IT-
haldus

IT-haldusteenus võtab vastutuse Sinu ettevõtte IT-taristu toimimise eest, mille tulemusena saad rahuliku südamega keskenduda oma põhitegevusele. Lisaks elementaarsele haldamisele võtame endale ka kohustuse olla Sinu täiskohaga IT-partner, hoolitsedes selle eest, et Sinu äri IT oleks tulevikukindel ja alati turvaline.

24/7
täishaldus

Meie teenus ei jää kunagi "haigeks" või ei "lahku töölt". Oleme Sinu äri jaoks alati olemas ning veendume üheskoos, et oled tulevikuks valmis. Suudame hallata kogu ettevõtte IT-d nii maapeal kui ka pilves.

Maailmatasemel haldus- ja seirekeskkond

Kasutame oma klassi parimat ITSM (IT Service Management) ja UEM (Unified Endpoint Management) lahendusi, mis võimaldab meil osutada turvalist, nähtamatut ja läbipaistvat haldusteenust.

Mugav ja
muretu

Sa ei pea olema IT-alane ekspert, vaid saad keskenduda oma põhiärile. Võtame tehnilise seadistamise enda peale, pakume alati Sulle tuge ja nõu.

Otsekontakt tipp-spetsialistidega

Sinu käsutuses pole üks indiviid, vaid terve meeskond, kes on alati olemas, koolitatud ja sertifitseeritud kõrgeimate standardite järgi.

Miks ja kellele?

"Igapäevase IT-ga tegelemine võtab liiga palju aega ja ressurssi ning takistab juba ettevõtte arengut."

Tuttav lause? Seda võib tänapäeval kuulda pea igalt teiselt ettevõtte juhilt. Selle mure lahendab IT-halduse sisse ostmine partnerilt, kes suudab hõlmata kogu ettevõtte IT-vajadusi, mõistes sealjuures äri ja IT omavahelisi seoseid ning vajadusi. See on Sulle, kui Sinu äris on lahendamata IT-alaseid probleeme, puudub selleks vastav võimekus või kompetents ja soovid kindlustada, et IT alati toetaks (mitte takistaks) äritegevust. Pikas perspektiivis säästad nii IT kuludelt vähemalt kolmandiku!

Hind alates 280 €

Täpsema hinna leiad teenuspaketi detailse kirjelduse juurest. Tele2 kliendid saavad TASUTA kaasa ka küberturbe analüüsi (väärtus 750 € + KM). Võta meiega julgelt ühendust ja leiame just Sulle parima lahenduse, mis aitab Sinu ärist maksimumi välja võtta.

Teenuse hind alates 280 € + KM (näidishind).

Näidishind kehtib 25 töökohaga kontori puhul 4h reageerimisajaga. Lisanduvad muude taristukomponentide hinnad. Koguteenuse hinnastamine toimub taristukomponentide kaardistuse alusel. Uute töökohtade ettevalmistus ja paigaldus hinna sees.

Kokkuvõte tegevustest, mis kuuluvad töökoha haldusteenuse skoopi 
  • Seadme, teenuse, tarkvaraga seotud kasutajatugi, nõustamine ja seadistamine;
  • Pidev monitooring (rikete ennetamiseks ja tuvastamiseks);
  • Korralised hooldustegevused (turvapaikamine, püsivara uuendused, driverite uuendused);
  • Turvaseadete haldus (kanname hoolt, et IT-varad vastaksid heal tasemel küberturvalisusele);
  • Töökohtade olemasoleva varunduse haldus;
  • IT-inventari kaardistus, dokumenteerimine, aruandlus, korralised kohtumised, arenduskava loomine ja hoidmine jms tegevused, mis on seotud IT-juhtimisega.
Lepinguga kaetud tegevuste kirjeldus (skoop) lahti kirjutatult:

Kasutajatugi: 

  • kasutajatugi pöördumiste registreerimisteks, lahendamiseks ja konsultatsiooni saamiseks; 
  • kasutajatoe poole pöördumiseks on järgmised võimalused: 
  • tõrgete lahendamine kliendi juures kohapeal. 


Võrguhaldustegevused:
 

  • võrgu aktiivseadmete seire; 
  • võrguaktiivseadmete konfigureerimine; 
  • võrgu aktiivseadmete turvafunktsioonide haldus; 
  • võrgurikete korral sekkumine; 
  • seadmete püsivara uuenduste paigaldamine; 
  • võrgu parandamiseks ettepanekute tegemine; 
  • VPN haldus. 


Töökohtade ja kontoriseadmete haldustegevused:
 

  • tarkvaraprobleemide lahendamine kaughalduse teel; 
  • tööjaamade operatsioonisüsteemi ja kontoritarkvaraga seotud probleemide tuvastamine ja lahendamine; 
  • kasutajate nõustamine; 
  • uute arvutitöökohtade ülesseadmine (domeeni lisamine, rakendustarkvara installeerimine); 
  • kontoriseadmete (printer, skänner) haldus ja hooldus; 
  • töökohtade turva- ja versiooniuuenduste jälgimine ja paigaldus. 


Serverite ja serveriruumiseadmete haldustegevused:
 

  • serveriruumi seadmete ja teenuste seire; 
  • serveri OS, tüüpteenuste ja rollide installeerimine, konfigureerimine; 
  • turvauuenduste paigaldamine; 
  • turvasätete, ligipääsude ja õiguste haldus; 
  • seadmete driverite ja püsivara uuenduste paigaldamine; 
  • kettakastide ja andmemassiivide haldus ja seire; 
  • virtuaalkeskkondade haldus (Hyper-V, VMware, XEN, KVM). 


Varunduse haldustegevused:
 

  • serverite ja töökohtade varunduse seire; 
  • varundusplaani loomine ja ajakohasena hoidmine; 
  • varunduse toimivuse seire; 
  • testtaastamised vajadusepõhiselt. 


E-maili teenuse haldamine:
 

  • teenuse ja meilivoo seire; 
  • postkasti seadete administreerimine; 
  • kasutajate haldus; 
  • spämmifiltri ja turvasätete haldus; 
  • meililistide, gruppide, teenuspostkastide haldus. 


Administratiivsed IT-haldustegevused:
 

  • IT-inventari pidamine; 
  • IT-dokumentatsiooni loomine ja ajakohasena hoidmine; 
  • tarkvaralitsentside haldus ja korrashoid; 
  • intsidentide ja teenindussoovide statistika ja aruandlus. 


Microsoft 365 teenuste haldustegevused:
 

  • Haldame kõiki 365 teenuskomponente: 
    • Azure Active Directory/AD Connect 
    • Office 365 kontoritarkvara 
    • Exchange Online meiliteenus 
    • OneDrive For Business 
    • Sharepoint Online 
    • Teams, Planner 
  • ametliku toe vahendamine teenuse kasutamisel tekkivate teenusepakkuja poolsete häirete korral. 


Strateegiline nõustamine:
 

  • arendusettepanekute tegemine IT-paremaks rakendamiseks; 
  • vajadusepõhised kliendikohtumised IT-arengukava koostamiseks ja tegevuste planeerimiseks; 
  • Infoturbe haldus ja auditid; 
  • uute tehnoloogiate tutvustamine; 
  • IT-arengukava loomine ja tööshoidmine. 

OIXIO on arenenud koos Eesti IT-ala teerajajatega alates 1991. aastast. Nende tänane meeskond ja võimekus sündisid 2019. aastal kahe Eesti ettevõtte – Võrguvara
ja MAX123 meeskondade ühinemisel – selge visiooniga muuta kvaliteedipilti Eesti IT-äriteenuste turul. Siira suhtluse, Sinu vajaduste täpse mõistmise ja originaalse süsteemsusega on OIXIO saavutanud valdkonna kõrgeima kliendirahulolu, kuid nad ei lakka arenemast. Mõistes motiveeritud ja kompetentse meeskonna olulisust, soovivad nad olla valdkonna hinnatuim tööandja.

Tutvu OIXIOga lähemalt nende kodulehel.