Tele2 logo Created with sketchtool. 7F3D9EE3-ADF7-45C1-AB94-78A518DAACB5 Created with sketchtool.
Otsing Created with sketchtool.

Digikaitse

Digikaitse kaitseb sind märkamatult internetis varitsevate ohtude eest. Kaitse kontrollib üle kõik veebilingid ja -lehed, millele sa internetis surfates satud. Kaitse töötab kasutaja jaoks märkamatult ja ei vaja eraldi millegi installimist. Kõik sinu Tele2 mobiilses internetis toimuv liiklus läbib automaatse kaitsefiltri. See on lihtsaim viis küberturvalisuse tõstmiseks.

Turvalisus

Teenus kaitseb Tele2 võrku ühendatud nutiseadmeid internetis varitsevate ohtude eest 24/7.

Mugavus

Lihtne aktiveerida ja ei vaja eraldi millegi installeerimist, töötab koheselt Tele2 võrgus ja ei vaja kasutajapõhiseid uuendusi.

Isikupärastamine

Loo lubatud ja blokeeritud lehtede/domeenide/kategooriate loendeid vastavalt oma vajadustele.

Jõudlus

Digikaitse kasutusele võtmine ei mõjuta ei seadme- ega internetikiirust.

Kellele?

Digikaitse on mõeldud kõigile internetikasutajatele, kes on ühendatud Tele2 võrguga. See teenus on suurepärane valik nii eraisikutele kui ka ettevõtetele, kes soovivad oma internetikasutust turvalisemaks muuta ilma lisaseadmete või eraldi rakendusteta. Turvalisus on oluline, kuna internetikelmid muutuvad järjest nutikamaks ja küberohte tekib juurde iga sekund. Tavalisel internetikasutajal on neid väga keeruline ise tuvastada ja lihtne on küberpettuse ohvriks langeda. Digikaitse muudab veebilehtedel surfamise ohutuks, kuna annab kohe hoiatuse, kui oled liikumas ohtlikule leheküljele. 

Kuidas?

Digikaitse tuvastab automaatselt nakatunud/pahatahtlikult loodud veebilehed ja hoiatab kasutajat nende eest. Kui kasutaja satub ohtlikule lehele, siis kuvab Digikaitse lehe asemel hoiatust ja vastavalt lehe riskiastmele lubab ainult tagasi minna eelmisele lehele või pakub võimalust kasutajal omal riskil soovitud aadressile edasi minna. Teenus tuvastab ka võltsitud e-kirjad (nt võltsitud pangateated, kus häkkerid üritavad tegelikke veebilehti simuleerides pääseda ligi teie paroolidele, pangakaardi andmetele või muule tundlikule teabele). Digikaitse töötab kõigi nutiseadmetega, sest on integreeritud Tele2 võrku ja peale aktiveerimist enam midagi eraldi seadmesse installima ei pea.

 

Hind

Hind al 1 € kuus

Proovi kaks kuud tasuta ja veendu, et kõigest 1 € eest kuus on võimalik kaitsta ennast suurema osa internetis varitsevate ohtude eest.

Digikaitse

 

Digikaitse nutiseadmele

Kaitseb sinu töötelefoni internetis valitsevate ohtude eest

Digikaitse ruuterile

Kaitseb kõiki sinu Tele2 juhtmevaba internetiga ühendatud seadmeid internetis valitsevate ohtude eest. 

Proovi 2 kuud TASUTA! Proovi 2 kuud TASUTA!
edaspidi 1 €/kuu + km edaspidi 1.5 €/kuu + km

Digikaitse Tele2 võrgus

Eelmisel kuul kaitses Digikaitse Tele2 kliente selliste ohtude eest:

11 400
Pahavaraga nakatanud veebilehte

12 962 991
Pahatahtlikku rünnakut

5100
Võlts veebilehte

KKK

Kuidas Digikaitse töötab?

Digikaitse on integreeritud Tele2 võrku. Teenus tuvastab ja blokeerib automaatselt ebaturvalised veebisaidid ja rakendused, et kaitsta teid kahju eest

Kas Digikaitse töötab Wi-Fi võrgus?

Digikaitse töötab ainult Tele2 võrgus, seega kui ühendute välisesse Wi-Fi võrku, siis teenus ei tööta. Tele2 Wi-Fi võrgus töötab teenus, kui olete tellinud Digikaitse Üle Õhu paketi.

Kuidas Digikaitset aktiveerida?

Digikaitset saab aktiveerida Tele2 iseteeninduses, helistades Tele2 iseteenindusse või külastades Tele2 esindust. Uus tellija saab teenuse kaheks kuuks tasuta prooviperioodi, peale mida rakendub teenuse kuutasu al 1 € kuus.

Kas on vahet, mis seadet ma kasutan?

Digikaitse töötab kõigi nutiseadmetega seni, kuni olete ühendatud Tele2 internetivõrku (kasutades mobiilset andmesidet).

Kas pean midagi oma seadmesse installima?

Te ei pea midagi installima – piisab Digikaitse tellimisest.

Mis saab siis kui Digikaitse hoiatab mind potentsiaalselt pahatahtliku veebisaidi eest, kuid ma tahan sellele siiski juurde pääseda?

Soovitame tungivalt järgida Digikaitse turvalisuse juhiseid ja vältida potentsiaalselt pahatahtlike veebisaitide külastamist. Kui teil on vaja kindlasti sellisele veebisaidile minna, siis saate selle siiski avada. Pange tähele, et sellisel juhul on suur oht, et võite oma seadet nakatada või oma isikuandmeid kompromiteerida.

Kuidas Digikaitse kindlaks teeb, missugused veebilehed on pahatahtlikud ja millised mitte?

Digikaitse kasutab hiiglaslikku rahvusvahelist andmebaasi, kuhu salvestatakse teave tuvastatud ebaturvaliste veebisaitide kohta. Andmebaasi uuendatakse ja täiustatakse jooksvalt 24/7.

Kuidas ma saan teada võimalike turvarikkumiste kohta?

Tele2 iseteeninduse Digikaitse lehel näete üksikasjalikku teavet kõigi turvaintsidentide kohta (katsed pääseda ligi ebaturvalistele veebilehtedele). Sealt saate tellida ka SMS ja emaili teavitusi juhtumite kohta.

Kas teenus kaitseb seadet täielikult ja ma ei pea enam selle turvalisuse pärast muretsema?

Digikaitse on loodud turvarikkumiste vältimiseks. Teeme kõik endast oleneva, et oma kliente kaitsta, kuid see ei ole kindlustusteenus, mis katab teie kahjud. Kasutajal on võimalus sirvimist jätkata ka pärast seda, kui teenus pahatahtliku domeenisisu eest hoiatab, seega jääb alati võimalus seadme nakatamiseks või isikuandmete kaotamiseks. Seadme maksimaalse kaitse tagamiseks soovitame installida ka viirusetõrjerakendus või -tarkvara, kasutada kindlustusteenuseid ning loomulikult olla valvas ja kriitiline kahtlaste veebisaitide, linkide ja meilide suhtes.

Tingimused
  1. Digikaitse teenuse tingimused

1.1. Digikaitse on teenus (edaspidi Teenus), mis kaitseb mobiiltelefoni, tahvelarvutit või arvutit (edaspidi koos kui Seade või mitmuses Seadmed) turvaohtude eest internetis, st. viiruste, nuhkvara ja pahavara eest.  

1.2. Teenust osutatakse koostöös ettevõttega Whalebone, s.r.o (edaspidi Partner), registreerimisnumber: 05120403, asukoht: Jezuitská 14/13, 602 00 Brno, Tšehhi Vabariik, kasutades partneri DNS Resolveri turvalahendust (edaspidi  Lahendus). 

1.3. Teenusega saavad liituda kõik Tele2 kliendid (edaspidi Klient), kellel on olemas kehtiv mobiilside nutipakett (Teenus on seotud Kliendi mobiiltelefoni numbriga), üle õhu interneti pakett või mobiilne internet arvutis või tahvlis pakett:  

1.3.1. Digikaitse nutiseadmele– saadaval, kui kliendil on Tele2 kõneteenuse liitumisleping; 

1.3.2. Digikaitse ruuterile – saadaval, kui kliendil on Tele2 internetiteenuse liitumisleping (internet seadmes üle õhu). 

1.4. Teenust osutatakse ainult Tele2 mobiilset elektroonilise side võrku kasutades. Teenus ei taga Seadme kaitset juhul, kui Seade on enne Teenusega ühendamist nakatunud pahavaraga, kasutatakse Teenuse poolt kaitsmata Wi-Fi võrku, juhul kui Klient jätkab veebilehe sirvimist pärast seda, kui Teenus pahatahtliku domeenisisu eest hoiatab või muu Kliendi tegevusetuse tulemusel.  

1.5. Kui Klient jagab oma mobiilset internetti hotspot-i kaudu, siis toimib Teenus ka neil, kes seda võrku kasutavad. Kliendil on keelatud kasutada Teenust majandus- ja kutsetegevuses (või mistahes ärilistel eesmärkidel) ning neid edasi müüa, levitada, sisu muuta.   

1.6. Klient saab Teenuse tellimust hallata Minu Tele2 iseteenindusportaalis. Teenuse rämpssisu haldusfunktsiooni kasutades valib Klient iseseisvalt juurdepääsu Interneti veebisisu saitidele ja kontrollib neid. 

1.7. Teenuse ühendamisel võib Tele2 määrata ühe Teenuse tasuta prooviperioodi konkreetsele Kliendi liitumisnumbrile. Pärast prooviperioodi rakendub Teenuse hinnakirjajärgne igakuine liitumistasu.  

1.8. Klient kohustub rakendama iseseisvalt täiendavaid turvameetmeid Seadme kaitsmiseks erinevate ohtude eest ning kasutab elektroonilist sidevõrku vastutustundlikult ja ohutult. 

  1. Teenustasu ja tasumise kord

2.1. Teenuse tasu arvestatakse alates Teenusega liitumisest. 

2.2. Klient tasub Teenuse eest kuutasu Tele2 liitumislepingus sätestatud korras. 

2.3. Teenuse kasutamise tasu Teenuse lõpetamisel arvutatakse proportsionaalselt Teenuse tegeliku kasutuspäevade arvuga vastavas kalendrikuus. 

  1. Teenuse kasutamise tähtaeg ja lõpetamine

3.1. Teenuse saab sulgeda igal ajal Tele2 iseteeninduses, valides seal alajaotuse „Digikaitse" ja klõpsates nupul „Sulge teenus". 

3.2. Tele2 liitumislepingu lõppemisel lõpetatakse Teenuse osutamine Kliendile. Sideteenuste piiramise korral (sh võlgnevuse tõttu) piiratakse ka Teenuse osutamine.  

3.3. Tele2-l on õigus Teenuse osutamine ühepoolselt lõpetada, teatades sellest Kliendile30 päeva ette. Tele2 on õigus tingimusi ühepoolselt muuta ja täiendada Tele2 Eesti AS teenuste kasutamise üldtingimustes sätestatud alustel ja korras. 

  1. Andmetöötlus

4.1. Kliendi isikuandmete töötlemine toimub eesmärgiga osutada Teenust, sõlmida ja täita Teenuse leping. 

4.2. Teenuse osutamise raames on isikuandmete töötlemise vastutav töötleja Tele2 Eesti AS, isikuandmete volitatud töötleja Partner (vastavalt punktile 1.2). 

4.3. Teenuse osutamise raames töödeldakse järgmiseid andmeid: Kliendi identifitseerimisandmed, Kliendi ühenduse number, Kliendi seadme IP-aadress, Kliendi poolt soovitud ressursi IP-aadress (DNS-päring), telefoninumber ja/või e-mail, mille Klient määrab iseteenindusportaalis eesmärgiga saada Teenusega seotud teateid e-posti või SMS-i teel. 

  1. Lõppsätted

5.1. Teenusega seoses tekkivate küsimuste korral saab Tele2-ga ühendust võtta e-posti aadressil: tele2@tele2.ee 

5.2. Tele2 ei garanteeri ega vastuta Kliendile vahendatava Teenuse sisu ja toimivuse eest Kliendi seadmes. 

5.3.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Teenuse kasutamist ka Tele2 teenuse kasutamise üldtingimused, Tele2 privaatsuspoliitika ja Tele2 interneti kasutamise tingimused (avaldatud tele2.ee).