Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!
Märts on hea teeninduse kuu, kuid teenindajate tunnustamine ja teeninduskultuuri arendamine on oluline ka ülejäänud 11 kuul aastas. Tele2 müügikoolitaja Veiko Reimandi sõnul on klienditeenindajad ettevõtte visiitkaardid – nendest peegeldub ettevõtte juhi suhtumine oma töötajatesse. Paraku näitab uuringufirma Norstati hiljutine uuring, et Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud.
Tööturul konkurentsis püsimine on muutunud ettevõtete jaoks aina olulisemaks. Üha enam otsitakse viise, kuidas luua töökeskkond, mis mitte ainult ei meelita kvalifitseeritud töötajaid, vaid tagab ka nende pikaajalise pühendumise ja rahulolu. Oma kogemust ja nõuandeid, kuidas seda saavutada, jagab Tele2 personalipartner Kerli Möldre.
Unusta mikromanageerimine ning muretsemine selle pärast, kas su dokumendid ikka erinevate süsteemidega ühilduvad. Võta Tele2 Tõhusa Tiimi ärikombo ja hinga vabalt, hallates oma meile ja dokumente Microsoft 365 pilvesüsteemis! Nii garanteerid, et ükski tarkustera pole seotud vaid ühe töötaja arvutiga ning pääsed dokumentidele turvaliselt ligi igal ajal ja kõikjalt.
Kiire ja tõhus suhtlus klientidega on oluline igale ettevõttele, kuid õige platvormi leidmine selleks võib olla keeruline. Multi-SMS ehk automaatne sõnumite hulgi saatmise teenus pakub ideaalset lahendust, võimaldades ettevõtetel luua kiireid, isikupäraseid ja turvalisi teavitusi, mis jõuavad otse sihtgrupini. Multi-SMS teenuse eeliseid aitab selgitada Tele2 ärikliendi tehniliste lahenduste spetsialist Marko Murdjõe.
Internetis peituvad ohud ei varitse mitte ainult tavainimesi, vaid ka ettevõtteid, kes võivad pettuste või rünnakute läbi kaotada oma vara ja klientide andmeid. Eriti suur oht kimbutab seejuures väikese ja keskmise suurusega ärisid.