Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Teenindajakogemus kasvatab sallivamat ühiskonda
Teenindajakogemus kasvatab sallivamat ühiskonda

Inimeste ootused teenindusele on kerkinud nagu pilvelõhkujad Tornimäele. Hiljutine klienditeeninduse uuring kinnitab, et head kogemust peetakse hügieenifaktoriks ja teenindajad on hädas inimestega, kes neid iseenesestmõistetavalt võtavad, kuid ise sellesse suhtlusesse positiivselt ei panusta. Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja on veendunud, et kui rohkem inimesi klienditeenindaja rolli prooviks, oleks meil eneseteadlikum ja tolerantsem ühiskond. 

Superkaamerate võrdlus: Xiaomi 14 Ultra vs iPhone 15 Pro Max vs Samsung S24 Ultra
Superkaamerate võrdlus: Xiaomi 14 Ultra vs iPhone 15 Pro Max vs Samsung S24 Ultra

Tele2 tehnokratt Silver Tilk pani kolme tootja nutitelefonide lipulaevad joonele ja jagab, mille poolest nende kaamerad eristuvad ning milline siis ikkagi parim on.

Kui tihti peaksid telefoni või ruuterit vahetama?
Kui tihti peaksid telefoni või ruuterit vahetama?

Kui telefonid saavad avalikus ruumis rohkelt kõlapinda, siis ruuterid on mõneti teenimatult tahaplaanile jäänud. Ainus moment, kui see kodudes teemaks tuleb, on siis kui ruuter ei tööta nii kui peaks. Samal ajal podiseb ruuter ustavalt nädalaid, kuid ja aastaid toanurgas, tagades eluks vajaliku netiühenduse.

Toimiv netiühendus on sinu äri visiitkaart
Toimiv netiühendus on sinu äri visiitkaart

Hakkiv Teamsi kõne, igavesti avanev Outlook või programmid, mis poole töö peal kinni jooksevad… ei, aitäh! Probleemid internetiühendusega pärsivad töötajate produktiivsust, tekitavad stressi ja võivad sind äripartnerite ees piinlikku olukorda jätta. Selleks, et töö lendaks, tasub netilahendus võtta usaldusväärselt pakkujalt, kelle valikus on tipptasemel teenused ja seda mõistlike hindadega.  

Majanduslanguses ellujäämiseks vaata üle oma ettevõtte püsikulud
Majanduslanguses ellujäämiseks vaata üle oma ettevõtte püsikulud

Tänases muutuvas maailmas on ettevõtetele oluline iga kulutatud euro. Samas peab kokkuhoiu arvelt säilima toote või teenuse kvaliteet. Seda, kuidas majanduslanguses paremini ellu jääda räägib pikemalt järgnevas arvamusloos Tele2 IT-teenuste juht Janek Jaago.

Teeninduskultuuri puudumine peegeldab juhi suhtumist oma inimestesse
Teeninduskultuuri puudumine peegeldab juhi suhtumist oma inimestesse

Märts on hea teeninduse kuu, kuid teenindajate tunnustamine ja teeninduskultuuri arendamine on oluline ka ülejäänud 11 kuul aastas. Tele2 müügikoolitaja Veiko Reimandi sõnul on klienditeenindajad ettevõtte visiitkaardid – nendest peegeldub ettevõtte juhi suhtumine oma töötajatesse. Paraku näitab uuringufirma Norstati hiljutine uuring, et Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud.