Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Tele2 blogi

Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

eSIM – nutikam ja turvalisem alternatiiv tavapärasele SIM-kaardile
eSIM – nutikam ja turvalisem alternatiiv tavapärasele SIM-kaardile

Tehnoloogia areneb pidevalt ja üha enam lahendusi muutub digitaalseks. Üks kasutajakogemust veelgi mugavamaks muutev lahendus mobiilsidemaailmas on eSIMseadmesse sisse ehitatud SIM-kaart, mis muudab teenuste kasutamise kiiremaks, turvalisemaks ja keskkonnasõbralikumaks. Kui oled kunagi pidanud ootama uut SIM-kaarti, muretsenud selle kaotsimineku pärast või tegelnud selle kahjustumisega, siis võib eSIM olla just sinu jaoks loodud lahendus. 

Kas Xiaomi 15 Ultra suudab oma hinda õigustada?
Kas Xiaomi 15 Ultra suudab oma hinda õigustada?

1500 euro eest saab siin elus palju asju – viisaka jalgratta, mõnes Tallinna nooblimas rajoonis kuu aega korterit üürida, kõik hinnas päikesepuhkuse kahele Egiptimaale või hoopis paar korda hinnasilti vaatamata mõnes Eesti toidupoes käia. Sama raha eest saab endale osta ka verivärske Xiaomi 15 Ultra. Mis telefoniga on tegu ja kas see on tõesti seda hinda väärt?

Empaatia, huumor ja kannatlikkus: ehedad lood klienditeenindusest
Empaatia, huumor ja kannatlikkus: ehedad lood klienditeenindusest

Klienditeenindus on palju enamat kui küsimustele vastamine ja probleemide lahendamine. See on töö, kus iga päev kohtutakse erinevate inimeste ja lugudega, mis õpetavad, arendavad ning annavad ainulaadseid kogemusi. Kolm Tele2 teenindajat –Martšela Kurlõkova, Aureelia Kald ja Liis Reinaru – jagavad oma kogemusi ja mõtteid sellest põnevast, väljakutseid pakkuvast ning südant soojendavast ametist. 

Kliendikogemus - samm ettevõtte edukuse järgmisele tasemele?
Kliendikogemus - samm ettevõtte edukuse järgmisele tasemele?

Tänapäeva konkurentsitihedas ärimaailmas on kliendikogemus muutunud ettevõtte võimaluseks eristuda. Kliendi ja ettevõtte vahelised kokkupuutepunktid mõjutavad otseselt lojaalsust ning rahulolu, mistõttu on iga detail oluline – alates esimesest reklaamist kuni probleemide lahendamiseni.

Tele2 Eesti juht Margus Nõlvak: avatud kaartidega internetist ja konkurentsist
Tele2 Eesti juht Margus Nõlvak: avatud kaartidega internetist ja konkurentsist

Palju kõneainet tekitanud Telia internetikampaania on taas päevakorda tõstnud Eesti koduinterneti pakkujate konkurentsiolukorra. Tänases Terevisioonis rääkis justiits- ja digiminister Liisa Pakosta, et konkurentsil pole justkui viga - meil on sarnaselt Prantsusmaaga kolm suurt teenusepakkujat ning vaatamata sellele, et suur osa taristust on Telia käes, peab ta selle kasutust võimaldama ka teistele. Veelgi enam, kaabli kasutuse hinnad olevat kogu aeg alanenud.

Kuidas keerukast kliendisuhtlusest edukalt väljuda?
Kuidas keerukast kliendisuhtlusest edukalt väljuda?

Klienditeenindus võib olla täis ootamatuid olukordi, mis nõuavad kiiret mõtlemist, empaatiat ja oskust säilitada rahu ka kõige keerulisemates olukordades. SÜDI 2025 konverentsi töötoas jagasid Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja vaimse tervise spetsialist Sandra Tael oma kogemusi ning soovitusi, kuidas mõista keerukaid olukordi, lahendada neid professionaalselt ning hoolitseda enda heaolu eest.