millised on kasutusrendilepingu tingimused?

Kasutusrendilepingu vara tingimustega saab tutvuda SIIN.

Kui pikk on mu leping?

Lepingu periood kokku koosneb üleminekuperioodist ja sellele järgnevast rendiperioodist, mille pikkus on kokkulepitud lepingus. Üleminekuperiood algab vara kättesaamise hetkest ja kestab kuni vara kättesaamise kvartali lõpuni, seejärel algab rendiperiood. Lepingu periood = üleminekuperiood + rendiperiood.

Millal mu leping lõppeb?

Lepingu lõppemise päev on fikseeritud rendilepingus. Juhul kui vara üleandmise kohta on sõlmitud vara üleandmise-vastuvõtu akt on lepingu lõppemise päev fikseeritud aktis. Kõik lepingud lõppevad 4x aastas kvartali lõppudes (31.märts, 30.juuni, 30.september, 31.detsember).

Millisel juhul sõlmitakse vara ülandmise-vastuvõtu akt?

Vara üleandmise-vastuvõtu akt sõlmitakse juhul kui Tele2 ei saa Teile kohe rendilepingu sõlmimise hetkel vara kätte anda ehk toimub vara tarne. Aktis fikseeritakse vara kättesaamise kuupäev ning rendiperioodi lõpp.

Kas saan lepingu enne lepinguperioodi lõppu lõpetada?

Jah see on võimalik, kuid me ei soovita seda kunagi teha. Lepingu ennetähtaegsel lõpetamisel on kohustus kõik rendimaksed lõpuni tasuda. Kui on soov seda siiski teha, siis kirjuta teenusliising@teenusliising.ee.

Minu kasutusrendi leping hakkab varsti lõppema, mida pean tegema?

Ära muretse, Täisteenusliising võtab Teiega ise ühendust üks kuu ennem lepingu lõppemist ja esitame tahteavalduse kus saate märkida kas soovite lõpptähtpäeval vara omandada või tagastada.

Milline kindustuskaitse on minu rendiseadmel/lepingul?

Kui oled seadme kindlustanud Täisteenusliisinguga, siis kirjuta teenusliising@teenusliising.ee ning nad täpsustavad Teie lepingu kindlustuskaitse tingimused.

Varaga juhtus kahju, mida pean tegema?

Kui Teil on kindlustuskaitse Täisteenusliisinguga, siis andke esmajoones sellest märku teenusliising@teenusliising.ee ning seejärel vii seade lähimasse Tele2 esindusse ning registreeri kahjujuhtum. Kui kindlustuskaitset Täisteenusliisinguga polnud, siis kirjuta endiselt teenusliising@teenusliising.ee ning partner leiab mõlemale osapoolele sobiva lahenduse. Täisteenusliisingu varakaitse põhimõtetega saab tutvuda SIIN.

Olen kaotanud allkirjastatud lepingu, mida pean tegema?

Kirjuta teenusliising@teenusliising.ee ning Teile saadetakse sõlmitud lepingu koopia.

Kust leian maksegraafiku?

Kasutusrendi lepingutel puudub eraldi maksegraafik, lepingus on fikseeritud igakuise makse suurus, maksetähtaeg ning lepingu lõppemise päev (kui on sõlmitud üleandmise-vastuvõtu akt siis on fikseeritud aktis).

Millisel kuupäeval rendiarveid esitatakse?

Arveid esitatakse igal kuul 18. kuupäeval.

Millise perioodi eest arveid esitatakse?

Arved esitatakse käesoleva kuu kasutuse eest. Näide: 18.juunil esitatud arve on juunikuu kasutuse eest.

Miks on minu esimene arve väiksem kui kuumakse?

Lepingu periood algab vara kättesaamise hetkest ning arve esitatakse proportsionaalselt vastavalt päevade arvule, seega kui vara kättesaamise kuupäev on suurem kui 1, on käesoleva kuu arve kuumaksest väiksem.

Miks on minu esimene arve suurem kui kuumakse?

Lepingu periood algab vara kättesaamise hetkest ning arve esitatakse proportsionaalselt vastavalt päevade arvule. Kui vara saadakse kätte peale 15. kuupäeva esitatakse selle kuu kasutuse eest arve koos järgmise kuu arvega.

Kas tasumisel tuleb viitenumber märkida?

Jah, see on kohustuslik. Igal lepingul on unikaalne viitenumber. Kui viitenumbrit tasumisel ei märgita siis saadetakse makse Teile automaatselt tagasi.