Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Ärikliendid peavad saama oma asju ajada võimalikult tõhusalt ja selles on abiks iseteenindus. Selle aasta suvel koostöös Norstatiga läbi viidud uuringust selgus, et 75% ettevõtteid kasutab telekomiteenuste raames iseteenindust ning 72% jaoks on iseteenindus eelistatuim info saamise kanal. Aeg on väärtuslik ressurss, mistõttu me kõik hindame mugavust, kiirust ja alati kättesaadavat teenust.
Möödunud kuul, 14.-15. septembril, toimus Itaalias, Bolognas ja Maranellos Bitdefender Telco partnerite konverents. Konverentsi eesmärgiks oli anda ülevaade arengutest, mis ootavad ees nii Bitdefenderit kui ka laiemalt küberkaitsemaastikku 2024. aastal. Eestist osales sündmusel Tele2 IT teenuste valdkonnajuht Janek Jaago.
Sa ju ikka tead, kuidas mustkunstnikud trikke teevad? Nad juhivad inimeste tähelepanu mujale ning lõpuks ei saa keegi aru, kuidas „ime” sünnib. Publik vaatab fakiiri vasakut jalga, tema nikerdab samal ajal aga parema käega, ning tulemus on uskumatu.
Hiljuti kaaperdati Põhja-Tallinna ja ansambli esiräppari Jaanus Saksa Instagrami ja Youtubei kontod. Kui algselt tekkis oht, et kogu Youtube’i kanalisse kogunenud 17 aasta looming on kaotatud, siis õnnestus see tänu kiirele reageerimisele päästa. Mida sellest õppida? Mida tuleks oma loodud sisu ja loomingu kaitseks teha?
Kvaliteetne klienditeenindus on üks äriklientide lojaalsuse ja rahulolu olulisemaid komponente. Tele2 on viimased aastad võtnud väga tugevalt fookusesse suurepärase klienditeeninduse. Oleme sellesse kõvasti panustanud ning uhkusega saame kinnitada, et erinevad küsitlused selle panuse tasuvust ka kinnitavad. Oleme enim soovitatud operaator juba kolmandat aastat järjest ning meie juures töötavad Eesti parimad klienditeenindajad (Parima Teenindaja 2023 konkursi kolmikvõit). Kuid millega me siis eristume teistest?