
Tele2 blogi
Nutimaailma teejuht – nõuanded, seadmete arvustused, võrdlused, nipid ja muud kuumad teemad!

Tele2 blogi

Hiljutine uudis, et LHV lõpetas pensionifondide aktiivmüügi kaubanduskeskustes, on samm õiges suunas. Iga müügikoolitaja teab, et alati ei loe mitte see, kui palju sa müüd, vaid kuidas sa müüd. Kliendi jaoks kujundab iga kontakt ettevõtte kuvandit ja negatiivne kontakt võib usalduse jäädavalt rikkuda. Lisaks olgem ausad, taoline agressiivne ja manipuleerivate võtetega tegevus on Eestis müügi mainet rikkunud. Seetõttu on äärmiselt oluline vastutustundliku müügi juurutamine, kus austatakse inimese aega, tähelepanu ja õigust öelda „ei”.

2024. aasta lõpus viisime Tele2s läbi ruuterivahetuse projekti, mille eesmärk oli vahetada osa meie klientide vanadest ruuteritest uute vastu ja viia nad üle 5G võrku. Tulemuseks oli lisaks uutele seadmetele ka oluliselt parem internetikogemus. Tele2 internetiteenuste ärijuht Grete Liis Piller jagab, miks selline vahetus vajalik oli, mida see klientidele andis ja millal võiksid ka sina oma ruuterile pilgu peale visata.

Ehk tunned – või oled ise nende seas – inimest, kes kasutab eranditult Apple'i tooteid ning põhjendab oma valikuid lausetega “kõik lihtsalt toimib” ja “olen alati neid kasutanud”? Kui iOS ökosüsteemi võludest ja piirangutest on rohkem juttu olnud, siis praktikas kohtame samale platvormile rajatud seadmete sümbioose ka Samsungi, Google, Huawei jt tootjate juures.

Tehnoloogia areneb pidevalt ja üha enam lahendusi muutub digitaalseks. Üks kasutajakogemust veelgi mugavamaks muutev lahendus mobiilsidemaailmas on eSIM – seadmesse sisse ehitatud SIM-kaart, mis muudab teenuste kasutamise kiiremaks, turvalisemaks ja keskkonnasõbralikumaks. Kui oled kunagi pidanud ootama uut SIM-kaarti, muretsenud selle kaotsimineku pärast või tegelnud selle kahjustumisega, siis võib eSIM olla just sinu jaoks loodud lahendus.

Tänapäeva konkurentsitihedas ärimaailmas on kliendikogemus muutunud ettevõtte võimaluseks eristuda. Kliendi ja ettevõtte vahelised kokkupuutepunktid mõjutavad otseselt lojaalsust ning rahulolu, mistõttu on iga detail oluline – alates esimesest reklaamist kuni probleemide lahendamiseni.

Palju kõneainet tekitanud Telia internetikampaania on taas päevakorda tõstnud Eesti koduinterneti pakkujate konkurentsiolukorra. Tänases Terevisioonis rääkis justiits- ja digiminister Liisa Pakosta, et konkurentsil pole justkui viga - meil on sarnaselt Prantsusmaaga kolm suurt teenusepakkujat ning vaatamata sellele, et suur osa taristust on Telia käes, peab ta selle kasutust võimaldama ka teistele. Veelgi enam, kaabli kasutuse hinnad olevat kogu aeg alanenud.

Tänapäeva nutitelefonid on midagi enamat kui lihtsalt tööriistad. Need on meie isiklikud kaaslased, mis ühendavad meid maailma, meelelahutuse ja tööga. Telefonid on igapäevaelus asendamatud ja sageli ka rahaliselt arvestatav investeering, mistõttu on nende kaitsmine ning kasutusmugavuse tagamine hädavajalik. Siin tulebki mängu kvaliteetne lisavarustus, mis ei ole lihtsalt lisa, vaid oluline osa telefoni eluea pikendamisest ja selle kasutusmugavuse parandamisest.

Kellel meist ei leiduks kuskil sahtlipõhjas mõni vana telefon. Alguses võis see ehk sinna varutelefoniks jääda, aga aja möödudes saab kasulikust tarbeesemest enamasti kahjuks elektroonikajääde. Vana telefoni saad aga tagasiostu teenusega hoopis soodustuse saamiseks kasutada ja seda varasemast veelgi mugavalt.